PKO BP. Zniknęło pół miliona.

Data: 2012-10-12 07:23:18
Autor: Walkosik
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
Data: 2012-10-11 22:49:37
Autor: Kris
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
W dniu piątek, 12 października 2012 07:23:33 UTC+2 użytkownik Walkosik napisał:
Z konta w PKO BP znikn�o p� miliona.

http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10857137,_Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.html

Stara sprawa

Data: 2012-10-11 23:46:55
Autor: Piotr Hołda
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
[...]

Tam sobie może wejść pracownik do systemu i zrobić wypłatę z dowolnego konta tylko na podstawie nazwiska.

Data: 2012-10-12 09:37:59
Autor: TrzyLinie
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
W dniu 2012-10-12 08:46, Piotr Hołda napisał(a):
[...]

Chyba w każdym banku pracownik może zrobić wypłatę z dowolnego konta jak ma taką
dyspozycję od klienta, właściciela tego konta. Tu są wątpliwości co do wiarygodności
dyspozycji i pretensje do pracownika, że przyjął tę niewiarygodną, zdaniem klienta,
dyspozycję...

Data: 2012-10-12 00:49:22
Autor: cziko
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
[...]

Już się znalazło te pół miliona, jakaś pani we Wrocławiu wiozła je w reklamówce autobusem

Data: 2012-10-12 04:59:38
Autor: witek
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
cziko wrote:
Już się znalazło te pół miliona, jakaś pani we Wrocławiu wiozła je w reklamówce autobusem

podobno jej sie tylko wydawalo, ze wiozla.

Data: 2012-10-12 14:10:53
Autor: radekp@konto.pl
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
Fri, 12 Oct 2012 04:59:38 -0500, w <k58pma$gae$1@dont-email.me>, witek
<witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(-a):

cziko wrote:
> Już się znalazło te pół miliona, jakaś pani we Wrocławiu wiozła je w reklamówce autobusem

podobno jej sie tylko wydawalo, ze wiozla.

Gdy dowiedziała się, że kradzione, to wybrała wyrok za fałszywe powiadomienie
;).

Data: 2012-10-14 08:16:16
Autor: miumiu
PKO BP. Zniknęło pół miliona.

Użytkownik "Walkosik" <gerda@n7ferh.pl> napisał w wiadomości news:k589gl$637$1node2.news.atman.pl...
Z konta w PKO BP zniknęło pół miliona.
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,10857137,_Pol_miliona_w_gotowce_zniknelo_z_mojego_konta__.html

Mi to sie w głowie nie miesci, ze w czasach takiej weryfikacji elektronicznej wystarczy swistek z pieczatka i zygzakiem zrobionym dlugopisem i mozna wyczyscic komus konto!!!!! PKO BP powinno za tak slabe zabezpieczenia beknac utrata nie tylko klientow ale i licencji na prowadzenie dzialalnosci.

Data: 2012-10-14 09:59:02
Autor: W
PKO BP. Zniknęło pół miliona.
miumiu wystukał, co następuje:

[...]

Panie! Bo tam pieczątka była a to jest największa świętość!

Data: 2012-10-14 11:39:57
Autor: Marek
PKO BP. Znikn??o p?? miliona.
On Sun, 14 Oct 2012 08:16:16 +0200, "miumiu" <aac@bbd.pl> wrote:
[...]

Czy jaś wiem, nawet jak są zabezpieczenia kodowe też nie jest bezpiecznie. W mBanku kilka lat temu też komuś wyparowalo ~200k. Przelew był zlecony przez mlinie, dzwoniący prawidłowo się "zautentykowal" kodem więc co miala zrobić mlinka, dokonać rozpoznania po głosie ? :)

--
Marek

PKO BP. Zniknęło pół miliona.