Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)

PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)

Data: 2013-07-01 00:27:15
Autor: arek333
PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)

Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym roku pierwszy raz w zyciu  popsikalem gwinty  szpilek WD40. I po 1,5 miesiaca poczułem bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie. Sprawdzilem wszystkie mkola i w kazdym byla luzna szpilka. Na początku myslalem ze moze ktos chcial skubnąć aluski, jednak nie poluznial by srub z zabezpieczeniem. Tak tak te tez byly luzne. Zrobilem to raz w zyciu i juz nigdy nie bede niczym psikal smarowal gwintow przy kolach.

Data: 2013-06-30 23:52:59
Autor: X-Man
PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
"arek333" <arekcza@wp.pl> wrote in message news:51d0b0c4$0$1450$65785112news.neostrada.pl...
Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym roku pierwszy raz w zyciu  popsikalem gwinty  szpilek WD40. I po 1,5 miesiaca poczułem bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie. Sprawdzilem wszystkie mkola i w kazdym byla luzna szpilka. Na początku myslalem ze
moze  ktos chcial skubnąć aluski, jednak nie poluznial by srub z
zabezpieczeniem.  Tak tak te tez byly luzne. Zrobilem to raz w zyciu i
juz nigdy nie bede  niczym psikal smarowal gwintow przy kolach.

za słabo dokręciłeś i tyle WD pewnie nie pomogło ale przy odpowiednio mocnym dokręceniu wpływ WD na zmniejszenie tarcia jest marginalny, wd penetruje i trochę smaruje ale tylko trochę...

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-07-01 01:14:09
Autor: J.F.
PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Dnia Mon, 1 Jul 2013 00:27:15 +0200, arek333 napisał(a):
Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym roku pierwszy raz w zyciu  popsikalem gwinty  szpilek WD40. I po 1,5 miesiaca poczułem bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie.

A WD40 to nawet nie jest rzadki olej.

Dobrze przykreciles ostatnio ? J.

Data: 2013-07-01 08:30:47
Autor: AZ
PIĂŞkne podziĂŞkowania chÂłopakom z TIRĂłw za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
On 2013-06-30, arek333 <arekcza@wp.pl> wrote:

Hmmm ja tam mocno sie nie znam czy gwinty smarowac czy nie. Jednak w tym roku pierwszy raz w zyciu  popsikalem gwinty  szpilek WD40. I po 1,5 miesiaca poczuÂłem bicie w kole z tylu. Podnosnik i co widze - 4 szpilki luzne jednej juz brak, kolo tancowalo. Przerazilem sie. Sprawdzilem wszystkie mkola i w kazdym byla luzna szpilka. Na poczÂątku myslalem ze moze ktos chcial skubn¹Ì aluski, jednak nie poluznial by srub z zabezpieczeniem. Tak tak te tez byly luzne. Zrobilem to raz w zyciu i juz nigdy nie bede niczym psikal smarowal gwintow przy kolach.
Widocznie slabo dokreciles.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-02 16:27:28
Autor: arek333
PIekne podziekowania ch3opakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Hmmm ja wiem czy skakanie po kluczu mozna nazwac slabym przykrecaniem?Doslownie, jestem w tym wypadku pewny ze skakalem hahah. I to mnie zdziw2ilo, nigdy ale to nigdy nie bylo takich problemow, na tym samym samochodzie na tych samych felgach.Jedyna różnica to ten WD40

PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona