PIT-37 - ile zarobiłem na czysto?

Data: 2010-03-21 11:40:09
Autor: Tomek z Wawy
PIT-37 - ile zarobiłem na czysto?
Witajcie,

Powiedzcie mi w którym polu PIT-37 występuje kwota, którą dostałem do
ręk,i po odjęciu wszystkich podatków albo jak ją obliczyć?

Data: 2010-03-21 20:32:35
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail tomek_z_wawy@tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Powiedzcie mi w którym polu PIT-37 występuje kwota, którą dostałem do
ręk,i po odjęciu wszystkich podatków albo jak ją obliczyć?

to by było za proste...
:)

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2010-03-21 21:17:53
Autor: Bogdan Kwietniak
W dniu 2010-03-21 19:40, Tomek z Wawy pisze:
Witajcie,

Powiedzcie mi w którym polu PIT-37 występuje kwota, którą dostałem do
ręk,i po odjęciu wszystkich podatków albo jak ją obliczyć?

W dokumencie bezpośrednio nie występuje, ale można ją dość łatwo obliczyć.
Od przychodu odejmij naliczony podatek, składki ZUS i składkę na NFZ pomnożoną przez 1,16 (bo więcej odprowadzamy niż odliczamy od podatku).

Bogdan

PIT-37 - ile zarobiłem na czysto?