PIĘTNUJĘ PĘDZĄCE SZCZAŁY!

Data: 2020-09-04 17:22:33
Autor: _Master_
PIĘTNUJĘ PĘDZĄCE SZCZAŁY!
Na wiosnę na mojej trasie rowerowej do pracy wymalowano kilka kolejnych przejazdów dla rowerów.
Cieszyłem się z tego bo nie muszę ;-) jak debil złazić i popychać ;-) żelastwo kilka razy dziennie.

Ale jak zobaczyłem co wyprawiają na tej trasie szybcy i wściekli ubrani w te swoje gejowskie ;-) obcisłe leginsy na swoich kolarzówkach ...

LUDZIE! Palnijcie sobie tymi swoimi tęczowymi ;-) kaskami najlepiej w podporę wiaduktu...

Dajcie pieszym żyć, dajcie spokojnie dojechać do pracy NORMALNYM rowerzystom, dajcie szansę kierowcom was zauważyć!
50 na godzinę wąską ścieżką w gęstym osiedlu to proszenie się o ŚMIERĆ!

Tak wiem. DEBIL na przejeździe ma pierwszeństwo ale również do kostnicy.

OGARNIJCIE SIĘ i bijcie te swoje rekordy życiowe z daleka od NORMALNYCH ludzi.

Sorry ale gangrenę trzeba wypalać gorącym żelazem.

Data: 2020-09-05 08:15:12
Autor: PeJot
PIĘTNUJĘ PĘDZĄCE SZCZAŁY!
W dniu 04.09.2020 o 17:22, _Master_ pisze:
[...]

No cóż, jakiś sposób na przeludnienie to jest, razem z covid 19 :>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-09-06 05:12:19