Data: 2014-04-03 23:58:01 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotÄ
"duĹźÄ
" wymagajÄ
cÄ
interwencji w postaci "telefonicznej autoryzacji" ?
WysyĹaĹem przelew wewnÄtrzny ca 28 000 PLN, i nie przechodziĹ online, a czekaĹ na "autoryzacjÄ" CC dzwoniÄ cego czy ja to ja i czy chciaĹem taki przelew pchnÄ Ä. Jako, Ĺźe PKO BP ma w zwyczaju dzwoniÄ w formie: - DzieĹ dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z RafaĹem Gilem ? - Nic mi Pana nazwisko nie mĂłwi, wiÄc nie odpowiem. MoĹźe przybliĹźy Pan skÄ d dzwoni ? - DzwoniÄ z Banku ... - Rozumiem, ale z jakiego - wie Pan, parÄ bankĂłw w Polsce jest i z paru korzystam. WĹrĂłd nich sÄ takie co mÄczÄ mnie marketingiem, wiÄc zanim powiem czy ma Pan do czynienia z osobÄ z ktĂłrÄ chce Pan rozmaiaÄ, to prosze o info z jakiego banku pan dzwoni. - Niestety, mogÄ udzieliÄ takiej informacji dopiero po autoryzacji, ze wzglÄdĂłw bezpieczeĹstwa... - A ja ze wzglÄdĂłw bezpieczeĹstwa nie zamierzam osobie, ktĂłra nie znam podawaÄ Ĺźadnych danych ... - No ale ja dzwoniÄ z numeru banku, wiÄc powinien Pan mi zaufaÄ ... I tak w koĹo macieju. Z jednym durniem wdaĹem siÄ w duskusjÄ o moĹźliwoĹciach CALLER FUCKER ID (moĹźna dzwoniÄ i wyĹwietlaÄ dowolny nr tel) ... Ale wracajÄ c - jaka kwota jest kwotÄ granicznÄ w PKO BP dla tych debilnyxh potwierdzeĹ ? PodzieliĹem przelew na 10/10/8 i poszĹo, ale chciaĹbym wiedzieÄ jaka jest maksymalna kwota. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-04 00:50:34 | |
Autor: ikarek | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
UĹźytkownik ""RafaĹ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisaĹ w wiadomoĹci
news:lhklk9$jfm$1node1.news.atman.pl... Nie chciaĹeĹ czasem wysĹaÄ tego na pl.biznes.banki? :)
Jak dla mnie, tÄ kwotÄ jest 19999 (w inteligo). ChoÄ podejrzewam, Ĺźe moĹźe to zaleĹźeÄ od "typowej" aktywnoĹci na danym koncie i ten kto przelewa czÄsto duĹźe sumy moĹźe mieÄ wyĹźszy prĂłg. A kto np. przez póŠroku nie robiĹ Ĺźadnego przelewu, moĹźe musieÄ potwierdziÄ i przy <20k. |
|
Data: 2014-04-04 01:01:02 | |
Autor: news | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-04 00:50, ikarek pisze:
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości w innych bankach robie przelewy grubo ponad podane kwoty, nigdy nikt nie dzwoni, z reszta, nie mam obowiazku odbierac telefonow, bank ma zas obowiazek wykonac zlozona i potwierdzona (autoryzacja) dyspozycje. |
|
Data: 2014-04-04 09:22:34 | |
Autor: hikikomorisan | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 04.04.2014 01:01, news wrote:
W dniu 2014-04-04 00:50, ikarek pisze: kiedys mialem karte w BPH placilem w sklepach itp. raz chcialem zaplacic on-line ponizej dwoch stow nie przeszlo po godzonie dzwonil jakis matol... z BPH... autoryzowac... -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l |
|
Data: 2014-04-04 10:47:19 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-03, news <color1@{wytnij.to}interia.pl> wrote:
[...] w innych bankach robie przelewy grubo ponad podane kwoty, nigdy nikt nie dzwoni, z reszta, nie mam obowiazku odbierac telefonow, bank ma zas obowiazek wykonac zlozona i potwierdzona (autoryzacja) dyspozycje. Bank informuje (już na etapie przelewu) że taka dodatkowa weryfikacja ma miejsce. Jest to całkiem sensowne podejście. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-11 22:40:51 | |
Autor: wromek | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
w innych bankach robie przelewy grubo ponad podane kwoty, nigdy nikt nie
dzwoni, z reszta, nie mam obowiazku odbierac telefonow, bank ma zas obowiazek wykonac zlozona i potwierdzona (autoryzacja) dyspozycje. -- -- -- -- -- -- -- -- - ale z millenium powyzej 50 tys. nie robiles?! i nie zrobisz, bo musisz sie przejsc do placowki. bank ma zasrany obowiazek jak nie ma zpisane w regulaminie, ze moze sobie przeprowadzic weryfikacje a pko pewnie ma ;) -- pozdrawiam, wromek |
|
Data: 2014-04-04 09:20:53 | |
Autor: hikikomorisan | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 03.04.2014 23:58, "RafaĹ \"SP\" Gil" wrote:
- No ale ja dzwoniÄ z numeru banku, wiÄc powinien Pan mi zaufaÄ ... no tez mnie kiedys tak jeden specialista mBanku sie tlumaczyl... -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadom osci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l |
|
Data: 2014-04-04 09:32:03 | |
Autor: adam | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-03 23:58, "RafaĹ \"SP\" Gil" pisze:
Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotÄ "duĹźÄ " wymagajÄ cÄ interwencji w(...) Od roku nie mam juĹź rachunku W PKO BP, ale gdy miaĹem konto, to na poczÄ tku miaĹem 20 tys, potem 30 tys. Sami zdecydowali o zmianie na wyĹźszÄ kwotÄ, mnie nie informowali, nigdy nie zastanawiaĹem siÄ nad zasadami tych telefonĂłw. SpĂłjrz na to z drugiej strony, jest to dodatkowe zabezpieczenie, mnie zdarzyĹo siÄ kiedyĹ Ĺźe zamiast 6 tys wpisaĹem 60 tys. Gdyby nie telefon poszĹoby do czĹowieka 60 tys, pewno bym to odzyskaĹ, ale ciĹnienie by skoczyĹo. |
|
Data: 2014-04-04 09:35:27 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-04 09:32, adam pisze:
SpĂłjrz na to z drugiej strony, jest to dodatkowe zabezpieczenie, Ja nie mam nic przeciwko, ale niech siÄ przedstawiajÄ . Dla mnie dureĹ dzwoniÄ cy z banku, znajÄ cy moje dane to potencjalny makitengowiec chcÄ cy mi wcisnÄ Ä kartÄ kredytowÄ . Jakby powiedziaĹ, Ĺźe z banku PKO - zdecydowanie pomniejszyĹby mojÄ niechÄÄ do siebie, ktĂłra juĹź na poczÄ tku jest olbrzymia, bo dzwoni do mnie bank, czego nienawidzÄ. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-04 01:15:10 | |
Autor: nkab | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 09:35:27 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
W dniu 2014-04-04 09:32, adam pisze: A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów: "Ja w sprawie autoryzacji przelewu" a następnie zapytał czy klient wyraża zgodę na przelew i aby to klient podał tą kwotę. Andrzej. |
|
Data: 2014-04-04 10:42:27 | |
Autor: adam | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów: U mnie jak dzwonili to zawsze się przedstawiali. Miałem podobny problem w mBanku - dzwoni kobieta, przedstawia się, ale nr zastrzeżony, prosi o moje dane w celu identyfikacji. Odmówiłem, rozłączyłem się i napisałem maila do mBanku. Od tej pory zawsze dokładnie się przedstawia, i nr się wyświetla. Ale to nie zmienia nic w temacie. Tak samo jak może wyświetlić się fałszywy nr, tak samo może ktoś fałszywie się przedstawić. Nie ma szans na pełne bezpieczeństwo w kontakcie taką drogą. |
|
Data: 2014-04-04 10:44:06 | |
Autor: hikikomorisan | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 04.04.2014 10:42, adam wrote:
Chce Pana zweryfikowac....A wystarczyĹoby gdyby dzwoniÄ cy zaczÄ Ĺ od sĹĂłw: A jak ja moge Pania zweryfikowac, ze jest Pani tym kim sie podaje... MoĹźe Pan zadzwonic w tej sprawie na numer banku widniejacy na stronie... OK, to tak zrobie. -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l |
|
Data: 2014-04-04 18:23:43 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-04 10:42, adam pisze:
Nie ma szans na peĹne bezpieczeĹstwo w kontakcie takÄ drogÄ . Ale mi siÄ nie rozchodzi o bezpieczeĹstwo, mi siÄ rozchodzi o to czy chcÄ z kimĹ takim rozmawiaÄ. Np BZ dzwoni do mnie tylko marketingowo, ale siÄ przedstawiajÄ na dzieĹ dobry - Jestem Ania Pierdziszewska z Banku BZWBK, od razu ja odpowiadam, Ĺźe proszÄ o telefon później. Najlepiej 24.12.2020 roku o 17:22. Dzwoni pani mĂłwi, Ĺźe z mbanku - od razu odpowiadam, Ĺźe proszÄ o tel w w/w terminie. Ale dzwoni do mnie ktoĹ, kto mĂłwi, Ĺźe z banku i powie mi w jakiej sprawie i z jakiego banku jak siÄ "zautoryzujÄ" - to mnie to juĹź wnerwia bo nie wiem czy marketing czy nie. Zabiera mi to moĹźliwoĹÄ natychmiastowego spĹawienia marketingu. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-07 01:08:02 | |
Autor: nkab | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 10:42:27 UTC+2 użytkownik adam napisał:
> A wystarczyłoby gdyby dzwoniący zaczął od słów: No ale jak chodzi o duży przelew o którym wiem, że robiłem taki to żeby nie wiem kto dzwonił wolałbym aby jednak się upewniali czy to ja go wystawiałem. Klient zawsze może odpowiedzieć, że sobie nie życzy potwierdzenia. Ważne aby już na początku dowiedział się, że chodzi o autoryzację. Tu powinniśmy wymagać aby na samym początku marketerzy mówili "Reklama" a dopiero potem fałszywka nazwiska i blablabla. Bez wdawania się w gadkę szmatkę rozłączamy się i już. Andrzej. |
|
Data: 2014-04-07 11:48:06 | |
Autor: m | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu 07.04.2014 10:08, nkab@toya.net.pl pisze:
Tu powinniśmy wymagać aby na samym początku marketerzy Ale jak się wsłuchasz, to nieświadomie cię informują "uwaga reklama". Jeżeli ktoś po drugiej stronie słuchawki słyszysz nienaturalny entuzjazm, to z poprawką na tych co właśnie zaczęli pracę w infolinii i myślą że to jest ich pierwszy dzień reszty ich nowego życia, masz do czynienia z telemarketerem. Stawiam na to że ten entuzjazm jest specjalnie szkolony - stąd taki nienaturalny. Ci od potwierdzania przelewów, dopytywania się o to dlaczego karta niespłacona, informowania o tym że cośtam przekroczone - zazwyczaj mają głos smutny i znękany. p. m. |
|
Data: 2014-04-04 10:45:35 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-04, nkab@toya.net.pl <nkab@toya.net.pl> wrote:
[...] Ja nie mam nic przeciwko, ale niech się przedstawiają. Dla mnie dureń dzwoniący z banku, znający moje dane to potencjalny makitengowiec chcący mi wcisnąć kartę kredytową. Jakby powiedział, że z banku PKO - zdecydowanie pomniejszyłby moją niechęć do siebie, która już na początku jest olbrzymia, bo dzwoni do mnie bank, czego nienawidzę. To z kolei znajdzie się gros oburzonych, że ktoś bez sprawdzenia z kim rozmawia mówi o tak "wrażliwych danych" jak autoryzacja przelewu. Wszystkim co mają na tym punkcie odjebane nie dogodzisz. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-05 11:27:17 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On Fri, 4 Apr 2014, Wojciech Bancer wrote:
On 2014-04-04, nkab@toya.net.pl <nkab@toya.net.pl> wrote:[...] To z kolei znajdzie się gros oburzonych, że ktoś bez sprawdzenia Przecież idzie o podanie *celu* rozmowy, a nie parametrów przelewu. Wszystkim co mają na tym punkcie odjebane nie dogodzisz. Ale logika wskazuje, że odwrócenie proporcji ma sens ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-04-05 13:53:02 | |
Autor: poreba | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
Dnia Fri, 4 Apr 2014 10:45:35 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
On 2014-04-04, nkab@toya.net.pl <nkab@toya.net.pl> wrote:Metod na wzajemną autoryzację zapewniającą nieujawnianie zastrzeżonych danych 'obcemu' można kilka wymyślić. W tym przypadku bank mógłby podać kilka wersji danych przelewu prosząc o weryfikację, która jest właściwa. Nie w tym rzecz. Problem w tym, że dzwoni ktoś do Ciebie i żąda od Ciebie autoryzacji poprzez podanie danych, których 'obcym' nie powinno się podawać. Dzwoniło do mnie ostatnio namiętnie 'coś', raz z nr. wskazującym na pipidowę pod Bukiem, raz z Łomży, raz skądś jeszcze. Przedstawiło się to i imieniem i nazwiskiem, nazwą firmy i stwierdziło że chce ze mną pogadać o moich należnościach wobec 'pewnego' operatora telekom. i żeby konstytuować mam się wyspowiadać z daty urodzenia, PESEL i więcej nie zdążyło. Poprosiłem o odwrotną weryfikację. Zasłaniając się ochroną danych osobowych odmówiło podania mojego nr klienta u potencjalnego wierzyciela, to sobie ze mną nie pogadało. Znaczy pogadało ale nie na temat, na jaki chciało. Ostatecznie rozmowy mało uprzejmie kończyły 'cosie' odkładając słuchawkę. Dawniej gdy dzwoniło inne 'coś' w imieniu operatora bez problemu dogadaliśmy się gdyż bez problemu podało dane o których pierwszy lepszy naciągacz czy kolektor danych osobowych nie ma pojęcia. Wydaje mi się, że z tym miał problem OP. -- pozdro poreba |
|
Data: 2014-04-05 14:44:14 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-05, poreba <dmicfg@polboks.pl> wrote:
[...] To z kolei znajdzie się gros oburzonych, że ktoś bez sprawdzeniaMetod na wzajemną autoryzację zapewniającą nieujawnianie I quote: -- - - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z Rafałem Gilem ? - Nic mi Pana nazwisko nie mówi, więc nie odpowiem. Może przybliży Pan skąd dzwoni ? - Dzwonię z Banku ... -- - Wymyśl owe metody autoryzacji, skoro wątkotwórca nawet nie chce potwierdzić że jest osobą która odebrała telefon. Sorry, ale w tym wypadku nie widzę aby bankowi można było coś zarzucić. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-05 16:46:41 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-05 14:44, Wojciech Bancer pisze:
- DzieĹ dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z RafaĹem WymyĹl metodÄ autoryzacji bym wiedziaĹ, Ĺźe dzwoni do mnie bank, w ktĂłrym mam interes, i rozmowa z nim nie bÄdzie stratÄ czasu. Zacytowany dialog pozwala podejrzewaÄ, Ĺźe dzwoni marketer z banku spermy celem przedĹoĹźenia wspaniaĹej oferty na przechowywanie, z atrakcyjnÄ PaniÄ biorczyniÄ materiaĹu. PobĂłr pĹatny 300 PLN za godzinÄ brania. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-05 19:11:04 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-05, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z Rafałem Wersja 1 (marketing): - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z XYZ ? - Tak - Chciałbym zaoferować totamto (to zazwyczaj trwa jakieś 10-15 sek.) - Dziękuję, przepraszam, ale nie jestem zainteresowany (tu odkładam) Wersja 2 (sprawa): - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z XYZ ? - Tak - Dzwonię z banku PKO w celu autoryzacji niedawno zleconego przelewu, czy mogę zająć chwilę? - ... Czas rozmowy pierwszej jest zazwyczaj poniżej minuty. Drugiej, zależy od "sprawy". W obu przypadkach oceniam, że "straciłbyś" mniej więcej 1/60 tego czasu który już przetraciłeś w związku z tą sprawą (i w dodatku _nieefektywnie_, bo tego nie załatwisz). :) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-06 10:56:14 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-05 19:11, Wojciech Bancer pisze:
