PIT z zona

Data: 2010-12-01 14:11:12
Autor: lucjan
PIT z zona
Dzis do mojej zony dzwonila pani z US, ze nie zlozyla PITu za 2009
rok!

PIT byl zlozony wspolnie z zona, ale do innego US (w tym samym
miescie) niz przynaleznosc zony, a jak jestem zameldowany w innym.
Wystarczyla informacja telefoniczna, ze zostal zlozony w innym US,
ale.....prosila na przyszlosc, aby dolaczyc "karteczke", ze PIT z
mezem do innego US. Oczywiscie nie mam obowiazku, ale pani ladnie
prosila......

Co wy na to? "....Macie tu niezly burdel...." A Prokom wzial grube
miliony za system i co, nie widza, ze pit jest w innym US ???? Ja
p.......... co za kraj!!

Data: 2010-12-01 12:12:41
Autor: witek
PIT z zona
On 12/1/2010 7:11 AM, lucjan@z.pl wrote:
[...]

ale o co pytasz?
adres najblizszego psychologa znajdziesz w internecie.

Data: 2010-12-01 14:22:39
Autor: Daniel Stalica
PIT z zona
W dniu 2010-12-01 14:11, lucjan@z.pl pisze:
Dzis do mojej zony dzwonila pani z US, ze nie zlozyla PITu za 2009
rok!

Co za tempo :)

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

Data: 2010-12-01 14:48:56
Autor: spp
PIT z zona
[...]

Hmm, nie tylko oni (chyba). :)

"> PIT byl zlozony wspolnie z zona, ale do innego US (w tym samym
> miescie) niz przynaleznosc zony, a jak jestem zameldowany w innym."

Czyli wybrałeś sobie losowo urząd skarbowy i tam złożyłeś PIT?

--
spp

Data: 2010-12-01 15:04:12
Autor: lucjan
PIT z zona

Czyli wybra³e¶ sobie losowo urz±d skarbowy i tam z³o¿y³e¶ PIT?

nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
Nie wolno?

Data: 2010-12-01 12:13:52
Autor: witek
PIT z zona
On 12/1/2010 8:04 AM, lucjan@z.pl wrote:

Czyli wybra³e¶ sobie losowo urz±d skarbowy i tam z³o¿y³e¶ PIT?

nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
Nie wolno?

wolno,
w najbardziej niesprzyjajacych okolicznosciach zarobi po 1000 zl od policji za brak meldunku i od US za brak uaktualnienia NIP-3.
szybciej to drugie.

Data: 2010-12-02 11:44:06
Autor: Michal Jankowski
PIT z zona
witek <witek7205@gazeta.pl> writes:

policji za brak meldunku i od US za brak uaktualnienia NIP-3.
szybciej to drugie.

Nie wolno sie wspolnie rozliczac z ¿on± mieszkaj±c± gdzie indziej?

  MJ

Data: 2010-12-02 08:45:55
Autor: witek
PIT z zona
On 12/2/2010 4:44 AM, Michal Jankowski wrote:
witek<witek7205@gazeta.pl>  writes:

policji za brak meldunku i od US za brak uaktualnienia NIP-3.
szybciej to drugie.

Nie wolno sie wspolnie rozliczac z ¿on± mieszkaj±c± gdzie indziej?

a mieszka, czy tylko jest zameldowana?

Data: 2010-12-03 13:01:31
Autor: Michal Jankowski
PIT z zona
[...]

Za³ó¿my, ¿e mieszka.

  MJ

Data: 2010-12-01 14:21:45
Autor: Wojciech Bancer
PIT z zona
On 2010-12-01, lucjan@z.pl <lucjan@z.pl> wrote:

[...]

nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
Nie wolno?

Powinno byæ wzglêdem miejsca zamieszkania (niekoniecznie meldunku).

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2010-12-01 15:32:03
Autor: spp
PIT z zona
W dniu 2010-12-01 15:04, lucjan@z.pl pisze:

Czyli wybra³e¶ sobie losowo urz±d skarbowy i tam z³o¿y³e¶ PIT?

nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
Nie wolno?

No nie, wolno. :)

Tylko z Twojego postu wynika ¿e albo by³e¶ zameldowany w innym mie¶cie albo meldowa³e¶ siê w Urzêdzie Skarbowym. ;)

--
spp

Data: 2010-12-01 15:40:14
Autor: cef
PIT z zona
U¿ytkownik wrote:
Czyli wybra³e¶ sobie losowo urz±d skarbowy i tam z³o¿y³e¶ PIT?

nie, zgodnie ze swoim meldunkiem ! Zona ma meldunek w innym miejscu.
Nie wolno?

A sprawd¼ sobie czy wolno :-).
 Powinno byæ wg miejsca zamieszkania,
a nie meldunku.

Data: 2010-12-02 09:15:10
Autor: Telesfor
PIT z zona

Uzytkownik <lucjan@z.pl> napisal w wiadomosci news:h2icf61c2s2kg3dllj5k2qeddu1oiog6ka4ax.com...
[...]

Nie wiem czy nie ma obowiazku....
Chyba trzeba zawiadamiac US zony  w takiej sytuacji. Nie wiem czy jest okreslona forma takiego zawiadomienia. Ale jak wiadomo w kontaktach z jakimkolwiek urzedem jedyna skuteczna forma zawiadamiania jest pismo, na którego kopii (która mam w rece) widnieje stempel tegoz urzedu (ostatecznie moze byc polecony ZPO).

Opisana sytuacje mam od 10 lat i potwierdzone pisemko stanowi doskonaly dowód powiadomienia... Nigdy zadnych problemów z tego tytulu.

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2010-12-02 08:45:12
Autor: witek
PIT z zona
On 12/2/2010 2:15 AM, Telesfor wrote:

Nie wiem czy nie ma obowiazku....

nie ma

Data: 2010-12-02 09:59:59
Autor: Maddy
PIT z zona
W dniu 02-12-2010 09:15, Telesfor pisze:

[...]

A jestem ciekawa gdzie faktycznie mieszkają te małżeństwa, co to żona od sasa a mąż od lasa.
Bo co by nie było US właściwy jeet wg. miejsca faktycznego zamieszkania, ktore nie muis być z zamledowanie tożsame.
I na to miejsce zamieszkania żadnych kwitów nie trzeba mieć, się zgłasza na NIP 1 lub 3 i już.

A formalnie to USy sobie powinny przekazywać informacje o małżonkach, którzy na wspólnym picie trafiają do innego, niż ich właściwy, urzędu skarbowego.
To nawet czasami działa (u mnie działało 10 lat temu).

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-02 13:48:23
Autor: Telesfor
PIT z zona

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomości news:4cf76010$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale ciekawska jesteÅ›....

Może mieszkają trochę tu... trochę tu... np. +/- latem nad morzem np. 6 miesięcy, a +/- zima w górach przez pozostałe 6 miesięcy... I co zgadza się? Mają porządek w papierach czy nie?

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2010-12-02 08:48:14
Autor: witek
PIT z zona
On 12/2/2010 6:48 AM, Telesfor wrote:

Może mieszkają trochę tu... trochę tu... np. ± latem nad morzem np. 6
miesięcy, a ± zima w górach przez pozostałe 6 miesięcy... I co zgadza
siÄ™? MajÄ… porzÄ…dek w papierach czy nie?

za zajrzyj do ustawy o ewidencji ludnosci co mowi na temat terminu meldunku,

glupie ale obowiazujace.
gora po miesiacu musza sie zameldowac, chocby tymczasowo, a co za tym idzie co pol roku składać NIP-3 z nowym adresem.

pretensje na wiejska.

PIT z zona