PKO BP hipoteczny - stawka referencyjna

Data: 2009-02-24 11:08:31
Autor: JB
PKO BP hipoteczny - stawka referencyjna
Czy ktos moze mi powiedziec jak PKO BP wylicza stawkę referencyjną
(wibor 3M, parametr zmienności 0,2) dla kredytów hipotecznych? W
umowie mam zapisane : bank pobiera odsetki od kredytu według zmiennej
stopy procentowej, w stosunku rocznym, której wysokość ustalana jest w
poszczególnych kwartałach jako suma stwaki referencyjnej i marzy. Od
1/10/2008 nie zmiejszylo mi sie oprocentowanie. Jak to możliwej jak
WIBOR leci na "leb na szyję"?

JB

Data: 2009-02-24 21:39:12
Autor: Baloo

Użytkownik "JB" <johnnybravo@o2.pl> napisał w wiadomości news:3f0a454f-d7a4-4aff-a55d-4cd9784c7f2ff3g2000yqf.googlegroups.com...
[...]
***
No to coś jest nieteges. WIBOR 3M uwzględnia z końca miesiąca (nie musi być z 30 czy 31, bo może np. z ostatniego lub przedostatniego dnia roboczego) kończącego każdy kwartał roku. Czyli powinieneś był odczuć zmianę na koniec września 2008, potem na koniec grudnia 2008 roku, a teraz dopiero na koniec marca 2009. Proponuję wystosować pisemko do banku z zapytaniem, co jest grane.

PKO BP hipoteczny - stawka referencyjna