- DzieĹ dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z XYZ ? Wersja 2 (sprawa): Czas rozmowy pierwszej jest zazwyczaj poniĹźej minuty. Widzisz, a mi zaleĹźy na prostym standardzie, ktĂłry stosujÄ od dawna. WyglÄ da to w 99 % tak, i chciaĹbym by zawsze tak wyglÄ daĹo. Wersja prawidĹowa: - DzieĹ dobry, Tu Adam Pierdziszewski, dzwoniÄ z NAZWA ATAKUJÄCEGO, czy rozmawiam z XYZ ? Wersja 1: - Tak tu XYZ, w czym mogÄ pomĂłc ? Wersja 2( ta czÄstsza): - NACISKAM ROZĹÄCZ i odpowiadam na pytanie aplikacji, ktĂłra kaĹźdy nr niedostÄpny w ksiÄ Ĺźce tel traktuje takim pytaniem: DODAÄ DO BLOKOWANYCH ? TAK/NIE. W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGĂLE, a na przyszĹoĹÄ moja blokada powoduje, Ĺźe marketer ani ja w ogĂłle nie tracimy czasu. A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonĂłw o dupie maryni gdy jestem na waĹźnych spotkaniach, prowadzÄ samochĂłd bÄ dĹş wypoczywam. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-06 11:04:29 | |
Autor: cef | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-06 10:56, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGĂLE, a na przyszĹoĹÄ moja blokada A nie przychodzą Ci potem SMS z powiadomieniem o pozostawieniu wiadomości? Najczęściej jest to taki głęboki oddech z odcieniem rezygnacji. Czas trwania 3 sek. |
|
Data: 2014-04-06 11:34:23 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-06 11:04, cef pisze:
W wersji 2 rozmowa NIE TRWA W OGÄÂLE, a na przyszÄšÂoÄšÂĂ mojaA nie przychodzÄ Ci potem SMS z powiadomieniem o pozostawieniu Nie :) Wszystko jest zrobione tak, bym miaĹ spokĂłj psychiczny ... -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-06 13:21:27 | |
Autor: cef | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-06 11:34, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2014-04-06 11:04, cef pisze: Muszę popracować w takim razie nad ustawieniami, bo obecnie z poziomu telefonu nie umiem odrzucić w czarną dziurę a skrzynkę mieć muszę. |
|
Data: 2014-04-06 22:45:06 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-06 13:21, cef pisze:
MuszÄ popracowaÄ w takim razie nad ustawieniami, Da siÄ. Czym operujesz ? Jak siÄ okaĹźe, Ĺźe tym co ja to Ci pomogÄ. Ja mam skrzynkÄ, wiÄc wiem o co chodzi ... -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-06 12:14:13 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-06, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Wersja prawidłowa: Nadal możesz zastosować obie wersje niezależnie od tego, czy dany osobnik poda NAZWA ATAKUJĄCEGO, czy nie. Szukasz sobie problemu tam gdzie go nie ma. A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonów o dupie maryni gdy jestem na ważnych spotkaniach, prowadzę samochód bądź wypoczywam. Oh. A w przeciwnym przypadku byś odbierał? Argument trochę z tyłka. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-06 22:48:06 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-06 12:14, Wojciech Bancer pisze:
A przede wszystkim (np) nie odbieram telefonĂłw o dupie maryniOh. A w przeciwnym przypadku byĹ odbieraĹ? Trudno odebraÄ telefon, ktĂłry nie dzwoni. I OHaj sobie OHaj, ale ja dziennie odbieram na TYM KONKRETNYM numerze okoĹo 70 poĹÄ czeĹ. Dla mnie odsianie gĂłwna ma wielkie znaczenie, jeĹli do 70 "cennych" poĹÄ czeĹ dochodziĹo okoĹo 20 - 35 poĹÄ czeĹ "wartych gĂłwna" - moĹźliwoĹÄ zapewnienia sobie opcji odsiania jest wielce znaczÄ ca. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 09:22:48 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-06, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Oh. A w przeciwnym przypadku byś odbierał? Ale to jest kompletnie bez znaczenia. Możesz tak postąpić nieważne, czy gość powie z jakiego banku dzwoni "zanim" się przedstawisz, czy nie. Jak w drugim zdaniu (po potwierdzeniu) by powiedział, to miałbyś taką samą możliwość rozłączenia się z nim i blokowania co i przed. Więc niespecjalnie wiem o co tak naprawdę walczysz. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 17:15:18 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 09:22, Wojciech Bancer pisze:
wiem o co tak naprawdÄ walczysz. Ja ? O nic. Przez to, Ĺźe omsknÄ Ĺ mi siÄ palec, zadaĹem pytanie NTG: "Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotÄ "duĹźÄ " wymagajÄ cÄ interwencji w postaci "telefonicznej autoryzacji" ?" Bardzo duĹźo wniosĹeĹ swojÄ odpowiedziÄ . -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 17:39:33 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Ja ? O nic. Przez to, że omsknął mi się palec, Może gdyby tego całego dialogu nie było, to bym uwierzył. Postanowiłeś sobie ponarzekać jakie to bank ma kiepskie procedury. Peszek, że chciałem się z tym nie zgodzić i uważam, że sam sobie stworzyłeś problem równie "konstruktywną" procedurą. Bardzo dużo wniosłeś swoją odpowiedzią. Ale to się już dało wyczytać wcześniej, z innych wypowiedzi. Kwota nie jest stała, zależna od zachowań użytkownika. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 19:05:52 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 17:39, Wojciech Bancer pisze:
Ja ? O nic. Przez to, Ĺźe omsknÄ Ĺ mi siÄ palec,MoĹźe gdyby tego caĹego dialogu nie byĹo, to bym uwierzyĹ. WidzÄ, Ĺźe wróşysz z rÄki przez telefon. Nie uwierzysz - postanowiĹem rozwiÄ zaÄ swĂłj problem, a nie ponarzekaÄ. Jako, Ĺźe problem polega na DEBILNEJ PROCEDURZE - zgĹosiĹem do PKO, jako, Ĺźe PKO utoĹźsamia siÄ z debilnÄ procedurÄ - zadaĹem pytanie (zamierzaĹem na p.b.b.) jaki jest prĂłg przelewu "autoryzowanego". To, Ĺźe przypierdoliĹeĹ siÄ do mojej oceny stosowanej procedury - nie moja wina i nie mĂłj problem. GdybyĹ siÄ jeszcze przypierdoliĹ merytorycznie, tj wskazaĹ rozwiÄ zanie zarzuconego problemu (odpowiedziÄ na pytanie jaka jest kwota graniczna), to moĹźe i bym uznaĹ, Ĺźe masz racjÄ. Ale racji nie masz :) Peszek, Ĺźe chciaĹem siÄ z tym nie zgodziÄ i uwaĹźam, Fakt. Nie chciaĹeĹ siÄ zgodziÄ z PYTANIEM. Peszek. Ale to siÄ juĹź daĹo wyczytaÄ wczeĹniej, z innych wypowiedzi. Fantastycznie. DziÄkujÄ za tÄ cennÄ wskazĂłwkÄ. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-07 09:44:26 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On Sat, 5 Apr 2014, Wojciech Bancer wrote:
On 2014-04-05, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote: Pic w tym, że wg opisu tego właśnie brakło. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-04-08 07:57:42 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-07, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:
On Sat, 5 Apr 2014, Wojciech Bancer wrote:| Ale to dlatego, że wątkotwórca zaczął się pienić już tu -- -' Sam taki proces przeszedłem i wyglądał właśnie jak powyżej, a wszystko o co czepia się wątkotwórca sprowadza się do tego, że ktoś w _pierwszym zdaniu_ nie podał nazwy banku. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 17:16:54 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 07:57, Wojciech Bancer pisze:
