PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK

Data: 2009-05-23 20:01:31
Autor: MarekZ
PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gv947m$hn1$1news.onet.pl...

http://www.pkobp.pl/index.php/id=balance_tr/section=indy

Ciekawe jak to wygląda w praktyce ?

Chyba są przymusowe ubezpieczenia ze składką ustalana procentowo od zadłużenia (0,06% od salda).

W połączeniu z oprocentowaniem 6% nie jest źle, przy standardowych późniejszych warunkach dla mnie nieatrakcyjna sprawa. No i oświadczenie tylko do 20k.

Data: 2009-05-25 11:47:53
Autor: RobertS
> [...]

W połączeniu z oprocentowaniem 6% nie jest źle, przy standardowych późniejszych warunkach dla mnie nieatrakcyjna sprawa. No i oświadczenie tylko do 20k.

Czy kk PKO ma jeszcze jakies zalety oprocz tego oprocentowania?
Mam jakąś nieuzywana kk w BZWBK i moglbym ja zamienic na PKO BP i troche potestowac ;-)

RobertS

Data: 2009-05-25 11:53:50
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gvdpgj$1fmv$1opal.icpnet.pl...

Czy kk PKO ma jeszcze jakies zalety oprocz tego oprocentowania?
Mam jakąś nieuzywana kk w BZWBK i moglbym ja zamienic na PKO BP i troche potestowac ;-)

Nie mam tej karty, ale nie sądzę aby miała inne zalety.

Data: 2009-05-25 04:14:14
Autor: kl1
On 25 Maj, 11:53, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Nie mam tej karty, ale nie sądzę aby miała inne zalety.

w miarę niskie niskie progi zwalniające z opłaty za kartę, lepsze niż
w  BZWBK
(dla srebrnej średnio 800pln na miesiąc, 400pln obniża opłatę)
 z wad:
"w przypadku utraty karty bank przejmie odpowiedzialność za wszystkie
transakcje dokonane przy jej użyciu przez osoby nieupoważnione (opłata
miesięczna - 3 zł)"
mogło być gratis jak w wielu bankach.

PKO BP - Balance Transfeer - przeniesienie KK