PKO BP "DUŻY PRZELEW".

Data: 2014-04-05 01:16:40
Autor: WOJO
PKO BP "DUŻY PRZELEW".
I tak w koło macieju. Z jednym durniem wdałem się w duskusję o możliwościach CALLER FUCKER ID (można dzwonić i wyświetlać dowolny nr tel) ...
Ostatnio dzwonił ktoś z Play (ma tam jeszcze numer).
Rozmowa wyglądała +/- tak:
- Dzień dobry, jestem Ania Anonim z Play. Informuję Pana, że rozmowa jest nagrywana.
- OK. Proszę chwileczkę zaczekać, także chcę włączyć rejestrację rozmowy.
- Czy rozmawiam z właścicielem WOJO WOJO?
- Tak.
- Proszę o podanie kodu autoryzacji do usługi.
- W jakim celu potrzebuje Pani tego kodu?
- Muszę zweryfikować, czy Pan to Pan.
- Nie podam Pani tego kodu. Skoro dzwoni Pani do mnie, to chyba rozmawia Pani z właścicielem numeru.
- Ale może odebrać ktoś inny...
- Nikt inny nie odbiera tego telefonu.
- W takim razie nie będę mogła zaproponować Panu super oferty.
- To proszę do mnie nie dzwonić z ofertami.
Ciekawe na jak długo będę miał spokój.
A specjalnie zmieniłem operatora po wielu latach, bo zaczęły mnie drażnić oferty.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-04-05 09:46:32
Autor: cef
PKO BP "DUŻY PRZELEW".
W dniu 2014-04-05 01:16, WOJO pisze:
[...]
- OK. ProszÄ™ chwileczkÄ™ zaczekaÄ

U mnie rzadko który konsultant dociera do takiego etapu :-)

Data: 2014-04-05 23:23:50
Autor: Zbynek Ltd.
PKO BP "DUŻY PRZELEW".
cef napisał(a) :
W dniu 2014-04-05 01:16, WOJO pisze:
I tak w ko�o macieju. Z jednym durniem wda�em si� w duskusj� o
moşliwo�ciach CALLER FUCKER ID (moşna dzwoni� i wy�wietla�
dowolny nr tel) ...
Ostatnio dzwoniÄąďż˝ ktoÄąďż˝ z Play (ma tam jeszcze numer).
Rozmowa wygl�da�a +/- tak:
- Dzie� dobry, jestem Ania Anonim z Play. Informuj� Pana, şe rozmowa
jest nagrywana.
- OK. ProszÄ� chwileczkÄ� zaczekaÄ

U mnie rzadko ktĂłry konsultant dociera do takiego etapu :-)

U mnie pogawędka kończy się, gdy na dictum podania mojego PESELu, w celu autoryzacji dzwoniącego proszę o jej/jego PESEL :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-04-07 16:54:25
Autor: WOJO
PKO BP "DUŻY PRZELEW".
U mnie rzadko który konsultant dociera do takiego etapu :-)
Dzisiaj ja też nie wytrzymałem.
Dzwoni 224698513.
Wpadli na pomysł wy¶wietlania numeru, bo z "prywatnych" już dawno nie odbieram.
- Dzień dobry. Nazywam się Daria jaka¶.
- Dzień dobry.
- Czy mogłabym rozmawiać z użytkownikiem tego telefonu?
- A do kogo się Pani chciała dodzwonić?
- Do użytkownika tego telefonu.
- Ale konkretnie proszę o informację z kim chciała Pani rozmawiać?
- Z użytkownikiem telefonu...
- Pierdol się...
Serdecznie pozdrawiam całe call center firmy Massive Dynamik.
WOJO

Data: 2014-04-08 13:22:11
Autor: m
PKO BP "DUŻY PRZELEW".
W dniu 07.04.2014 16:54, WOJO pisze:
[...]

Pytanie jest głupie, bo przecież skoro odebrałe¶, to jeste¶ użytkownikiem telefonu, choćby chwilowym.

> - Pierdol się...

Zła taktyka. Naprawdę zła. Oni s± uodpornieni na inwektywy, rozmowy telefoniczne kosztuj± ich grosze, ale to co ich naprawdę bije po kieszeni to czas. Jeżeli przetrzymasz kogo¶ na słuchawce godzinę, dwie (mój rekord to dwie godziny wła¶nie), to dla nich to jest wymierny koszt. Jeżeli go zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie trac±c na Ciebie czasu jeszcze w tej samej sekundzie atakuje następnego nieszczę¶nika.

Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie, prosić o powtórzenie itd.... nauczyć się to robić automatycznie. Ich skrypt, który jest dla nich algorytmem ich korporacyjnego życia, pozwala się rozł±czyć tylko w nast. przypadkach:
1. jeste¶ niezainteresowany ich ofert± i wyrazisz to explicite,
2. jeste¶ zainteresowany i składasz zamówienie/umawiasz się na wizytę it....(sukces!!!)
3. zbluzgasz ich, rozł±czysz się b±dĽ s± trudno¶ci techniczne  typu jedna strona nie słyszy drugiej.

Jeżeli wykraczasz poza te 3 opcje, oni będ± płakać a nie rozł±cz± się, zwłaszcza pod koniec ichniejszych sezonów rozliczeniowych kiedy kończy im się plan do wyrobienia i waż± się losy ich nędznych niewolniczych premii. Na przykład - dzwoni ostatnio do mnie ofiara z "Autoryzowanego Centrum Kontroli Rozliczania OFE". No i już jest piękna sprawa - dowiedzieć się na czym polega autoryzacja tego centrum :)

Zaręczam, to działa. Po kilkunastu takich rozmowach po prostu przestali do mnie dzwonić i nie dzwonili ponad rok. W ogóle. Nie tylko z jednej firmy ale w ogóle nie miałem ani jednego telefonu od telemarketerów. Wniosek - musi być jaka¶ ogólnotelemarketerska lista "do tych nie dzwonić". Teraz powoli  znowu zaczynaj± dzwonić sk±d następny wniosek - że wpisy na li¶cie expiruj± po około roku.

p. m.

Data: 2014-04-08 14:53:59
Autor: WOJO
PKO BP "DUŻY PRZELEW".
[...]

Możliwe, ale tutaj rozmowa była tak drętwa, że nie chciało mi się dalej jej ci±gn±ć.
Zazwyczaj grzecznie i stanowczo dziękuje za ofertę i się żegnam z rozmówc±.
W tym wypadku zostałem wyprowadzony z równowagi głupimi pytaniami.
Dobrze wiem czym pachnie pytanie o użytkownika telefonu - to nie pierwszy taki telefon w moim życiu.
Pytania to utwierdzaj± mnie w przekonaniu, że nie maj± mojego telefonu w bazie,
a wybieraj± na chybił trafił.

Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie...

Bez sensu - blokujesz własn± linię, a dodatkowo, jak taka "pała" nawi±zała poł±czenie,
to może je rozł±czyć po słuchaniu przez dłuższy czas ciszy.
Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych nie mie¶ci się w moim ¶wiatopogl±dzie.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-04-08 15:06:26
Autor: m
PKO BP "DUŻY PRZELEW".
W dniu 08.04.2014 14:53, WOJO pisze:

[...]

Ale rzecz w tym żeby nie było ciszy przez długi czas. Zadaję pytania typu "nie bardzo rozumiem jak to działa, czy mogłaby Pani mi to wyja¶nić?" i mogę się wył±czyć i skupić na rozmowie. W tym czasie ona się produkuje a jak skończy mówię "nie dosłyszałem od momentu w którym (....) czy mogłaby Pani powtórzyć?" itd...

Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych
nie mie¶ci się w moim ¶wiatopogl±dzie.

Także niech gwałt się gwałtem odciska :)

p. m.

PKO BP "DUŻY PRZELEW".