Ale to dlatego, Ĺźe wÄ tkotwĂłrca zaczÄ Ĺ siÄ pieniÄ juĹź tu -- -' WÄ tkotwĂłrca nazwaĹ debilnÄ procedurÄ po imieniu. JeĹli napniesz wszystkie ĹźyĹki dopatrzysz siÄ, Ĺźe zadaĹ teĹź pytanie. I to w pierwszym zdaniu. Rozumiem, Ĺźe wolisz siÄ ponapinaÄ w udowadnianiu, Ĺźe debilna procedura debilnÄ nie jest, ale Ĺźeby coĹ odpowiedzieÄ w temacie, to juĹź nie ? Sam taki proces przeszedĹem i wyglÄ daĹ wĹaĹnie jak powyĹźej, Ĺťe procedura przewiduje ĹťE NIE WOLNO PODAÄ NAZWY BANKU. Nie zauwaĹźyĹeĹ nawet co jest "problemem" dalszym, przeze mnie poruszonym, -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 17:41:15 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Sam taki proces przeszedłem i wyglądał właśnie jak powyżej, Moim zdaniem problemem jest Twoje podejście do tematu. Niby pod płaszczykiem oszczędności czasu, ale cokolwiek po tym jednym przykładzie widać, że jest dokładnie na odwrót. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 19:06:50 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 17:41, Wojciech Bancer pisze:
Moim zdaniem problemem jest Twoje podejĹcie do tematu. Wiudzisz, opisujÄ problem - pytasz, a w czym mi to przeszkadza. DajÄ przykĹadowe uzasadnienie uciÄ ĹźliwoĹci problemu - natentychmiast przypierdalasz siÄ do racjonalnoĹci tĹumaczenia. Ale Ĺźeby coĹ o problemie ... to juĹź nie. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 19:27:50 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Moim zdaniem problemem jest Twoje podejście do tematu. Czytasz co chcesz wyczytać. Problem stworzyłeś sobie sam, stosując jakieś dziwne warunki "wejściowe". Za procedurami banku stoją mniej lub bardziej względy prawne. Za Twoimi wyłącznie uznaniowość. Rozwiązaniem problemu było zaczęcie rozmowy od "tak" (po Twojej stronie). Nie miałbyś ani problemów z autoryzacją, ani z informacją o tym w jakim celu dana osoba dzwoni. Akurat wiem, bo niedawno też podobną weryfikację przechodziłem. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 19:58:08 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 19:27, Wojciech Bancer pisze:
Za procedurami banku stojÄ mniej I na tym moĹźemy poprzestaÄ. Za procedurami stojÄ LUDZIE, ktĂłrzy je piszÄ . Nie zrozumiesz. JuĹź nawet nie bÄdÄ cie pytaĹ jakie przepisy stojÄ za procedurami opisujÄ cymi komunikacjÄ banku ze Ĺwiatem zewnÄtrznym, wymuszajÄ cÄ na durniach wstawianie kilkunastu linijek w PL i EN o tym, Ĺźe jeĹli nie jestem adresatem, to Ĺźebym nie czytaĹ. RozwiÄ zaniem problemu byĹo zaczÄcie rozmowy od "tak" (po Twojej JesteĹ w mylnym bĹÄdzie. JeĹli ktoĹ do mnie dzwoni i ma do mnie interes to wie czy siÄ do mnie dodzwoniĹ. No chyba, Ĺźe numer wybiera po pijaku. JeĹli dzwoni i pyta "przepraszam gdzie ja siÄ dodzwoniĹem" - to sorry. ProcedurÄ wymyĹliĹ debil. Akurat wiem, bo niedawno teĹź Wow. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 20:36:30 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] I na tym możemy poprzestać. Za procedurami stoją LUDZIE, którzy je piszą. Ale za instytucją stoi konkretny interes prawny i obowiązki, a ściślej - możliwość utraty konkretnych pieniędzy wskutek niedopatrzeń i roszczeń z tym związanych. Więc pewnie prawnicy wymyślający procedury są nardmiernie ostrożni. A "prawo" traktowania nas jak debili wymuszamy sami. Niekoniecznie w Polsce, ale tutaj też (np. pozwy o "poparzenie się" gorącą kawą z McDonalds przez brak informacji "uwaga gorące"). Nie zrozumiesz. Już nawet nie będę cie pytał jakie przepisy stoją za procedurami opisującymi komunikację banku ze światem zewnętrznym, wymuszającą na durniach wstawianie kilkunastu linijek w PL i EN o tym, że jeśli nie jestem adresatem, to żebym nie czytał. A to akurat jest prawo powielaczowe. :) Rozwiązaniem problemu było zaczęcie rozmowy od "tak" (po Twojej Ej, ale jesteś w stanie zrozumieć, że nie jesteś jedyną osobą w Polsce do której się dzwoni, a procedury jednak nie są indywidualizowane? ;D Serio nigdy nie miałeś tak, że dzwonisz na numer i np. łączy Cię sekretarka (niekoniecznie żeńska)? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 21:27:02 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 20:36, Wojciech Bancer pisze:
Ale za instytucjÄ stoi konkretny interes prawny i obowiÄ zki, O naiwny. Gdyby prawnicy w tego typu korporacjach byli nadmiernie ostroĹźni zbÄdne byĹyby nam GIODO, UOKIK, ETC. Ciekawym jest, Ĺźe z uporem maniak bronisz debilizmu. CzyĹźbyĹ siÄ z nim identyfikowaĹ ? A "prawo" traktowania nas jak debili wymuszamy sami. Rozumiem, Ĺźe mĂłwisz o sobie. Bo ja wĹaĹnie pokazujÄ, Ĺźe stawiam czynny opĂłr. A to akurat jest prawo powielaczowe. :) Nie, to "zarzÄ dzenia wewnÄtrzne" wielu korporacji z ktĂłrymi mam do czynienia na co dzieĹ. I kaĹźdorazowa rozmowa z dziaĹami prawnymi przekonuje mnie, Ĺźe ci co wymyĹlajÄ debilne procedury - mocno siÄ z nimi utoĹźsamiajÄ . Prawnik siedzi i kmini procedurÄ "bezpieczeĹstwa". SĹyszaĹ, jak jedna baba, mĂłwiĹa drugiej babie, Ĺźe listonosz pomyliĹ dziury. I informacja o stanie konta jednej baby trafiĹa do drugiej. No i wziÄ Ĺ prawnik siÄ zmĂłgĹ, zorganizowaĹ w dziale burzÄ mĂłzgĂłw i zorganizowali procedurÄ mĂłwiÄ cÄ co ma siÄ staÄ jeĹli mail adresowany na adres jednababa@wioska.pl wpadnie przypadkiem na adres drugababa@wioska.pl ... Ale jak wspomniaĹem - fascynujÄ cym jest, jak siÄ z takimi zachowaniami identyfikujesz. RzekĹbym, Ĺźe gĹupoty bronisz wĹasnym ciaĹem. Ej, ale jesteĹ w stanie zrozumieÄ, Ĺźe nie jesteĹ jedynÄ osobÄ w Polsce IMHO jedynÄ , ktĂłra odbiera ten konkretny nr tel. Nie nazywam siÄ RAFAL GIL z DOMU CALLCENTER, ZADZWOĹ DO MNIE A ODBIERZE JEDEN Z NASZYCH SZEĹCIU TYSIÄCY KONSULTANTĂW. JeĹli podaĹem tel pod ktĂłrym nastÄpuje autoryzacja sms przelewĂłw, to znaczy, Ĺźe grono osĂłb odbierajÄ cych jest mocno zawÄĹźone. a procedury jednak nie sÄ indywidualizowane? ;D Nie. SÄ dla DEBILI. PrzeraĹźa mnie, Ĺźe tak wiele osĂłb uwaĹźa je za rozsÄ dne. Serio nigdy nie miaĹeĹ tak, Ĺźe dzwonisz na numer i np. ĹÄ czy CiÄ Pewnie. Zawsze podajÄ do autoryzacji przelewĂłw nr GSM ktĂłry jest bramkÄ GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ĹťODYN KURWA NIE WPADNIE NA TO ĹťE TO ĹťORT. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 21:42:17 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Ale za instytucją stoi konkretny interes prawny i obowiązki, Argument Ad Trollum. Jak się z Tobą nie zgadzam, to od razu muszę się identyfikować? No proszę Cię. A "prawo" traktowania nas jak debili wymuszamy sami. W moim zdaniu postępując równie głupio i tyle. :) Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :) Ale jak wspomniałem - fascynującym jest, jak się z takimi zachowaniami identyfikujesz. Rzekłbym, że głupoty bronisz własnym ciałem. Niczego nie bronię. Po prostu uważam Twój "wstęp" za przyczynę problemów. Serio nigdy nie miałeś tak, że dzwonisz na numer i np. łączy Cię Wystaw sobie, że posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiązek. I to że u Ciebie taka sytuacja jest mało prawdopodobna, nie oznacza że u wszystkich tak jest. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 22:00:34 | |
Autor: Budzik | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Użytkownik Wojciech Bancer proteus@post.pl ...
