PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK

Data: 2009-05-23 17:41:13
Autor: Bogdan B.
PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK
Mithos wrote:

http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=indy

Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

W praktyce to ja bym się upewnił że taką kartę widać w necie.
Miałem kartę z PKO BP jakieś 6 lat temu, wtedy zero podglądu.

Data: 2009-05-23 15:24:18
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 23 Maj, 17:41, "Bogdan B." <boguxx9...@wpxx.pl> wrote:
Mithos wrote:
>http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=indy

> Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

W praktyce to ja bym się upewnił że taką kartę widać w necie.
Miałem kartę z PKO BP jakieś 6 lat temu, wtedy zero podglądu.

Podgląd funkcjonalny. Jednak dla samej karty PKO BP SA nie udostępni
kanału internetowego dla klienta. Musi być otwarty rachunek bankowy.
Może to być bezpłatne konto oszczędnościowe z saldem zerowym :) Voila!

Data: 2009-05-24 15:57:12
Autor: Mariusz
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:874d8488-0170-4ea6-8bfc-24deef4fc80dy9g2000yqg.googlegroups.com...
Podgląd funkcjonalny. Jednak dla samej karty PKO BP SA nie udostępni
kanału internetowego dla klienta. Musi być otwarty rachunek bankowy.
Może to być bezpłatne konto oszczędnościowe z saldem zerowym :) Voila!

Przy okazji zapytam, czy taka kombinacja z KO zadziała z kredytem mieszkaniowym? Chcę mieć podgląd rachunku kredytu, ale bez prowadzenia drogiego rachunku osobistego.

pozdrawiam
Mariusz

PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK