PKN Orlen - Dieter kontra XXL.

Data: 2010-07-04 11:54:21
Autor: Endriu
PKN Orlen - Dieter kontra XXL.
http://img695.imageshack.us/f/orlen.jpg/

Niepowiem ładny rójkącik się zrobił na Orlenie.
Dieter "cyklowo" wieszczy wzrosty, Sławek XXL - "fundamentalnie" przemawia za spadkami.

W którą stronę wybije z trójkąta ?.
Wskaźniki na S&P 500 rzcaej przemawiają że będzie lecieć w dół, natomiast na EUR/USD zanotowano szpilę w górę.

Co przyniesie przyszły tydzień.....?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-04 11:33:53
Autor: XXL
PKN Orlen - Dieter kontra XXL.
Endriu <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał(a): http://img695.imageshack.us/f/orlen.jpg/
 Niepowiem ładny rójkącik się zrobił na Orlenie.
Dieter "cyklowo" wieszczy wzrosty, Sławek XXL - "fundamentalnie" przemawia za spadkami.

W którą stronę wybije z trójkąta ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z tego co pamiętam Dieter prognozował od marca do lipca 2010 "megaup".
Tymczasem od kwietnia mamy 12% spadek WIG i WIG20.

Ja nie wypowiadam się na temat AT, natomiast z powodu coraz gorszych danych
makroekonomicznych z USA, Chin oraz problemów zadłużenia Grecji, Hiszpanii,
Portugalii, Włoch w perspektywie najbliższych tygodni wzrosty na giełdach są
mało prawdopodobne.

http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/35741-Indeks+S+P500+ponizej+majowego+dna+podsumowanie+tygodnia+Globtrex+com

Data: 2010-07-04 21:51:19
Autor: Dieter
PKN Orlen - Dieter kontra XXL.
Do lipca br. byl jedynie czas na wzrosty. Teraz wg mnie juz pozamiatane.

D.

Data: 2010-07-05 02:49:59
Autor: Endriu
PKN Orlen - Dieter kontra XXL.
Do lipca br. byl jedynie czas na wzrosty. Teraz wg mnie juz pozamiatane.

Czyli przypatrując sie twojemu wykresowi ewentualnie należało by
(analogicznie do 1996-1998) w ciągu dwóch przyszłych lat spodziewać
się ruchu na gdzieś na około 1500 - 1600 ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

PKN Orlen - Dieter kontra XXL.