PKO BP - konto walutowe - problem

Data: 2012-02-04 00:17:15
Autor: p
PKO BP - konto walutowe - problem
Witam

Chcę założyć konto walutowe USD w PKO BP. Mam 200m do agencji PKO, dlatego tam.
Chcę wymieniać złotówki na USD w walutomacie i wypłacać gotówkę w tej agencji.
Wysłałem w związku z tym pytanie do PKO (odpowiedź poniżej), jednak mam wątpliwości co do odpowiedzi - zgodności ze stanem faktycznym.
W odpowiedzi jest informacja, że opłata na miesiąc = 0zł - za konto USD z jedną darmową wypłatą/mies.
W tabeli opł. i prow.
http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=auto_249/section=ogol
jest informacja, że 5zł/mies. i dodatkowo brak dostępu przez internet do konta.
W odpowiedzi jest też informacja, że aby uzyskać dostęp przez internet do konta USD, trzeba mieć jakiś ROR z dostępem przez internet.
Nie wiem komu wierzyć.
Czy zamiast ROR-u może być darmowe konto oszczędnościowe w złotych (tam jest dostęp przez internet) aby uzyskać dostęp przez internet do konta walutowego ?

Pozdrawiam, Paweł
Szanowny Panie,

Serdecznie dziękujemy za przesłaną korespondencję.

W odpowiedzi na Pana wiadomość e-mail uprzejmie informujemy, że Rachunek oszczędnościowy płatny na żądanie w walucie polskiej i w walutach wymienialnych można udostępnić do obsługi przez kanały bankowości elektronicznej (pod warunkiem, że Klient równocześnie posiada rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy z aktywnymi usługami bankowości elektronicznej).

Jednocześnie informujemy, że w ofercie PKO Banku Polskiego znajduje się Konto Oszczędnościowe w walutach EUR, USD lub CHF, przeznaczone dla osób fizycznych o pełnej zdolności do czynności prawnych, które umożliwia m.in.:
- przechowywanie oszczędności,
- dokonywanie przelewów oraz wpłat i wypłat z Konta,
- spłatę kredytu mieszkaniowego zaciągniętego w PKO BP,
- wykonanie polecenia wypłaty w obrocie dewizowym,
- korzystanie z innych usług bankowych oferowanych przez PKO Bank Polski w ramach Konta.

Otwarcie rachunku w EUR, USD lub CHF nie wymaga wniesienia minimalnej wpłaty.

Za prowadzenie Konta Oszczędnościowego nie jest pobierana opłata.

W przypadku pierwszej operacji gotówkowej lub bezgotówkowej dokonanej z datą bieżącą w danym miesiącu kalendarzowym z Konta Oszczędnościowego - nie jest pobierana opłata (nie dotyczy przelewów do ZUS i US).

W przypadku pozostałych transakcji pobierana jest opłata:
- za przelewy realizowane w oddziale Banku oraz za pośrednictwem serwisu telefonicznego iPKO - 9,99 PLN (na rachunki w PKO BP SA oraz w innych bankach);
- za przelewy realizowane za pośrednictwem serwisu internetowego iPKO oraz w urządzeniach samoobsługowych - 7,99 PLN (na rachunki w PKO BP SA oraz w innych bankach).

Data: 2012-02-04 09:18:42
Autor: Krzysztof

Użytkownik "p" <abc@def.pl> napisał w wiadomości news:4f2c6afb$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Chcę założyć konto walutowe USD w PKO BP. Mam 200m do agencji PKO, dlatego tam.
Chcę wymieniać złotówki na USD w walutomacie i wypłacać gotówkę w tej agencji.

Nie jestem klientem tego banku, ale wydaje mi sie, ze zadnej waluty nie wyplacisz w agencji PKOBP, moze na specjalne zamowienie?

Data: 2012-02-04 20:14:06
Autor: _ąćęłńóśźż.
PKO BP - konto walutowe - problem
Umiesz czytać?

-- -- -
waluty nie wyplacisz

Data: 2012-02-05 01:28:18
Autor: witrak()
PKO BP - konto walutowe - problem
_ąćęłńóśźż. <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote on 2012-02-04_21:14
Umiesz czytać?

Umiesz pisać ?

To napisz o co ci chodzi, dobrze?
Tu nie onet ani nie jest to GG, gdzie po jednym słowie się pisze...

witrak()

Data: 2012-02-04 11:25:54
Autor: Sławek
Użytkownik "p"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f2c6afb$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...

Chcę założyć konto walutowe USD w PKO BP. Mam 200m do agencji PKO, dlatego tam.
Chcę wymieniać złotówki na USD w walutomacie i wypłacać gotówkę w tej agencji.

Masz 200m do agencji i w niej nie byłeś?
Ew. byłeś i nie wiesz jakie usługi oferuje agencja?
;-))))

-- Sławek

Data: 2012-02-04 12:55:05
Autor: jg
Dnia Sat, 4 Feb 2012 11:25:54 +0100, Sławek napisał(a):

[...]

pomylil agencje. miala byc ta obok...

--
jg

Data: 2012-02-05 09:29:46
Autor: _ąćęłńóśźż.
PKO BP - konto walutowe - problem
Tak przy okazji:
Polecenia zapłaty zdaje się nie ma do rachunku walutowego (jeśli nie ma to szkoda, bo w przypadku wielu kredytów walutowych by się przydało);
Ciekawe, czy można ustawić zlecenie stałe lub zlecenia z datami przyszłymi (powiedzmy raz w miesiącu, np. właśnie dla spłaty rat kredytu walutowego do innego banku)?

-- -- -

Data: 2012-02-05 11:05:25
Autor: mx
[...]

W Aliorze, zlecenia z datą przyszłą w EUR, USD, GBP z kont walutowych, bez problemu. Zlecenia stałe tylko tylko z konta PLN.

PKO BP - konto walutowe - problem