Data: 2013-06-30 22:20:01 | |
Autor: Jacek | |
PI�kne podzi�kowania ch�opakom z TIR�w za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
W dniu 2013-06-29 22:20, AT pisze:
Teraz, jak już szczęśliwie wróciłeś to pofatyguj się i wykręć po kolei wszystkie śruby, wyczyść, posmaruj (grafitowy najlepszy, ale może być zwykły ŁT) i przykręć w odpowiednim momentem. Nie będzie potem problemu bo każdy klucz da radę. Jacek |
|
Data: 2013-06-30 23:11:25 | |
Autor: scobowski | |
PIękne podziękowania chłopakom z TI Rów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
W dniu 2013-06-30 22:20, Jacek pisze:
W dniu 2013-06-29 22:20, AT pisze: Ja nie wiem, czy taka rada to już podpada pod narażenie życia albo bezpieczeństwa w ruchu drogowym? Śruby do kół możesz se druciakiem dokładnie oczyścić (a i gwinty w piastach - są również okrągłe szczotki druciane - jeśli ktoś czuja taką potrzebę. Ja od 18 lat koła odkręcam czymś takim: http://allegro.pl/klucz-do-kol-kola-audi-vw-golf-bora-oryginl-i3299240672.html (aukcja przykładowa). Zdarzyło mi się po "fachowej" robocie gumiarzy (a może fachowym smarowaniu? ;-) ) urwać komuś szpilkę wraz z nakrętką z użyciem półtorametrowej przedłużki i całej (wtedy jeszcze mizernej) masy ciała, ale klucz przeżył to bez uszczerbku. |
|
Data: 2013-07-01 00:04:57 | |
Autor: Jacek | |
PIękne podziękowania chłopakom z TI Rów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
W dniu 2013-06-30 23:11, scobowski pisze:
Ja nie wiem, czy taka rada to już podpada pod narażenie życia alboŻe co niby? Słyszałeś o czymś takim, jak gwint samohamowny? Jacek |
|
Data: 2013-07-01 00:17:14 | |
Autor: J.F. | |
PIękne podziękowania chłopakom z TI Rów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
Dnia Mon, 01 Jul 2013 00:04:57 +0200, Jacek napisa(a):
W dniu 2013-06-30 23:11, scobowski pisze: e co niby? Samohamowny to on jest przy zalozonym wspolczynniku tarcia. Stal-stal, a nie stal-smar. Ale zawsze smarowalem i nigdy sie nie nie odkrecilo samo. J. |
|
Data: 2013-07-01 06:56:26 | |
Autor: Jacek | |
PIkne podzikowania chopakom z TIRw za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
W dniu 2013-07-01 00:17, J.F. pisze:
Samohamowny to on jest przy zalozonym wspolczynniku tarcia.wedug teorii scobowskiego silnik i skrzynia biegw powinny si same rozkrca w czasie jazdy, tam przecie jest OLEJ Jacek |
|
Data: 2013-07-01 15:16:42 | |
Autor: J.F | |
PIkne podzikowania chopakom z TIRw za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
Uytkownik "Jacek" napisa w wiadomoci
W dniu 2013-07-01 00:17, J.F. pisze: Samohamowny to on jest przy zalozonym wspolczynniku tarcia. wedug teorii scobowskiego silnik i skrzynia biegw powinny si same rozkrca w czasie jazdy, tam przecie jest OLEJ Olej, olej, ale sruby przed wkreceniem nie sa smarowane tym olejem, tylko klejem Loctite :-) J. |
|
Data: 2013-07-01 20:37:52 | |
Autor: Jacek | |
PI�kne podzi�kowania ch�opakom z TIR�w za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
W dniu 2013-07-01 15:16, J.F pisze:
Olej, olej, ale sruby przed wkreceniem nie sa smarowane tym olejem,Tak, jasne. Także Locitem smarowano gwinty śrub w samochodach z początku wieku ;-) Zresztą tak już projektował swoje auta Daimler i Benz (w Autocadzie chyba?) Połączenie gwintowe NIE wymaga klejenia. Jacek |
|
Data: 2013-07-01 09:42:19 | |
Autor: AT | |
PI?kne podzi?kowania ch?opakom z TIR?w za pomoc na A1 ( nr SB i SMI) | |
>W dniu 2013-06-29 22:20, AT pisze:
Teraz, jak ju szczliwie wrcie to pofatyguj si i wykr po kolei wszystkie ruby, wyczy, posmaruj (grafitowy najlepszy, ale moe by zwyky T) i przykr w odpowiednim momentem. Nie bdzie potem problemu bo kady klucz da rad. Przed wyjazdem kocki wymienia mi mechanik z tyu, by moze troch za mocno dokrci, w sobot odwiedziem mojego wulkanizatora, to si zdziw, bo drugiego koa te nie mog odkrci bez uycia rury i stwierdzi ze to niemoliwie, aby on tak dowali. w kadym bd razie teraz to sobie kupi porzdny klucz pozdrawiam |