PIT-y 8C z banków czy czekacie czy xsami sie opodatkowujecie?

Data: 2014-02-18 02:18:40
Autor: ls
PIT-y 8C z banków czy czekacie czy xsami sie opodatkowujecie?
W dniu wtorek, 18 lutego 2014 09:43:30 UTC+1 użytkownik mrob napisał:
Witam ponieważ jesteśmy na etapie PIT-owania chciałem zapytać czy czekacie na jakieś PIT-y 8C z banków czy sie sami opodatkowujecie?
czy macie jakieś info że jakiś bank wystawia PIT-y 8C na okoliczność wypłaconego klientowi cashbacku lub moneybacku?
To naprawdę poważny temat - są interpelacje poselskie i powazne odpowiedzi Ministra Finansów oraz izb skarbowych
wg nich wszystkie te otrzymane cashbacki i moneybacki należy opodatkować jako inne źródła
I co robicie?

W zeszlym roku Samcik napisal na swoim blogu:
http://samcik.blox.pl/2013/01/Bank-zwraca-Ci-pieniadze-za-zakupy-kartowe-czy.html
Moze w tym roku ktos z IV wladzy sie ulituje i wymusi na naszych panach, by wprost powiedzieli, co robic?

--
pozdr.
ls

Data: 2014-02-18 04:34:47
Autor: Krzysiek
W dniu wtorek, 18 lutego 2014 11:18:40 UTC+1 użytkownik ls napisał:

Moze w tym roku ktos z IV wladzy sie ulituje i wymusi na naszych panach, by wprost powiedzieli, co robic?

Zwlaszcza ze np. ja stosuje aliorowy cashback do celow odrobienia oplaty za karte i tak na prawde zwolnienie z oplaty za karte byloby dla mnie lepsze...:P

tak samo z belka. powinni najpierw od odsetek odliczyc prowizje i dopiero to co zostanie opodatkowac:P

PIT-y 8C z banków czy czekacie czy xsami sie opodatkowujecie?