PK 63001

Data: 2014-02-04 11:41:46
Autor: anacron
PK 63001
Gość wyjeżdżając z parkingu uderzył inne auto, popatrzył i odjechał. Za
wycieraczką uderzonego karteczka z numerami sprawcy (i nie tylko)
zostawiona, policja powiadomiona.

Pozdrówcie właściciela jak ktoś zna... :)

--
anacron

Data: 2014-02-04 22:00:18
Autor: Budzik
PK 63001
Użytkownik anacron anacron@anacron.pl ...

Gość wyjeżdżając z parkingu uderzył inne auto, popatrzył i odjechał. Za
wycieraczką uderzonego karteczka z numerami sprawcy (i nie tylko)
zostawiona, policja powiadomiona.

Pozdrówcie właściciela jak ktoś zna... :)

Norma. Miałem kiedys tak samo na parkingu firmowym - przyuwazyłem jak jeden z prezesów walnął i pojechał.
Chyba było mu potem głupio troche... A moze tacy ludzie nie maja wstydu?

Mi na osiedlowym parkingu obili dwa razy, ale raz było tez tak, ze sasiad przyszedl i powiedział, ze walnąl, a innym razem widziałem, ze ktos włozył kartkę ze swoimi danymi. Wiec jak zwykle - sa ludzie i parapety:)

PK 63001