Pewnie. Zawsze podaję do autoryzacji przelewów nr GSM który jest bramką GSM dla CALL CENTER. ZAWSZE. I ŻODYN KURWA NIE WPADNIE NA TO ŻE TO ŻORT. To moze bank powinien sobie zaznaczyc, czy maja mój prywatny numer czy moze techniczna kmórke z której korzysta 100 przypadkowych osób. IMO w casach kiedy ilosc telefonów = 2 x ilosc ludzi taki argument uznaje za absurdalny. Zwłaaszcza, ze nie mowimy o tym aby konsultant dzwoniac podał ciurkiem zawartosc konta - ma sie grzecznie przedstawic i powiedziec skad dzwoni. Jakie prawo? Jakie procedury? Przeciez to kwestia kultury osobistej! |
|
Data: 2014-04-08 23:59:17 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 21:42, Wojciech Bancer pisze:
Argument Ad Trollum. Jak siÄ z TobÄ nie zgadzam, to od razu muszÄ Problemem nie jest niezgadzanie siÄ. Problemem jest pominiÄcie kwestii gĹĂłwnej - jaki jest poziom przelewu dla biaĹego czĹowieka, ktĂłry pozwala ominÄ Ä debilnÄ procedurÄ. WĂłwczas zjawiasz siÄ ty i debilizmu bronisz ... w sumie masz racjÄ. CoĹ z trollowania tu jest. W moim zdaniu postÄpujÄ c rĂłwnie gĹupio i tyle. :) Gdzie ukryĹa siÄ ta moja gĹupota ? W pytaniu o to jaka kwota jest kwotÄ granicznÄ ? Ale widzÄ, Ĺźe Ci ĹźyĹka zaraz pÄknie, tak CiÄ to rusza. :) Tak ci siÄ tylko wydaje. Na co dzieĹ pracujÄ z klientem "zewnÄtrznym i wewnÄtrznym" miĹujÄ cym siÄ w stosowaniu debilizmu w procedurach, Zawsze staram siÄ ten debilizm omijaÄ, co byĹo rĂłwnieĹź meritum tego wÄ tku. Nagle zjawiĹeĹ siÄ ty i niczym czÄstochowy bronisz debili i ich pomysĹĂłw. A ja tylko zapytaĹem, ktĂłrÄdy poprowadzona jest obwodnica czÄstochowy. MoglibyĹmy podywagowaÄ o owej obwodnicy, ale za cel postawiĹeĹ sobie udowodnienie, Ĺźe walenie przez centrum w godzinach szczytu to patriotyczny obowiÄ zek. Niczego nie broniÄ. Po prostu uwaĹźam TwĂłj "wstÄp" za przyczynÄ problemĂłw. I trafiasz w sedno. Gdyby mĂłj wstÄp byĹ przyczynÄ - oznaczaĹoby to, Ĺźe to ja do kogoĹ dzwoniÄ i zagajam. Wystaw sobie, Ĺźe posiadanie osobistego telefonu to nie jest obowiÄ zek. A to, Ĺźe posiadanie takowego to przywilej - rozumiem, Ĺźe ciebie przerasta. I to Ĺźe u Ciebie taka sytuacja jest maĹo prawdopodobna, nie oznacza Masz racjÄ. WiÄkszoĹÄ ludzi, podaje do autoryzacji przelewĂłw telefon odbierany przez co najmniej 173 osoby. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-09 00:13:10 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Ale widzę, że Ci żyłka zaraz pęknie, tak Cię to rusza. :) Ech. NIE BRONIĘ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie że ______sam______ sobie sprawiłeś problem, zamiast (naturalnie) odpowiedzieć "tak", "nie", "zajęty jestem" _jak się gość przedstawił_. Bo on się przedstawił. IMHO Nieistotne dla faktu jest że nie podał nazwy banku. Tylko tyle i aż tyle. Nie oceniam i nie oceniałem dalszej części rozmowy, stwierdziłem *TYLKO* że sam sobie spowodowałeś tą sytuację. Więc przestań mi tu bajki opowiadać i wmawiać coś czego nie powiedziałem. Na kilka przykładów "rozmów" które tu rózni ludzie wkleili żadna osoba nie miała problemu by w pierwszym zdaniu "zwrotnym" sformułować odpowiedź tak/nie. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-09 22:46:55 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-09 00:13, Wojciech Bancer pisze:
Ech. NIE BRONIÄ NIKOGO. Wbij sobie. Stwierdzam jedynie Ĺźe Ale powiedz mi, czy oprĂłcz wróşenia z rÄki przez telefon masz jeszcze jakieĹ talenty ? Gdzie ja napisaĹem, Ĺźe sprawiĹem sobie problem ? Ja nieautoryzowanych przeze mnie durniĂłw wrzucam do KFa. Sytuacja zostaĹa rozpisana w ten a nie inny sposĂłb by takim tĹukom jak ty unaoczniÄ problem. Jak widzÄ zbyt maĹo dosadnie. Bo on siÄ przedstawiĹ. Taaaa ... OczywiĹcie nie sĹyszaĹeĹ o akcjach UOKiK wzglÄdem podmiotĂłw, ktĂłre wysyĹaĹy pisma do klientĂłw z podpisem nieistniejÄ cego pracownika. WiÄc mĂłwisz, Ĺźe RafaĹ Gil to prawdziwa persona. BRAWO ! Nie oceniam i nie oceniaĹem dalszej czÄĹci rozmowy, stwierdziĹem Masz racjÄ. Sam sobie stworzyĹem sytuacjÄ, Ĺźe ktoĹ do mnie dzwoni. Zawsze ta robiÄ. WoĹodia - jeĹźdĹźÄ do moskwy i dzwoniÄ do siebie. To dziki kraj. rĂłzni ludzie wkleili Ĺźadna osoba nie miaĹa problemu by Wklejali rozmowy ? Czy hipotetyczne scenariusze ? Bo coĹ ci siÄ chyba piermandoli pod sufitem. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-10 11:40:22 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-09, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Ale powiedz mi, czy oprócz wróżenia z ręki przez telefon masz jeszcze jakieś talenty ? Sądzę że doskonale wiesz o którym zdaniu pisałem, chociaż wygodnie wybierasz nigdy się do tego punktu nie odnieść. A skoro tak wspaniale odwracasz kota ogonem tu, w dyskusji i tak wspaniale tworzysz obrazowe i prześmiewcze porównania, _nie odnosząc_ się w ogóle do punktu który poruszyłem, to tym bardziej zyskuję pewność, że problemy sobie sam stwarzasz. :) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-10 19:32:56 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-10 11:40, Wojciech Bancer pisze:
SÄ dzÄ Ĺźe doskonale wiesz o ktĂłrym zdaniu pisaĹem, chociaĹź wygodnie SÄ dzÄ, Ĺźe doskonale zrozumiaĹeĹ treĹÄ pytania, ktĂłre zadaĹem w pierwszym zdaniu ... ale wygodniej ci na nie odpowiedzieÄ, tylko pie*&^%iÄ od rzeczy. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-10 19:40:53 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-10, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] Sądzę że doskonale wiesz o którym zdaniu pisałem, chociaż wygodnie Klasyczna odpowiedź 6-latka "a nie bo Ty". A na Twoje "inteligentne" pytanie dostałeś odpowiedź, i to kilkukrotnie. To że ją postanowiłeś zignorować, to już nie moja wina. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-10 20:01:46 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-10 19:40, Wojciech Bancer pisze:
A na Twoje "inteligentne" pytanie dostaĹeĹ odpowiedĹş, Ja siÄ kilkukrotnie do twoich wypocin ustosunkowywaĹem. Czy ty odpowiedziaĹeĹ na pytanie postawione przeze mnie w tym wÄ tku ? i to kilkukrotnie. To Ĺźe jÄ postanowiĹeĹ zignorowaÄ, ZaprawdÄ ? -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-11 20:08:35 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-10, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
[...] A na Twoje "inteligentne" pytanie dostałeś odpowiedź, Nie ustosunkowywałeś się, tylko odwracałeś kota ogonem pisząc o winie bankowych procedur. i to kilkukrotnie. To że ją postanowiłeś zignorować, Zaprawdę. Pierwsze clou miałeś chociażby tu: news:lhln59$lpa$1node2.news.atman.pl a ja potwierdziłem tu: news:slrnlk861l.nbr.proteuspl-test.org Nie ma granicznej kwoty, bo to zależy od użytkowników. Dla niektórych przelewy >20k to potrafi być norma (np. gracze giełdowi, przedsiębiorcy prowadzący 1-os DG). -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 22:59:03 | |
Autor: MichaĹ Jankowski | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
UwaĹźajcie, bo siÄ skoĹczy tym, Ĺźe przed wysĹaniem sms-a do potwierdzenia zakupu kartÄ
bank bÄdzie dzwoniĹ i sprawdzaĹ, czy ja to ja.
