PKN

Data: 2011-12-30 21:13:26
Autor: Endriu
PKN
brać panienki buhahahaha

Paweł Szczepanik mówi (w przeciwieństwie do ciebie Charlie) żeby jednak wstrzymać póki co się z zakupami spółek surowcowych do czasu, aż banki powoli zaczną rosnąć.

http://www.tvncnbc.pl/11056839,0,0,1,1,rok-2011-na-gpw,tvn_cnbc.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-30 22:20:55
Autor: kc
PKN
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Paweł Szczepanik mówi (w przeciwieństwie do ciebie Charlie) żeby jednak wstrzymać póki co się z zakupami spółek surowcowych do czasu, aż banki powoli zaczną rosnąć.

To odczytałeś to jako rekomendację? A ja zastanawiałem się co to znaczy. Wiem, co znaczy brać panienki, ale tego "pkn" nie mogłem rozgryźć.

pozdrawiam
kc

--

PKN