PKN

Data: 2011-12-30 08:34:45
Autor: Charlie delta
PKN
brać panienki buhahahaha

Data: 2011-12-30 21:13:26
Autor: Endriu
PKN
brać panienki buhahahaha

Paweł Szczepanik mówi (w przeciwieństwie do ciebie Charlie) żeby jednak wstrzymać póki co się z zakupami spółek surowcowych do czasu, aż banki powoli zaczną rosnąć.

http://www.tvncnbc.pl/11056839,0,0,1,1,rok-2011-na-gpw,tvn_cnbc.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-30 22:20:55
Autor: kc
PKN
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Paweł Szczepanik mówi (w przeciwieństwie do ciebie Charlie) żeby jednak wstrzymać póki co się z zakupami spółek surowcowych do czasu, aż banki powoli zaczną rosnąć.

To odczytałeś to jako rekomendację? A ja zastanawiałem się co to znaczy. Wiem, co znaczy brać panienki, ale tego "pkn" nie mogłem rozgryźć.

pozdrawiam
kc

Data: 2012-01-02 08:21:09
Autor: Charlie delta
PKN
kto mnie posłuchał ma jajca, reszta jak wydymane panienki
buhahahaaaaaaaaaaaaa

charlie.delta.trader

Data: 2012-01-02 19:17:38
Autor: Endriu
PKN
kto mnie posłuchał ma jajca, reszta jak wydymane panienki
buhahahaaaaaaaaaaaaa

charlie.delta.trader

Cholera Charlie, nie jestes ty znajomym jakiego ministra ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-02 22:36:46
Autor: Endriu
PKN
Cholera Charlie, nie jestes ty znajomym jakiego ministra ?.

Z jednej strony PKN rośnie 5% w ciągu dnia a z drugiej .....

Wróżenie w mediach i zapowiedź końca niezależnego banku centralnego
<http://rybinski.nowyekran.pl/post/46443,wrozenie-w-mediach-i-zapowiedz-konca-niezaleznego-banku-centralnego>

"[...] W Polsce nie ma zakazu zakupu obligacji skarbowych przez NBP na rynku wtórnym. Jeżeli do wzrostu rentowności obligacji dochodzi na skutek paniki albo zarażenia wirusem z zewnątrz, a nie na skutek złego zarządzania finansami publicznymi, to może być celowe, aby NBP krótkoterminowo interweniował.[...]".

..... Belka zapoawiada, że będzie skupował rządowe obligacje na które po woli brakuje chętnych ...

Upada kolejny mit ekonomii
http://rybinski.nowyekran.pl/post/46253,upada-kolejny-mit-ekonomii

"[...] Rząd chwalił się, że po słabym listopadzie na rynek długu znowu napłynął kapitał w grudniu, nie wiem jak było w całym czwartym kwartale, ale jeżeli Rostowski miał płasko, to wszystkie inne kategorie prawdopodobnie odnotowały silne odpływy, w sumie szacuję że odpłynęło około 10 mld euro. [...]

 A jest tego w tym roku do zrolowania na kwotę 100 mld PLN .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-04 10:26:32
Autor: Endriu
PKN
[...]

W końcu to chyba jednak nie wiadomo czy będa drukowac nie będą...

Poważny publiczny spór Belka -Rostowski
http://zbigniewkuzmiuk.nowyekran.pl/post/46483,powazny-publiczny-spor-belka-rostowski

"[...] No i wreszcie przypomina Ministrowi Rostowskiemu w kluczowym stwierdzeniu, "że niezależny bank centralny wspiera politykę gospodarczą rządu ale nie może go zastępować w kwestiach związanych z zarządzaniem długiem publicznym. Rentowności polskich obligacji jest funkcją oceny gospodarczej kraju przez rynki finansowe, w szczególności stanu finansów publicznych.[...]

[...] Teraz kiedy pojawia się poważne zagrożenie, że nie będą nam dalej pożyczać albo będą pożyczać na lichwiarskich warunkach (7-8% rentowności byłoby takim lichwiarskim pożyczaniem), beztroskie stwierdzenie, że w takim razie bank centralny będzie finansował ten dług drukując puste pieniądze (taki skutek miałby skup obligacji skarbowych przez NBP), pokazuje dobitnie skalę nieodpowiedzialności Ministra Rostowskiego. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-03 08:51:27
Autor: Charlie delta