Data: 2013-07-01 00:27:15 | |
Autor: arek333 | |
PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym roku pierwszy raz w zyciu popsikalem gwinty szpilek WD40. I po 1,5 miesiaca poczułem bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie. Sprawdzilem wszystkie mkola i w kazdym byla luzna szpilka. Na początku myslalem ze moze ktos chcial skubnąć aluski, jednak nie poluznial by srub z zabezpieczeniem. Tak tak te tez byly luzne. Zrobilem to raz w zyciu i juz nigdy nie bede niczym psikal smarowal gwintow przy kolach. |
|
Data: 2013-06-30 23:52:59 | |
Autor: X-Man | |
PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
"arek333" <arekcza@wp.pl> wrote in message news:51d0b0c4$0$1450$65785112news.neostrada.pl...
Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym roku pierwszy raz w zyciu popsikalem gwinty szpilek WD40. I po 1,5 miesiaca poczułem bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie. Sprawdzilem wszystkie mkola i w kazdym byla luzna szpilka. Na początku myslalem ze za słabo dokręciłeś i tyle WD pewnie nie pomogło ale przy odpowiednio mocnym dokręceniu wpływ WD na zmniejszenie tarcia jest marginalny, wd penetruje i trochę smaruje ale tylko trochę... Pzdr Piotrek |
|
Data: 2013-07-01 01:14:09 | |
Autor: J.F. | |
PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
Dnia Mon, 1 Jul 2013 00:27:15 +0200, arek333 napisał(a):
Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym roku pierwszy raz w zyciu popsikalem gwinty szpilek WD40. I po 1,5 miesiaca poczułem bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie. A WD40 to nawet nie jest rzadki olej. Dobrze przykreciles ostatnio ? J. |
|
Data: 2013-07-01 08:30:47 | |
Autor: AZ | |
PIĂŞkne podziĂŞkowania chÂłopakom z TIRĂłw za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
On 2013-06-30, arek333 <arekcza@wp.pl> wrote:
Widocznie slabo dokreciles. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-07-02 16:27:28 | |
Autor: arek333 | |
PIekne podziekowania ch3opakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
Hmmm ja wiem czy skakanie po kluczu mozna nazwac slabym przykrecaniem?Doslownie, jestem w tym wypadku pewny ze skakalem hahah. I to mnie zdziw2ilo, nigdy ale to nigdy nie bylo takich problemow, na tym samym samochodzie na tych samych felgach.Jedyna różnica to ten WD40
|
|