PIT 37 przez Internet & Odbiór nadpłaty w kasie urzędu

Data: 2011-03-07 10:14:55
Autor: wiatrak
PIT 37 przez Internet & Odbiór nadpłaty w kasie urzędu

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości news:il0abl$qq3$1node2.news.atman.pl...
Witam, mam pytanie, składam PIT37  przez internet, jak wiadomo zwrot podatku US wysyła pocztą [ za pobraniem ok. 10 zł ] lub na konto, jest także możliwy odbiór zwrotu w kasie urzędu [ bez potrąceń ] jak mam poinformować US o takim zamiarze ??, w PIT,cie nic o tym nie ma, a mogłaby być jakaś rubryka żeby można było to wpisać, ale w Polskich warunkach to jest chyba niemożliwe.

A rubryka 128?

PIT 37 przez Internet & Odbiór nadpłaty w kasie urzędu