PIT-4 ?

Data: 2013-01-21 07:36:34
Autor: Budzik
PIT-4 ?
W grudniu pewna osoba wykonała dla mnie pracę na umowęo dzieło.

Jak rozumiem, do dziś musze wpłacić podatek i wypełnić deklarację PIT-4.

W któą rubrykę wpisac wartośc podatku?
Czy poza podatkiem, muszę wypełnić jeszcze jakieś dane (poza moimi, identyfikacyjnymi, oczywiście :)
Czy PIT-4 tak jak VAT-7 mogę wysłąć przez e-Deklaracje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

PIT-4 ?