MJ |
|
Data: 2014-04-08 23:25:42 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
Uważajcie, bo się skończy tym, że przed wysłaniem sms-a do potwierdzenia zakupu kartą bank będzie dzwonił i sprawdzał, czy ja to ja. No uważaj, bo niektóre banki blokują kartę w przypadku podejrzanego użycia (np. pierwszy raz "za granicą") i braku chęci / możliwości potwierdzenia przez właściciela takowej. Nie jest to dokładnie to co Ty piszesz, ale już podobnie: http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=18&p=353310 -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-06 13:53:56 | |
Autor: poreba | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
Dnia Sat, 5 Apr 2014 14:44:14 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba któraMetod na wzajemną autoryzację zapewniającą nieujawnianieI quote: 'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej pytania'. Ja o przypadku: dzwoni do [b] ktoś, przedstawia się że dzwoni z [A], w celu kontynuowania [a] żąda podania danych weryfikujących, pojawia się pat bo [b] nie ma ochoty ujawniać tych danych nie mając pewności (czy dużego prawdopodobieństwa) że [a] jest faktycznie przedstawicielem [A]. Rozwiązanie pata: podanie przez [a] danych, ktore może znać tylko przedstawiciel [A] a ujawnienie których obcemu nie narusza praw [b] i nie stanowi dla [b] większego problemu. Sorry, ale w tym wypadku nie widzę aby bankowi można byłoMarnowanie kasy na bezsensowne procedury? \\fakt, to problem udzialowcow. Hmmmm... klienci zapłacą? -- pozdro poreba |
|
Data: 2014-04-06 14:54:53 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-06, poreba <dmicfg@polboks.pl> wrote:
[...] Wymyśl owe metody autoryzacji, skoro wątkotwórca nawet nie chce potwierdzićNie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie się że zrobiłeś przelew o którym nie wiedziała/nie wiedział, to możesz sobie tego mniej życzyć. W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danych autoryzacyjnych, więc Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-06 17:15:13 | |
Autor: poreba | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
Dnia Sun, 6 Apr 2014 14:54:53 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
On 2014-04-06, poreba <dmicfg@polboks.pl> wrote:Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł słuchawkę, nacisnął przycisk odbioru czy też zrobił to jakiś automat. W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danychW tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej. Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa.Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję? Jak rozumiesz moje stanowisko. -- pozdro poreba |
|
Data: 2014-04-06 17:30:27 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-06, poreba <dmicfg@polboks.pl> wrote:
[...] Bo jak odbierze wujek lub żona, albo syn i dowie sięAle w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się dodzwonić? W sytuacji powyżej ___nie doszło___ do przedstawiania żadnych danychW tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej. Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło. Twoja argumentacja jest bezprzedmiotowa.Hmmm... a mógłbyś, tak pokrótce, opisać ZA CZYM argumentuję? Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy rozmawiam z XYZ", to jeszcze nie jest autoryzacja, no ludzie. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-06 22:03:33 | |
Autor: poreba | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
Dnia Sun, 6 Apr 2014 17:30:27 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
Ale to bez sensu jest, jeszcze raz: po co dzwoniącemuAle w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacjaŻeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował się informacja, że słuchawkę podniósł Jan Kowalski i natychmiast podał Stefanowi Malinowskiemu? W jakim sensie? Do autoryzacji doszło, negatywnej. JeżeliW tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowałaAle tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło. Twoja uwaga wynikała z puryzmu, w celu sprowokowania mnie do precyzyjnego określania stanu - przyznaję Ci rację. Zgadza sięZA CZYM argumentuję? Jak rozumiesz moje stanowisko.Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czy rozmawiam z XYZ", toA tu się nie zgadza. Po pierwsze nie o to mi chodzi, po drugie takie pytanie to tez próba autoryzacji, ułomnej jak diabli, jednak autoryzacji. A w czym ja widzę problem? W tym, że mnóstwo instytucji opracowuje procedury służące jedynie jednostronnej autentykacji - sprawdzają jedynie czy skontaktowali się z właściwą osoba pomijając interes tej osoby, która również chciałaby potwierdzić, że dzwoni do niej ten za kogo się podaje. Teraz rozumiesz? -- pozdro poreba |
|
Data: 2014-04-08 08:10:18 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-06, poreba <dmicfg@polboks.pl> wrote:
[...] Żeby zweryfikować czy jest to osoba do której próbował sięAle to bez sensu jest, jeszcze raz: po co dzwoniącemu Nikt o taką nie pyta. Pytają, czy przy telefonie jest osoba XYZ. Czemu wszyscy uczestnicy wątku błędnie zakładają, że telefon jest wyłącznie osobisty i nie ma fizycznej możliwości odebrania przez inną osobę? [...] Zgadza sięZA CZYM argumentuję? Jak rozumiesz moje stanowisko.Opisujesz problem autoryzacji. To jest próba potwierdzenia loginu co najwyżej. Autoryzacja tego loginu przychodzi później. ;) A w czym ja widzę problem? W tym, że mnóstwo instytucji Ale ja Cię rozumiem. Tylko jakby to nie jest problem/przedmiot tej dyskusji. Tu problemu by *w ogóle* nie było jakby wątkotwórca zamiast się pieklić w pierwszym zdaniu, odpowiedział czy jest tą osobą przy telefonie. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 20:08:27 | |
Autor: poreba | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
Dnia Tue, 8 Apr 2014 08:10:18 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
Ty pytasz!Ale to bez sensu jest, jeszcze raz: po co dzwoniącemuNikt o taką nie pyta. "wątkotwórca nawet nie chce potwierdzić że jest osobą która odebrała telefon." Ale ja Cię rozumiem. Tylko jakby to nie jest problem/przedmiotNieee? Tu problemu by *w ogóle* nie było jakby wątkotwórcaAle działanie dzwoniącego przeczy nie tylko sensowności calego procesu ale i utartym przez lata zasadom kulturalnego komunikowania się przez telefon: [dzwoniący] Dbrrrry, tu Kowalski, czy dodzwoniłem się do Pana Malinowskiego? [odbierający 1] bry, niesty, pomyłka, do widzenia. [odbierający 2] tak, przy telefonie, słucham ;-) -- pozdro poreba |
|
Data: 2014-04-08 20:38:10 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, poreba <dmicfg@polboks.pl> wrote:
[...] [dzwoniący] Dbrrrry, tu Kowalski, czy dodzwoniłem się do Pana Z oryginału: -- -- - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z Rafałem Gilem ? - Nic mi Pana nazwisko nie mówi, więc nie odpowiem. Może przybliży Pan skąd dzwoni ? -- -- A) się przedstawił B) zaczął wymyślać. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-06 22:53:55 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-06 17:30, Wojciech Bancer pisze:
Ĺťeby zweryfikowaÄ czy jest to osoba do ktĂłrej prĂłbowaĹ siÄ dodzwoniÄ?Bo jak odbierze wujek lub Ĺźona, albo syn i dowie siÄAle w dalszym ciÄ gu nie wiem PO CO dzwoniÄ cemu informacja KTO podniĂłsĹ DzwoniÄ do Ciebie, bo nie mogÄ z TobÄ rozmawiaÄ. LubiÄ ten argument. W "systemie" zaznaczony KOMĂRKOWY/PRYWATNY/AKTUALNY/ZWERYFIKOWANY a bank za wszelkÄ cenÄ chce zweryfikowaÄ czy nie dodzwoniĹ siÄ PRZYPADKIEM do szaletĂłw miejskich. No tak siÄ kurwa zdarza, Ĺźe mĂłj telefon odbieram JA. No pech ... Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszĹo.W sytuacji powyĹźej ___nie doszĹo___ do przedstawiania Ĺźadnych danychW tym probkem, Ĺźadna ze stron siÄ nie zautoryzowaĹa drugiej. No wĹaĹnie. Nie chcÄ gadaÄ z BANKIEM SPERMY. Gotowym pogadaÄ z BANKIEM PKO BP. Zawodnik dzwoni, i mĂłwi, Ĺźe jest z BANKU. Opisujesz problem autoryzacji. Podanie tak/nie w odpowiedzi "czyTwoja argumentacja jest bezprzedmiotowa.Hmmm... a mĂłgĹbyĹ, tak pokrĂłtce, opisaÄ ZA CZYM argumentujÄ? Podanie skÄ d dzwonisz juĹź jest autoryzacjÄ . Ja chcÄ autoryzowaÄ z kim rozmawiam. Podaj SKÄD albo CEL. DzieĹ dobry, dzwoniÄ z banku, ktĂłry wkurwia wszystkich spamem via e-mail i telefon, podaj mi kim jesteĹ, bo nie jestem pewien czy mogÄ obrzuciÄ Cie gĂłwnem. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-07 09:40:16 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On Sun, 6 Apr 2014, Wojciech Bancer wrote:
On 2014-04-06, poreba <dmicfg@polboks.pl> wrote: A jak ta osoba ma zweryfikować, czy nie dzwoni oszust? Przecież to jest oczywiste, że nawiązujący połączenie musi dokonać wiarygodnej identyfikacji *SIEBIE*. Kto, skąd i po co. W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej. Z winy dzwoniącego. Oczywiscie. Jak rozumiesz moje stanowisko. Nie, poszło o to, że dzwoniący nie podaje osobie odbierającej absolutnego minimum pozwalającego określić celowość rozmowy. Żeby nie było, ze dwa tygodnie temu w identycznym przypadku spławiałem obsługę innego banku, City konkretnie. Gość dzwonił, przedstawiał się, podał bank, swoje imię i nazwisko potwierdziłem, ale na "weryfikację" odmawiał podania celu w którym dzwoni. No to sorry. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-04-08 08:03:00 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-07, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:
[...] Ale w dalszym ciągu nie wiem PO CO dzwoniącemu informacja KTO podniósł W tym przypadku? Konkretnie podają dane dotyczące tego przelewu, które się wprowadziło. W tym probkem, żadna ze stron się nie zautoryzowała drugiej.Ale tu nawet do autoryzacji (jakiejkolwiek) nie doszło. Nie zgadzam się. Jak rozumiesz moje stanowisko. Naprawdę tak istotne jest, żeby wyłuszczyć cały cel rozmowy, zanim się zapyta, czy rozmawia z właściwą osobą? Gość dzwonił, przedstawiał się, podał bank, swoje imię i nazwisko No ale to trochę inna klasa problemu. Ty potwierdziłeś, a miałeś obawy potem, przy podawaniu danych wrażliwych. To jest sensowne, ale nie o tym jest dyskusja. :) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 10:00:45 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On Tue, 8 Apr 2014, Wojciech Bancer wrote:
On 2014-04-07, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote: Moment. 1. Owszem, zaliczyłem weryfikację przez Inteligo i u mnie *podali* po co dzwonią 2. Z wątku wynika, że grupowicz się pieni, bo mu tego *nie podali*. Nie można porównywać tych dwu przypadków. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-04-08 10:29:27 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 2014-04-08, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:
[...] W tym przypadku? Konkretnie podają dane dotyczące tego przelewu, Jak dla mnie "pieni" się, bo konsuktant odmówił podania informacji "nazwa banku" dopóki nie dostanie "tak/nie" że rozmawia z XYZ. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2014-04-08 17:22:25 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 10:29, Wojciech Bancer pisze:
Jak dla mnie "pieni" siÄ, bo konsuktant odmĂłwiĹ podania informacji Czyli tak jak wspomniaĹem - nie zrozumiaĹem, ale uwaĹźam, Ĺźe powinienem siÄ wypowiedzieÄ. - DzieĹ dobry, tu roman pierdziszewski, czy rozmawiam z XYZ ? - To zaleĹźy skÄ d pan dzwoni. Nic mi Pana nazwisko nie mĂłwi. - DopĂłki nie dowiem siÄ czy rozmawiam z XYZ, nie mogÄ powiedzieÄ. - Aha, to rozumiem, Ĺźe dzwoni pan do mnie by powiedzieÄ, Ĺźe nie moĹźe rozmawiaÄ. To tak w skrĂłcie. A teraz znĂłw Ci wyĹuszczÄ: utyskujÄ na DEBILNÄ PROCEDURÄ, pisanÄ przez DEBILA, dla DEBILI. Nie wiem czemu Ci siÄ ona tak podoba. Nie bÄdÄ rozszerzaĹ dlaczego uwaĹźam, Ĺźe procedura jest debilna. Dodam, Ĺźe w tym konkretnym przypadku dzwoniono autoryzowaÄ przelew nr 3. Po póŠgodzinie go anulowaĹem widzÄ c, Ĺźe nie poszedĹ i puĹciĹem 3 mniejsze przelewy, ktĂłre zeszĹy. Mimo tego, Ĺźe anulowaĹem "przyczynÄ debilnego wydzwaniania do mnie" - nie zraĹźaĹo to pracownikĂłw postÄpujÄ cych wg debilnej procedury. Do późnego wieczora wydzwaniali do mnie nie chcÄ c podaÄ skÄ d dzwoniÄ i po co ... by autoryzowaÄ przelew, ktĂłry zostaĹ dawno anulowany. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 18:00:40 | |
Autor: Budzik | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...
