PKN wychodzi górą z konsolidacji

Data: 2010-04-30 10:20:36
Autor: DJ \(Dominik\)
PKN wychodzi górą z konsolidacji
Żeby nie było, że nie ma postów o akcjach.
Zasięg ruchu ~45 zł

DJ

Data: 2010-05-02 02:54:19
Autor: Endriu
PKN wychodzi górą z konsolidacji
Żeby nie było, że nie ma postów o akcjach.
Zasięg ruchu ~45 zł

Opór na 39.94 w mojej opini nie będzie przekroczony. Biorąc pod uwagę
piątkowe zamknięcie na S&P 500 (i parę innych czynników)
zaryzykowałbym twierdznie, że szykuje się korekta....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-02 11:27:27
Autor: Endriu
> [...]

piątkowe zamknięcie na S&P 500 (i parę innych czynników)
zaryzykowałbym twierdznie, że szykuje się korekta....

Ale widzę, że uchwalili 100 mld Euro dla Grecji ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

PKN wychodzi górą z konsolidacji