PIT a najniższa krajowa

Data: 2009-02-27 10:40:16
Autor: Herald
PIT a najniższa krajowa
Dnia Thu, 26 Feb 2009 22:05:13 +0100, Rob napisał(a):

Witam
    Zostałem poproszony o pomoc w rozliczeniu podatku osoby fizycznej za rok 2008, która ma umowę
o pracę na najniższą krajową.
Z tego co pamiętam, przez cały rok podatkowy 2008 obowiązywała najniższa krajowa w kwocie 1126 brutto (w rozliczeniu miesięcznym)
Pytanie - czy to że na PIT-11 widnieje kwota NIŻSZA niż 12*1126 - nie jest jakąs niedorzecznością ?

Prócz przywołanych tu już możliwości, ja zwrócić pragnę uwagę iż w styczniu
2008r. ten Twój znajomy mógł otrzymać wynagrodzenie za grudzień 2007r. A w
2007r minimalne wynagrodzenie za prace na cały etat było 947zł (czy jakoś
tak).

PIT a najniższa krajowa