PJ w Stanach

Data: 2010-06-01 11:51:08
Autor: Marcus
PJ w Stanach
Czy chcąc prowadzić samochód w USA, np. z wypożyczalni, trzeba mieć międzynarodowe prawo jazdy? Spotkałem się z informacją, że wystarczy nasze polskie. Może to ktoś potwierdzić?

Pozdro
Marek

Data: 2010-06-02 23:47:28
Autor: mw
PJ w Stanach
On 1 Cze, 11:51, Marcus <m.korbe...@aster.pl> wrote:
Czy chcąc prowadzić samochód w USA, np. z wypożyczalni, trzeba mieć
międzynarodowe prawo jazdy? Spotkałem się z informacją, że wystarczy
nasze polskie. Może to ktoś potwierdzić?
Nie
brałem z Hertza na zwykłe, tylko  musiałem panu pokazać które pole to
numer PJ.

Data: 2010-06-03 00:02:36
Autor: mw
PJ w Stanach
Innymi słowy potwierdzam że zwykłe polskie PJ wystarczy.

Data: 2010-06-03 10:43:00
Autor: topek
PJ w Stanach
W dniu 2010-06-01 11:51, Marcus pisze:
[...]

Ja wyrabialem miedzynarodowe ale nikt go nie chcial :)
Wystarczylo krajowe.
Zarowno w NYC jak i na florydzie.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

PJ w Stanach