PKO BP aktywuj karte kodów

Data: 2019-12-30 11:32:53
Autor: PiteR
PKO BP aktywuj karte kodów
Próba aktywacji nowej karty kodów jednorazowych.

Zmieniamy zdanie bo stara karta ma jeszcze 15 kodów. Szkoda ich nie wykorzystać. Kliknięcie Anuluj zjada dwa kody i zablokowuje starą kartę, nowa jest oczywiście nieaktywna.

Z Nowym Rokiem życzę wszystkim bankowym informatykom jasności umysłów ;) --
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2019-12-30 03:18:41
Autor: Dawid Rutkowski
PKO BP aktywuj karte kodów
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 11:32:59 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

Z Nowym Rokiem życzę wszystkim bankowym informatykom jasności umysłów ;)

Informatycy mówią: "Nawzajem" oraz "Po co żeś to klikał?", a także "Piłeś, nie bankuj" ;P

Data: 2019-12-30 12:23:24
Autor: J.F.
PKO BP aktywuj karte kodów
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b69b9a50-46b5-4c6f-a2c5-d41eb2ecca6d@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 11:32:59 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
Z Nowym Rokiem życzę wszystkim bankowym informatykom jasności umysłów
;)

Informatycy mówią: "Nawzajem" oraz "Po co żeś to klikał?", a także "Piłeś, nie bankuj" ;P

A prezes mowi "SMS sa tansze" ;-)

J.

Data: 2019-12-30 03:46:55
Autor: Dawid Rutkowski
PKO BP aktywuj karte kodów
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 12:26:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

>Informatycy mówią: "Nawzajem" oraz "Po co żeś to klikał?", a także >"Piłeś, nie bankuj" ;P

A prezes mowi "SMS sa tansze" ;-)

Prezes to jest na takim luzie, że gdzieś ma PSD2 i inne takie pierdoły, on prowadzi "bank polski".
Ale i tak nie jest zły, bo nie jest to "bank piski" - choć ostatnio akurat z tego banku wyleciała połowa zarządu - aż się przypomina tłumaczenie Stanisława Anioła, dlaczego został gospodarzem domu w Warszawie...

Inna sprawa, że może sms tańsze, ale za chwilę brexit.
Poza tym inna strefa czasowa - a słyszałem kiedyś historię o tym, że w obwodzie kaliningradzkim smsy "bankowe" przychodzą równą godzinkę po wysłaniu...
Więc i tak trzeba prezesowi dziękować, że w ogóle karty kodów można mieć.

Data: 2019-12-30 13:33:42
Autor: J.F.
PKO BP aktywuj karte kodów
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:69d1703a-eb5a-48d1-80ff-79e069a18958@googlegroups.com...
> [...]

Więc i tak trzeba prezesowi dziękować, że w ogóle karty kodów można mieć.

W sumie, to mi sie te karty podobaja, i chetnie chcialbym miec ... a tu juz tylko w jednym banku sie da.

Albo - do wyboru bym chcial - potwierdzam operacje SMS lub haslem jednorazowym ...

P.S. Ostatnio, chyba na skutek zmian wprowadzonych PSD, to jakos strasznie duzo tych hasel sms przychodzi.

J.

Data: 2019-12-30 12:35:18
Autor: ąćęłńóśźż
PKO BP aktywuj karte kodów
Jak dla kogo.

-- -- -
"SMS sa tansze"

Data: 2019-12-30 15:53:58
Autor: PiteR
PKO BP aktywuj karte kodów
J.F. pisze tak:

Informatycy mówią: "Nawzajem" oraz "Po co żeś to klikał?", a także "Piłeś, nie bankuj" ;P

A prezes mowi "SMS sa tansze" ;-)

Ta dopóki nie zgubię telefonu zagranicą.

Ale to trzeba mieć zryty łeb:
- usunięcie odbiorcy zdefiniowanego kod
- edycja adresu odbiorcy kod
- zmniejszenie limitu wypłat kod

dlaczego odmówiłeś pożyczki, overdraftu? kliknij pole wymagane
i nękanie dlaczego nie przelewam wynagrodzeń :)

Data: 2019-12-30 18:04:11
Autor: J.F.
PKO BP aktywuj karte kodów
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAB35A1BCFF227PanElektronik@localhost.net...
J.F. pisze tak:
Informatycy mówią: "Nawzajem" oraz "Po co żeś to klikał?", a także
"Piłeś, nie bankuj" ;P

A prezes mowi "SMS sa tansze" ;-)

Ta dopóki nie zgubię telefonu zagranicą.

A co to prezesa obchodzi :-P

Ale to trzeba mieć zryty łeb:
- usunięcie odbiorcy zdefiniowanego kod
- edycja adresu odbiorcy kod
- zmniejszenie limitu wypłat kod

Nad ta edycja to bym sie zastanowil, ale reszta tez mnie wk*.
Zmiana odbiorcy na niezaufany - kod.

dlaczego odmówiłeś pożyczki, overdraftu? kliknij pole wymagane
i nękanie dlaczego nie przelewam wynagrodzeń :)

No, z tego bank zyje :-)

A moze ... wcale nie z tego ?

J.

Data: 2019-12-31 02:06:34
Autor: PiteR
PKO BP aktywuj karte kodów
J.F. pisze tak:

No, z tego bank zyje :-)

Z czego żyje ten? Bo nie z nękania klientów.

https://www.lloydsbank.com/current-accounts.asp?WT.ac=Products/Navigation/CurrentAccounts

Data: 2019-12-31 02:13:02
Autor: Dawid Rutkowski
PKO BP aktywuj karte kodów
W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 02:06:41 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
J.F. pisze tak:

> No, z tego bank zyje :-)

Z czego żyje ten? Bo nie z nękania klientów.

https://www.lloydsbank.com/current-accounts.asp?WT.ac=Products/Navigation/CurrentAccounts

Zakładają nierezydentom?
Może zdążę przed brexitem ;>

PKO BP aktywuj karte kodów