[PRESS] PKO BP i ograniczenie liczby transakcji na KK

Data: 2010-12-29 22:21:22
Autor: Tomasz Opalski
[PRESS] PKO BP i ograniczenie liczby transakcji na KK
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8867588,Bank_zablokowal_karte__bo_klientk
a_za_czesto_z_niej.html

Ktoś z Grypowiczów ma jakąś KK w PKO BP i może potwierdzić, że takie osobliwe ograniczenie rzeczywiście funkcjonuje?
Póki co oferta PKO BP mnie ani ziębi ani parzy, ale absurdalność tego limitu mnie zaciekawiła. Nawet biorąc poprawkę na to, że mówimy o państwowym molochu, ograniczenie wydaje się być idiotyczne. Dodatkowo zastanawiająca jest sugestia, że wynika to z wymogów bezpieczeństwa międzynarodowych organizacji płatniczych.

Miłego dnia
  Tomek

Data: 2010-12-29 23:53:00
Autor: Kamil Jońca
"Tomasz Opalski" <okemot.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Ale to nie jest osobliwe ograniczenie. W m*bankach na przykład też są
(tyle, że można sobie samemu ustawić, no i chyba m*banki o limitach
informują)

KJ

A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
- Winston Churchill

Data: 2010-12-29 15:03:07
Autor: MK
PKO BP i ograniczenie liczby transakcji na KK
On 29 Gru, 23:53, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

Ale to nie jest osobliwe ograniczenie. W m*bankach na przyk ad te s
(tyle, e mo na sobie samemu ustawi , no i chyba m*banki o limitach
informuj )

No jest... defaultowo ustawione na 9999 transakcji. Mi karta PKO by
dzialala przez jakies pol miesiaca... Kretynstwo i tyle.

MK

Data: 2010-12-30 00:13:39
Autor: Kamil Jońca
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

Mam wrażenie że owe 9999 = ∞ :)
 A tak poza tym sądzę, Ĺźe większym problemem, jest brak informacji i
 brak moĹźliwości (prostej) zmiany, niĹź to Ĺźe domyślnie jest to 40 czy
 100 czy 9999
KJ

Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

Data: 2010-12-31 00:24:51
Autor: Tomasz Opalski
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
Ale to nie jest osobliwe ograniczenie. W m*bankach na przykład też są
(tyle, że można sobie samemu ustawić, no i chyba m*banki o limitach
informują)

No właśnie w tym rzecz. To że w różnych bankach by default są ustawiane jakieś limity, zgoda, ale to że w PKO BP nie da się go w żaden sposób zlikwidować, to jakaś pomyłka. Tym bardziej że obiektywnie limit jest niski. Tak looknąłem na kilka swoich ostatnich wyciągów i co miesiąc przekraczam 40 transakcji, a jakimś super wyczynowcem raczej nie jestem. To nie ma sensu żeby co miesiąc drżeć przy kasie czy transakcja jeszcze przejdzie, czy już trzeba dzwonić do banku i prosić odblokowanie karty. Ale najbardziej zastanawia mnie argumentacja banku, bo w jak taki sztywny limit na liczbę transakcji miałby zapewnić bezpieczeństwo klientowi?

Data: 2010-12-30 00:28:45
Autor: JanKo
[PRESS] PKO BP i ograniczenie liczby transakcji na KK
Agent Tomasz Opalski nadaje:
Ktoś z Grypowiczów ma jakąś KK w PKO BP i może potwierdzić, że takie
osobliwe ograniczenie rzeczywiście funkcjonuje?

Nie wiem nic o limitach ilościowych ale są dzienne limity wysokości operacji, dla niektórych kart faktycznie bardzo niskie.
http://transakcje.pl/artykul,karty_platnicze,pko_bp_przedstawil_wysokosc_limitow_dla_swoich_kart_platniczych,799237853.html

Data: 2010-12-31 17:24:36
Autor: Grzegorz Szczepanik
W dniu 30.12.2010 00:28, JanKo pisze:
[...]

Kiedyś miałem w PKO BP kredyt studencki i konto z kartą płatniczą.

Miałem limit 100 zł dziennie.

To było dość irytujące. Zlikwidowałem konto kiedy tylko mogłem.

Potem się dowiedziałem, że musiałem czymś podpaść osobie wydającej kartę.

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

Data: 2011-01-01 21:47:03
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-12-31 17:24, Grzegorz Szczepanik wrote:
[...]

nieee jakas legenda wielkomiejska ;) przed czasami systemu centralnego tak bylo - sam na swojej VE mialem jakies 200 zl dziennie ;) spokojnie mozna zmienic do bez limitow ;)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-01-04 07:55:41
Autor: Grzegorz Szczepanik
W dniu 01.01.2011 21:47, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
[...]

Być może można było zmienić - nie testowałem; wolałem się ewakuować:)

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

Data: 2010-12-30 21:29:20
Autor: noname
W dniu 2010-12-29 23:21, Tomasz Opalski pisze:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8867588,Bank_zablokowal_karte__bo_klientk
a_za_czesto_z_niej.html

Alior ma tez limit dzienny na transakcje internetowe - zauwazylem, ze wykonanie dziennie dwoch transakcji na dowolne kwoty nie blokuje karty, ale czterech juz tak, po kilkunastu minutach od wykonania ostatniej. Trzech w jednym dniu jakos nie mialem okazji sprawdzic.

Blokada nastepuje zawsze i bank ani raczy o niej poinformowac.

[PRESS] PKO BP i ograniczenie liczby transakcji na KK