Nie będę rozszerzał dlaczego uważam, że procedura jest debilna. Dodam, że w tym konkretnym przypadku dzwoniono autoryzować przelew nr 3. Po pół godzinie go anulowałem widząc, że nie poszedł i puściłem 3 mniejsze przelewy, które zeszły. A w regulaminie mają coś o tym potwierdzeniu? Może tam należy szukać kwot o ktore pytasz? Jeżeli w regulaminie nic na ten temat nie ma, to moze należało ten przelew Zostawic i poczekac jak go wstrzymają? wiem, wiem, to troche wedle zasady "na złośc rodzicom odmroże sobie uszy" ale mierzi mnie chamstwo polegające na tym, ze wszlkiej maści urzednicy czy bankowcy nie rozumieją ze przez telefon nalezy się przedstawiać... |
|
Data: 2014-04-08 20:29:41 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-08 20:00, Budzik pisze:
A w regulaminie majÄ coĹ o tym potwierdzeniu? Nie patrzyĹem. ale w ciemno zakĹadam, Ĺźe nie. Jak zlecÄ przelew mam podpowiedĹş :"sprawdÄ czy ten przelew aby nie bÄdzie wymagaĹ potwierdzenia, sprawdzisz to w TRANSAKCJE NIEZREALIZOWANE-OCZEKUJÄCE NA REALIZACJÄ". MoĹźe tam naleĹźy szukaÄ kwot o ktore pytasz? Zaczynam nabieraÄ podejrzenia, Ĺźe ta kwota jest jakimĹ "stosunkiem procentowym" ... mam w sumie nadziejÄ, Ĺźe tak jest, bo pchnÄ sobie kilka przelewĂłw w te i nazad po 50kPLN i moĹźe nie bÄdÄ siÄ przypierniczaÄ w przyszĹoĹci do przelewĂłw poniĹźej tej kwoty. bankowcy nie rozumiejÄ ze przez telefon nalezy siÄ przedstawiaÄ... Jak widaÄ - nie wszyscy to rozumiom. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-08 22:00:35 | |
Autor: Budzik | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...
A w regulaminie mają coś o tym potwierdzeniu? Hmm, skoro piszą w systemie transakcyjnym to samego faktu weryfikacji bym sie nie czepial. Czepiał bym sie tego, ze taka informacja, zamiast sama wyskoczyc, musi byc przez klienta szukana w jakis dodatkowych miejscach. Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie wymagał dodatkowej weryfikacji telefonicznej. Skontaktujemy się z Toba w przeciągu 30 minut. |
|
Data: 2014-04-09 22:48:22 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-09 00:00, Budzik pisze:
Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacjÄ : ten przelew bedzie teoretycznie mogĹoby to rozwiÄ zaÄ (prawie) problem. Problemem kolejnym jest to, Ĺźe dzwoniÄ np godzinÄ czy wiÄcej po zainicjowaniu przelewu :) -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-09 22:00:43 | |
Autor: Budzik | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...
Byle dzwonili przed sesją elixiru.Co za problem zlecanie przelewu zakonczyc informacją: ten przelew bedzie |
|
Data: 2014-04-10 00:11:44 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-10 00:00, Budzik pisze:
teoretycznie mogĹoby to rozwiÄ zaÄ (prawie) problem. ProblememByle dzwonili przed sesjÄ elixiru. U mnie zadzwonili PO. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-10 10:00:49 | |
Autor: Budzik | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...
Hmm, no i to już jest przegięcie aby celowo opóźniać przelew...teoretycznie mogłoby to rozwiązać (prawie) problem. ProblememByle dzwonili przed sesją elixiru. |
|
Data: 2014-04-04 09:33:23 | |
Autor: szerszen | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
On Thu, 03 Apr 2014 23:58:01 +0200
"Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> wrote: Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotą "dużą" wymagającą interwencji w postaci "telefonicznej autoryzacji" ? zawsze zastanawiają mnie takie pytania zadawane w internecie, a nie w miejscu najbardziej do tego odpowiednim, czyli usługodawcy? może się na przykład okazać, że podobnie jak do limitów na kartach, to Ty ustalasz sobie limit takiej kwoty zadzwoń i się dowiedz, albo przeczytaj papiery które dostałeś przy zakładaniu konta, ewentualnie regulaminy usług udostępnione na stronie -- pozdrawiam szerszen |
|
Data: 2014-04-04 10:35:49 | |
Autor: Myjk | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Fri, 4 Apr 2014 09:33:23 +0200, szerszen
zawsze zastanawiajÄ mnie takie pytania zadawane w internecie, a nie w miejscu najbardziej do tego odpowiednim, czyli usĹugodawcy? To akurat domena RafaĹa. Jak mu sygnalizacja Ĺşle dziaĹa, to teĹź woli napisaÄ na grupÄ dyskusyjnÄ , niĹź do organu ktĂłry siÄ tym zajmuje. Do mnie PKO BP dzwoni przy zagranicznych od 5 tys., przy lokalnych od 20. Ale nigdy Ĺźadnej szczegĂłlne "autoryzacji", poza potwierdzeniem nazwiska przez "zgadza siÄ" i odczytania parametrĂłw przelewu, nie wymagajÄ . No a jeĹli znajÄ te parametry sami i ja mam powiedzieÄ jedynie "potwierdzam przelew", to o co tu w ogĂłle tĹuc pianÄ? Aha, i mi na wstÄpie mĂłwiÄ z jakiego banku dzowniÄ , jeszcze przed podaniem nazwiska. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-04-04 10:42:40 | |
Autor: hikikomorisan | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
On 04.04.2014 10:35, Myjk wrote:
Aha, i mi na wstÄpie mĂłwiÄ z Najwyrazniej zalezy to od wyszkolenia dzwoniacego :D -- Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy... http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l |
|
Data: 2014-04-04 10:46:00 | |
Autor: adam | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
Do mnie PKO BP dzwoni przy zagranicznych od 5 tys., przy lokalnych od 20. Ja musiaĹem podaÄ (podaÄ, nie potwierdziÄ) jeszcze datÄ ur i nazwisko panieĹskie matki, no i jak pisaĹem kwoty graniczne byĹy inne. Czyli dla kaĹźdego klienta majÄ inne sposoby. |
|
Data: 2014-04-04 18:26:57 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-04 10:35, Myjk pisze:
To akurat domena RafaĹa. Jak mu sygnalizacja Ĺşle dziaĹa, to teĹź woli O przepraszam - naskrobaĹem na fejsbĂłku do nich. Odpowiedzieli, Ĺźe taka jest procedura dla bezpieczeĹstwa banku. Na pytanie czy nie moĹźna by jÄ zmodyfikowaÄ by szanowaĹa teĹź bezpieczeĹstwo klienta nie dostaĹem pozytywnej odpowiedzi. Do mnie PKO BP dzwoni przy zagranicznych od 5 tys., przy lokalnych od 20. A mĂłwiÄ , Ĺźe dzwoniÄ z PKO BP ? Bo ja jak zleciĹem przelew, to pierwszy raz dzwonili ok godziny od momentu zaakceptowania przelewu hasĹem. I juĹź w tym momencie nie byĹem przekonany, Ĺźe ten telefon od "ja dzwoniÄ z banku, ale powiem jakiego dopiero jak wyĹpiewasz swoje dane" jest powiÄ zany z tym zleconym przelewem, bo o przelewie juĹź zapomniaĹem. przelew", to o co tu w ogĂłle tĹuc pianÄ? Aha, i mi na wstÄpie mĂłwiÄ z O to, Ĺźe nie wiem skÄ d dzwoniÄ a co za tym idzie w jakiej sprawie. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-04-04 10:53:17 | |
