PIT11 mailem

Data: 2011-01-11 12:53:56
Autor: Maddy
PIT11 mailem

Były plany umożliwienia wysyłki PIT11 pracownikom e-mailem (za ich zgodą). Czy coś z tego wyszło? Nie mogę znaleźć.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-11 21:28:19
Autor: cezarys
PIT11 mailem
A potwierdonko?
Epuap miał być od takich rzeczy, ale co¶ długo "sie robi"
CEzarys
Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d2c43fa$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

Były plany umożliwienia wysyłki PIT11 pracownikom e-mailem (za ich zgod±). Czy co¶ z tego wyszło? Nie mogę znaleĽć.

-- *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własn± odpowiedzialno¶ć ***

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-12 11:22:20
Autor: Arturro
PIT11 mailem

http://www.taxfin.pl/orzecznictwo,211,PIT_mozna_przekazac_pracownikowi_emailem_-_wyrok_WSA_w_Poznaniu_z_dnia_22_pazdziernika_2010_r_sygn_akt_I_SA_Po_486_10.html

Data: 2011-01-17 22:32:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
PIT11 mailem
Hello Maddy,

Były plany umożliwienia wysyłki PIT11 pracownikom e-mailem (za ich zgod±). Czy co¶ z tego wyszło? Nie mogę znaleĽć.

Co z Ciebie za kadrowa, że tego nie wiesz? ;P

--
Best regards,

Data: 2011-01-18 08:08:29
Autor: Maddy
PIT11 mailem
Hello Maddy,

Były plany umożliwienia wysyłki PIT11 pracownikom e-mailem (za ich
zgodą). Czy coś z tego wyszło? Nie mogę znaleźć.

Co z Ciebie za kadrowa, ĹĽe tego nie wiesz? ;P

Nie jestem kadrową. Nigdy nie byłam kadrową. Czasem zajmowałam się i zajmuję płacami, jak muszę, stąd jeżeli jakaś kadrowa nie wie czegoś z tej dziedziny, co ja wiem doskonale, to d... nie kadrowa.
W druga stronę to nie działa.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-31 00:50:38
Autor: inna199
PIT11 mailem

Tak już można wysyłac pita 11 mailem zobacz tutaj
http://www.e-pity.pl/pit-11/bezplatny-program-2010/index.php
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

PIT11 mailem