PIT11 i umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich

Data: 2011-03-09 19:01:23
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-03-09, Jasko Bartnik <bartnikj@gmail.com> wrote:

[...]

Sensowne wydaje mi się 2., bo składkę zleceniodawca już odprowadził i
nic mu do kosztów uzyskania (czy się mylę?). Żeby być w pełni
uczciwym, czy mogę sam ocenić ile procent przychodu stanowi ten
uzyskany z przeniesienia praw autorskich i od nich 50%, a od reszty
20%?

A jak wyglądał rachunek do umowy o dzieło, jaki wystawiłeś? Jakie były koszty uzyskania przychodu na tym rachunku i wysokość
zaliczki potrąconej? Czy tu się zgadzają liczby? --
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-03-09 11:10:34
Autor: Jasko Bartnik
PIT11 i umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich
> Sensowne wydaje mi si 2., bo sk adk zleceniodawca ju odprowadzi i
> nic mu do koszt w uzyskania (czy si myl ?). eby by w pe ni
> uczciwym, czy mog sam oceni ile procent przychodu stanowi ten
> uzyskany z przeniesienia praw autorskich i od nich 50%, a od reszty
> 20%?

A jak wygl da rachunek do umowy o dzie o, jaki wystawi e ?
Jakie by y koszty uzyskania przychodu na tym rachunku i wysoko
zaliczki potr conej? Czy tu si zgadzaj liczby?

Tu chyba zawaliłem... rachunek nie został wystawiony. W umowie jest:
"z tytułu wykonania przedmiotu umowy i przeniesienia autorskich praw
majątkowych (...) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie
X PLN netto".

PIT11 i umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich