PKO BP - dwie karty na jedną osobę?

Data: 2016-10-01 17:06:41
Autor: Netx
PKO BP - dwie karty na jedną osobę?
Mam pytanie czy w PKO BP można mieć dwie karty wypisane na właściciela konta czyli aby jego nazwisko i imię były nadrukowane na obu kartach? Niestety nie znam na razie rodzaju konta więc załóżmy że pytam o dowolne istniejące konto w PKO BP. Powinna być możliwość wypłaty z bankomatu z obu kart. W mBank wiem że można mieć w ten sposób jedną kartę Vida a drugą Mastercard - obie na siebie - a jak jest w PKO BP?

Data: 2016-10-01 13:10:17
Autor: nowyjestem
PKO BP - dwie karty na jedną osobę?
nie wiem jak jest w marmurkowym iPKO, ale jeśli chodzi
o należące do PKO BP konto inteligo to można mieć tam
wydane do tego samego rachunku Visa oraz Mastercard,
jestem pewny bo mam i używam.

PKO BP - dwie karty na jedną osobę?