PIT-4 ???

Data: 2013-01-21 05:36:29
Autor: Budzik
PIT-4 ???
W grudniu pewna osoba wykonała dla mnie pracę na umowęo dzieło.

Jak rozumiem, do dziś musze wpłacić podatek i wypełnić deklarację PIT-4.

W któą rubrykę wpisac wartośc podatku?
Czy poza podatkiem, muszę wypełnić jeszcze jakieś dane (poza moimi, identyfikacyjnymi, oczywiście :)
Czy PIT-4 tak jak VAT-7 mogę wysłąć przez e-Deklaracje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2013-01-21 09:25:56
Autor: Liwiusz
PIT-4 ???
W dniu 2013-01-21 06:36, Budzik pisze:
[...]

Do końca stycznia PIT-4R do Twojego US, do końca lutego PIT-11 do US "pracownika" oraz do samego pracownika.

--
Liwiusz

PIT-4 ???