Autor: Krzysztof Jodłowski | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Na normalnym koncie nie widziałem nigdy ograniczeń (inny bank) do weryfikacji. Ale przy karcie kredytowej i płatności zagranicznej mają triggery ustawione na transakcje odbiegające od normy danego klienta i miałem telefon z prośbą o potwierdzenie. Aczkolwiek nie upierali się, że miałem przez telefon podawać wszystkie dane swoje i całej swojej rodziny :)
-- pozdrawiam Krzysztof |
|
Data: 2014-04-05 01:16:40 | |
Autor: WOJO | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
I tak w koĹo macieju. Z jednym durniem wdaĹem siÄ w duskusjÄ o moĹźliwoĹciach CALLER FUCKER ID (moĹźna dzwoniÄ i wyĹwietlaÄ dowolny nr tel) ...Ostatnio dzwoniĹ ktoĹ z Play (ma tam jeszcze numer). Rozmowa wyglÄ daĹa +/- tak: - DzieĹ dobry, jestem Ania Anonim z Play. InformujÄ Pana, Ĺźe rozmowa jest nagrywana. - OK. ProszÄ chwileczkÄ zaczekaÄ, takĹźe chcÄ wĹÄ czyÄ rejestracjÄ rozmowy. - Czy rozmawiam z wĹaĹcicielem WOJO WOJO? - Tak. - ProszÄ o podanie kodu autoryzacji do usĹugi. - W jakim celu potrzebuje Pani tego kodu? - MuszÄ zweryfikowaÄ, czy Pan to Pan. - Nie podam Pani tego kodu. Skoro dzwoni Pani do mnie, to chyba rozmawia Pani z wĹaĹcicielem numeru. - Ale moĹźe odebraÄ ktoĹ inny... - Nikt inny nie odbiera tego telefonu. - W takim razie nie bÄdÄ mogĹa zaproponowaÄ Panu super oferty. - To proszÄ do mnie nie dzwoniÄ z ofertami. Ciekawe na jak dĹugo bÄdÄ miaĹ spokĂłj. A specjalnie zmieniĹem operatora po wielu latach, bo zaczÄĹy mnie draĹźniÄ oferty. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-04-05 09:46:32 | |
Autor: cef | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu 2014-04-05 01:16, WOJO pisze:
I tak w koĹo macieju. Z jednym durniem wdaĹem siÄ w duskusjÄ oOstatnio dzwoniĹ ktoĹ z Play (ma tam jeszcze numer). U mnie rzadko który konsultant dociera do takiego etapu :-) |
|
Data: 2014-04-05 23:23:50 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
PKO BP "DUĹťY PRZELEW". | |
cef napisaĹ(a) :
W dniu 2014-04-05 01:16, WOJO pisze: U mnie pogawÄdka koĹczy siÄ, gdy na dictum podania mojego PESELu, w celu autoryzacji dzwoniÄ cego proszÄ o jej/jego PESEL :-) -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x36A0E600 |
|
Data: 2014-04-07 16:54:25 | |
Autor: WOJO | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
U mnie rzadko który konsultant dociera do takiego etapu :-)Dzisiaj ja też nie wytrzymałem. Dzwoni 224698513. Wpadli na pomysł wyświetlania numeru, bo z "prywatnych" już dawno nie odbieram. - Dzień dobry. Nazywam się Daria jakaś. - Dzień dobry. - Czy mogłabym rozmawiać z użytkownikiem tego telefonu? - A do kogo się Pani chciała dodzwonić? - Do użytkownika tego telefonu. - Ale konkretnie proszę o informację z kim chciała Pani rozmawiać? - Z użytkownikiem telefonu... - Pierdol się... Serdecznie pozdrawiam całe call center firmy Massive Dynamik. WOJO |
|
Data: 2014-04-08 13:22:11 | |
Autor: m | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu 07.04.2014 16:54, WOJO pisze:
U mnie rzadko który konsultant dociera do takiego etapu :-)Dzisiaj ja też nie wytrzymałem. Pytanie jest głupie, bo przecież skoro odebrałeś, to jesteś użytkownikiem telefonu, choćby chwilowym. > - Pierdol się... Zła taktyka. Naprawdę zła. Oni są uodpornieni na inwektywy, rozmowy telefoniczne kosztują ich grosze, ale to co ich naprawdę bije po kieszeni to czas. Jeżeli przetrzymasz kogoś na słuchawce godzinę, dwie (mój rekord to dwie godziny właśnie), to dla nich to jest wymierny koszt. Jeżeli go zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie tracąc na Ciebie czasu jeszcze w tej samej sekundzie atakuje następnego nieszczęśnika. Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie, prosić o powtórzenie itd.... nauczyć się to robić automatycznie. Ich skrypt, który jest dla nich algorytmem ich korporacyjnego życia, pozwala się rozłączyć tylko w nast. przypadkach: 1. jesteś niezainteresowany ich ofertą i wyrazisz to explicite, 2. jesteś zainteresowany i składasz zamówienie/umawiasz się na wizytę it....(sukces!!!) 3. zbluzgasz ich, rozłączysz się bądź są trudności techniczne typu jedna strona nie słyszy drugiej. Jeżeli wykraczasz poza te 3 opcje, oni będą płakać a nie rozłączą się, zwłaszcza pod koniec ichniejszych sezonów rozliczeniowych kiedy kończy im się plan do wyrobienia i ważą się losy ich nędznych niewolniczych premii. Na przykład - dzwoni ostatnio do mnie ofiara z "Autoryzowanego Centrum Kontroli Rozliczania OFE". No i już jest piękna sprawa - dowiedzieć się na czym polega autoryzacja tego centrum :) Zaręczam, to działa. Po kilkunastu takich rozmowach po prostu przestali do mnie dzwonić i nie dzwonili ponad rok. W ogóle. Nie tylko z jednej firmy ale w ogóle nie miałem ani jednego telefonu od telemarketerów. Wniosek - musi być jakaś ogólnotelemarketerska lista "do tych nie dzwonić". Teraz powoli znowu zaczynają dzwonić skąd następny wniosek - że wpisy na liście expirują po około roku. p. m. |
|
Data: 2014-04-08 14:53:59 | |
Autor: WOJO | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
Zła taktyka. Naprawdę zła. Oni są uodpornieni na inwektywy, rozmowy telefoniczne kosztują ich grosze, ale to co ich naprawdę bije po kieszeni to czas. Jeżeli przetrzymasz kogoś na słuchawce godzinę, dwie (mój rekord to dwie godziny właśnie), to dla nich to jest wymierny koszt. Jeżeli go zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie tracąc na Ciebie czasu jeszcze w tej samej sekundzie atakuje następnego nieszczęśnika. Możliwe, ale tutaj rozmowa była tak drętwa, że nie chciało mi się dalej jej ciągnąć. Zazwyczaj grzecznie i stanowczo dziękuje za ofertę i się żegnam z rozmówcą. W tym wypadku zostałem wyprowadzony z równowagi głupimi pytaniami. Dobrze wiem czym pachnie pytanie o użytkownika telefonu - to nie pierwszy taki telefon w moim życiu. Pytania to utwierdzają mnie w przekonaniu, że nie mają mojego telefonu w bazie, a wybierają na chybił trafił. Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie... Bez sensu - blokujesz własną linię, a dodatkowo, jak taka "pała" nawiązała połączenie, to może je rozłączyć po słuchaniu przez dłuższy czas ciszy. Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych nie mieści się w moim światopoglądzie. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-04-08 15:06:26 | |
Autor: m | |
PKO BP "DUŻY PRZELEW". | |
W dniu 08.04.2014 14:53, WOJO pisze:
Ale rzecz w tym żeby nie było ciszy przez długi czas. Zadaję pytania typu "nie bardzo rozumiem jak to działa, czy mogłaby Pani mi to wyjaśnić?" i mogę się wyłączyć i skupić na rozmowie. W tym czasie ona się produkuje a jak skończy mówię "nie dosłyszałem od momentu w którym (....) czy mogłaby Pani powtórzyć?" itd... Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych Także niech gwałt się gwałtem odciska :) p. m. |
|