PIT 8S za stypendium

Data: 2009-12-28 15:25:53
Autor: Tadeusz
PIT 8S za stypendium

Użytkownik "tp" <> napisał w wiadomości ...

W 2009 roku otrzymywałem stypendium z pewnej fundacji

to jest dość specyficzna forma stypendium i podlega opodatkowaniu

W związku z tym mam powyższe pytanie oraz dodatkowo: czy jeśli nie otrzymam z uczelni

stypendia z uczelni wypłacane na podstawie przepisów ustawy
Prawo o szkolnictwie wyższym nie wliczają się do dochodu
i nie uwzględniasz ich w zeznaniu rocznym...

Tadeusz

PIT 8S za stypendium