PIT zasiłek aktywacyjny + umowa o pracę

Data: 2009-02-26 17:43:54
Autor: Tomek C
PIT zasiłek aktywacyjny + umowa o pracę

Witam

w 2008 roku byłem zarejestrowany jako bezrobotny od lutego do połowy
maja i w tym okresie pobierałem zasiłek. Później znalazłem sobie pracę i
Urząd Pracy od połowy maja do 30 listopada wypłacał mi tzw. zasiłek
aktywizacyjny. Czy od tego zasiłku UP pobiera podatek? Bo z pitu 11,
który otrzymałem wynika, że chyba nie. Przy przychodzie 2525 mam pobrane
tylko 16 zł i jak liczę sobie zeznanie podatkowe, to wraz z dochodem z
pracy wynika, że mam 243 zł niedopłaty.
Jak w picie pominę dochód z urzędu pracy (wpisywany w poz. 5)to mam 207
zł nadpłaty. Jak to w końcu jest?

PIT zasiłek aktywacyjny + umowa o pracę