PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK

Data: 2009-05-23 17:19:37
Autor: Mithos
PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK
Przenoszenie KK, w skrócie :
- dostajemy 120% limitu przenoszonej karty,
- przeniesione zadłużenie przez pierwszych 9 miesięcy oprocentowane jest na 6%,
- z www. wynika, że formalności są mocno ograniczone.

http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=indy

Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

--
Mithos

Data: 2009-05-23 08:31:26
Autor: szczurwa
On 23 Maj, 17:19, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

W poniedziałek idę pogadać na ten temat. Jak czego się dowiem mądrego,
to napiszę.

Data: 2009-05-23 17:41:13
Autor: Bogdan B.
Mithos wrote:

http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=indy

Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

W praktyce to ja bym się upewnił że taką kartę widać w necie.
Miałem kartę z PKO BP jakieś 6 lat temu, wtedy zero podglądu.

Data: 2009-05-23 15:24:18
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 23 Maj, 17:41, "Bogdan B." <boguxx9...@wpxx.pl> wrote:
Mithos wrote:
>http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=indy

> Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

W praktyce to ja bym się upewnił że taką kartę widać w necie.
Miałem kartę z PKO BP jakieś 6 lat temu, wtedy zero podglądu.

Podgląd funkcjonalny. Jednak dla samej karty PKO BP SA nie udostępni
kanału internetowego dla klienta. Musi być otwarty rachunek bankowy.
Może to być bezpłatne konto oszczędnościowe z saldem zerowym :) Voila!

Data: 2009-05-24 15:57:12
Autor: Mariusz
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:874d8488-0170-4ea6-8bfc-24deef4fc80dy9g2000yqg.googlegroups.com...
Podgląd funkcjonalny. Jednak dla samej karty PKO BP SA nie udostępni
kanału internetowego dla klienta. Musi być otwarty rachunek bankowy.
Może to być bezpłatne konto oszczędnościowe z saldem zerowym :) Voila!

Przy okazji zapytam, czy taka kombinacja z KO zadziała z kredytem mieszkaniowym? Chcę mieć podgląd rachunku kredytu, ale bez prowadzenia drogiego rachunku osobistego.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-05-23 17:49:44
Autor: Radzik
Mithos pisze:
Przenoszenie KK, w skrócie :
- dostajemy 120% limitu przenoszonej karty,
- przeniesione zadłużenie przez pierwszych 9 miesięcy oprocentowane jest na 6%,
- z www. wynika, że formalności są mocno ograniczone.
Ja niedawno przenosiłem kartę z WBK (nie było sensu tam zostawać po nałożeniu 1% prowizji za przelewy z rachunku karty) do Polbanku (1% cashback). Złożyłem wniosek o przeniesienie, po dwóch dniach była decyzja i kartę z PIN-em odebrałem w placówce.

Przeniesienie zadłużenia (balance transfer) - rozłożenie na 10 rat bez oprocentowania, tylko prowizja 5%. Bez zaświadczeń, na podstawie ostatniego wyciągu. Chyba jednak taniej wychodzi...

Data: 2009-05-23 20:01:31
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gv947m$hn1$1news.onet.pl...

http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=indy

Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

Chyba są przymusowe ubezpieczenia ze składką ustalana procentowo od zadłużenia (0,06% od salda).

W połączeniu z oprocentowaniem 6% nie jest źle, przy standardowych późniejszych warunkach dla mnie nieatrakcyjna sprawa. No i oświadczenie tylko do 20k.

Data: 2009-05-25 11:47:53
Autor: RobertS
> [...]

W połączeniu z oprocentowaniem 6% nie jest źle, przy standardowych późniejszych warunkach dla mnie nieatrakcyjna sprawa. No i oświadczenie tylko do 20k.

Czy kk PKO ma jeszcze jakies zalety oprocz tego oprocentowania?
Mam jakąś nieuzywana kk w BZWBK i moglbym ja zamienic na PKO BP i troche potestowac ;-)

RobertS

Data: 2009-05-25 11:53:50
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gvdpgj$1fmv$1opal.icpnet.pl...

Czy kk PKO ma jeszcze jakies zalety oprocz tego oprocentowania?
Mam jakąś nieuzywana kk w BZWBK i moglbym ja zamienic na PKO BP i troche potestowac ;-)

Nie mam tej karty, ale nie sądzę aby miała inne zalety.

Data: 2009-05-25 04:14:14
Autor: kl1
On 25 Maj, 11:53, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Nie mam tej karty, ale nie sądzę aby miała inne zalety.

w miarę niskie niskie progi zwalniające z opłaty za kartę, lepsze niż
w  BZWBK
(dla srebrnej średnio 800pln na miesiąc, 400pln obniża opłatę)
 z wad:
"w przypadku utraty karty bank przejmie odpowiedzialność za wszystkie
transakcje dokonane przy jej użyciu przez osoby nieupoważnione (opłata
miesięczna - 3 zł)"
mogło być gratis jak w wielu bankach.

PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK