PKO BP - kto tam pracuje??

Data: 2011-05-20 22:25:49
Autor: subcom
PKO BP - kto tam pracuje??
Z tego co pisz± w internecie to PKO BP wydało 62 mln PLN na reklamy kont za
zero z tym oszołomem... Ponieważ miałem tam konto od 18 lat (do dzi¶)
poszedłem do II oddziału w Gdyni zmienić to co je miałem w takie "za zero" -
bo różnych opłat było kilkana¶cie PLN miesięcznie. I kazali mi za zmianę
zapłacić 50 PLN. Nie pomogła nawet rozmowa z naczelniczk± oddziału, mimo, że
moje wpływy s± 3 razy większe od wymaganego minimum. "Takie maj± procedury" i
koniec, zero zainteresowania utrzymaniem klienta. Za darmo to mogłem jedynie
zamkn±ć stare konto i otworzyć nowe. No to zamkn±łem to stare, zabrałem
pieni±dze i wyszedłem. Szkoda im było 50 PLN. Ciekawe ile kosztuje ich nowy
klient pozyskany ostatni± seri± reklam? Wg hotmoney.pl 62mln/135tys nowych
kont = 460pln/nowe konto. Gratuluję i pozdrawiam zarz±d banku.

subcom

Data: 2011-05-21 00:42:07
Autor: Waldek
PKO BP - kto tam pracuje??

Użytkownik "subcom" <marines@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ir6ppd$qh3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pracowalem w tej firmie "dorywczo" podczas wdrozenia zorby
fakt - dosc "specyficzna" to firma :)
A swoja droga, jakos nie bardzo wierze w skutecznosc reklam z roznymi
gwiazdorami typu Banderas badz wspomnianymi oszolomami
poza niewatpliwym odplywem kasy ktora moznaby wydac rozsadniej ;)
A jesli juz chodzi o reklamy - chyba najbardziej "siadaja" mi te z plusa LOL
jednak telefon i tak mam w innej sieci - chyba jestem malo "medialny" .....

Pozdrawiam

Data: 2011-05-20 20:07:36
Autor: witek
PKO BP - kto tam pracuje??
On 5/20/2011 5:42 PM, Waldek wrote:
ktora moznaby wydac rozsadniej

ale po co? przecież nie swoj± wydaj±, to co się będ± szczypać. Dla nich i znajomych królika wystarczy.

Data: 2011-05-22 13:06:36
Autor: Q
PKO BP - kto tam pracuje??
A swoja droga, jakos nie bardzo wierze w skutecznosc reklam z roznymi

Na mnie rowniez te reklamy nie dzialaja - dlatego odszedlem od pko bp i plusa,
mimo, ze bylem ich klientem ponad dekade.

Niestety do starszych osob racjonalny argument czesto nie trafia,
i tak znaczna "starsza" czesc moje rodziny ma konto pko bp
i telefony w plusie.

Data: 2011-05-22 15:00:03
Autor: Waldek
PKO BP - kto tam pracuje??

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iraqle$veu$1news.task.gda.pl...

[...]

Kazdy kto ma odrobine oleum w glowie,
moze i owszem zalapie sie wstepnie na reklame
ale pozniej sprawdzi dokladniej to co "malym druczkiem"

Ja na zadnej firmie nie stawiam defaultowo krzyzyka ;)
Plus ma np. imo atrakcyjny internet na karte,
a pkobp (Inteligo) debet 2k za 1zl/mc
Karta za friko pod warunkiem wydania nia 100-wy
u mnie dziala jako "internetowa" :) .....portmonetka

Pozdrawiam

Data: 2011-05-21 00:49:18
Autor: Waldek
PKO BP - kto tam pracuje??

Użytkownik "lukz" <lukz@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ir6qsb$36h$1news.onet.pl...
[...]

No nie wiem, ogolnie praktykowane jest zakladanie kont
wszelkim praktykantom ze szkol, oraz czlonkom rodzin
aby nie narazic sie na krzywy wzrok przelozonego - norma musi byc
a ze konto martwe ... coz - liczy sie sztuka ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-05-21 08:33:10
Autor: zlotowinfo
PKO BP - kto tam pracuje??
Użytkownik "Waldek" <spam@nie.cpam> napisał w wiadomo¶ci news:ir6r5e$4vv$1news.onet.pl...

[...]

zawsze można założyć całkowicie martwe oszczędno¶ciowe

Data: 2011-05-22 23:40:32
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
PKO BP - kto tam pracuje??
On 11-05-21 00:49, Waldek wrote:
[...]

Liczy sie nowy PESEL. Sugerujesz zatem, ze przez ostatnie 12 lat czlonkom rodzin nie zakladano? Albo, ze praktykantow jest 10-ki tysiecy? ;)))))

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-23 07:45:30
Autor: Waldek
PKO BP - kto tam pracuje??

Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <pbb@macierzynski.pl> napisał w wiadomości news:4dd982d4news.home.net.pl...
On 11-05-21 00:49, Waldek wrote:
[...]

No sorry,  nie przypuszczalem ze obecnie pkobp
zarabia na pozyskiwaniu PESEL-i  ;P
Zrob kolego bilans roczny ile pozyskano _aktywnych rachunkow_
a ile utracono - mozesz odliczyc zmarlych emerytow
ktorych jak sadze bedzie wiekszosc ;)

Data: 2011-05-23 23:21:16
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
PKO BP - kto tam pracuje??
On 11-05-23 07:45, Waldek wrote:
[...]

Czyli chcesz policzyc przyrost ROR netto - dane sa dostepne - mozesz porownac, czy bank ma ten przyrost, czy wrecz przeciwnie (jak do niedawna). Wowczas zobaczymy ile warta sa Twoje teorie ;)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-21 07:25:46
Autor: Michal Tyrala
PKO BP - kto tam pracuje??
On Fri, 20 May 2011 22:25:49 +0000 (UTC), subcom wrote:
[...]

E, to moje przygoda ze zmiana taryfy w banku ,,prosze przyjsc do
oddzialu'' jest lepsza: 50zl, zdanie karty (wydanej ze 2mce temu), ale
to pies... Do zmiany taryfy w PKOBP potrzeba *fizycznej obecnosci obojga
wpolwlascicieli*.[1]
Wiec chwilowo jeszcze trwamy z matka w superkoncie, ale jak juz bede mame
fatygowal, to tez juz raczej celem pozegnania się z tym reliktem bankowosci...

[1] dla porownania: w INGu zmiana taryfy to byl klik w serwisie transakcyjnym.
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-05-21 11:19:01
Autor: subcom
PKO BP - kto tam pracuje??

Wiec chwilowo jeszcze trwamy z matka w superkoncie, ale jak juz bede mame
fatygowal, to tez juz raczej celem pozegnania się z tym reliktem bankowosci...

i tu następna ciekawostka - do przetransferowania "superkonta" na "konto za
zero" potrzebne obie osoby, zamkn±ć mogłem sam - tej procedury również
pogratulowałem pani naczelnik oddziału.

... tak więc żeby zamkn±ć nie musisz fatygować mamy ...

subcom

Data: 2011-05-22 12:59:53
Autor: Q
PKO BP - kto tam pracuje??
poszedłem do II oddziału w Gdyni zmienić to co je miałem w takie "za zero"
[...]
zero zainteresowania utrzymaniem klienta.

To sie Tobie udalo - odkryles kolejne "zero"  :)

Data: 2011-05-22 13:26:22
Autor: mx
PKO BP - kto tam pracuje??
poszedłem do II oddziału w Gdyni zmienić to co je miałem w takie "za zero"
[...]
zero zainteresowania utrzymaniem klienta.

To sie Tobie udalo - odkryles kolejne "zero"  :)

Ja też swój rozum mam i odkryłem kolejne ZERA:
Pracownicy nie identyfikuj± się z kampani± reklamow±. Maj± gdzie¶ Majewskiego, dla nich kasy ZERO, dla Szymona z liczba z sze¶cioma ZERAMI. Będ± mieć ZERO prblemów, a zarz±d ZERO efektów.

Data: 2011-05-22 23:39:06
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
PKO BP - kto tam pracuje??
On 11-05-21 00:25, subcom wrote:
Z tego co piszą w internecie to PKO BP wydało 62 mln PLN na reklamy kont za
zero z tym oszołomem... Ponieważ miałem tam konto od 18 lat (do dziś)
poszedłem do II oddziału w Gdyni zmienić to co je miałem w takie "za zero" -
bo różnych opłat było kilkanaście PLN miesięcznie. I kazali mi za zmianę
zapłacić 50 PLN. Nie pomogła nawet rozmowa z naczelniczką oddziału, mimo, że
moje wpływy są 3 razy większe od wymaganego minimum. "Takie mają procedury" i
koniec, zero zainteresowania utrzymaniem klienta. Za darmo to mogłem jedynie
zamknąć stare konto i otworzyć nowe. No to zamknąłem to stare, zabrałem
pieniądze i wyszedłem. Szkoda im było 50 PLN. Ciekawe ile kosztuje ich nowy
klient pozyskany ostatniÄ… seriÄ… reklam? Wg hotmoney.pl 62mln/135tys nowych
kont = 460pln/nowe konto. GratulujÄ™ i pozdrawiam zarzÄ…d banku.

subcom

1) Podajesz koszty calej kampanii z liczba ROR pozyskany w jej 2 miesiacu. Co oznacza, ze obliczenia sa... zle. Trudno wiec przyjmowac gratulacje ;) (a swoja droga - czy liczyles kiedys w ogole ile banki wydaja na pozyskanie nowego ROR + ile potem na nim zarabiaja? Z punktu widzenia kazdego zarzadu, powinien to bc biznes mimo wszystko dochodowy).
2) Uniosles sie honorem, pracownicy Cie nie utrzymali. Ich blad. Szkoda. Jesli miales kilkanascie zotych oplat - w ofercie sa inne, pewnie lepsze ROR. Szkoda, ze Ci ich nie zaproponowano. (Konto Bez Granic, nowe Aurum).
3) Kampania to promocja roznych ROR, ale rowniez kredytow hipotecznych (obecnie leci reklama z "ziro").

P.S. Ja tam na przyklad pracuje ;)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-23 05:33:18
Autor: Michal Tyrala
PKO BP - kto tam pracuje??
On Sun, 22 May 2011 23:39:06 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
 P.S. Ja tam na przyklad pracuje ;)

A procedura zmiany taryfy na ,,Zero'' (zmiana kart, koszt, bujanie do
oddzialu wspolwlascicieli) to jest Twoj ,,sukces'', czy Twoja porazka? --

Data: 2011-05-23 03:10:18
Autor: Krzysiek
PKO BP - kto tam pracuje??
On 23 Maj, 07:33, Michal Tyrala <wie...@bdm.com.pl> wrote:

A procedura zmiany taryfy na ,,Zero'' (zmiana kart, koszt, bujanie do
oddzialu wspolwlascicieli) to jest Twoj ,,sukces'', czy Twoja porazka?
To jest znany chwyt.
Obecnie klienci maj± nie przechodzić na lepsze RORy - tylko płacić
odpowiednio dużo po staremu....

Data: 2011-05-23 13:59:43
Autor: Michal Tyrala
PKO BP - kto tam pracuje??
On Mon, 23 May 2011 03:10:18 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:
> [...]
 To jest znany chwyt.
 Obecnie klienci maj± nie przechodzić na lepsze RORy - tylko płacić

Ale ja rozumiem jaki jest cel tego cyrku (fakt, ze ludzie raczej koncza
zabawe z PKOBP po takiej szopce, ale to detal ;))

Jak zobaczylem oferty tych nowych RORow, to sobie pomyslalem ,,Amra walczy''.
Jak wqr*ny wyszedlem z PKO, to mialem 2 koncepcje:
1. zderzyl się z betonem i nie dal rady
2. zrobil sobie krzywde w glowe.

Wiec skoro się odezwal w tym watku, jestem ciekaw z ktorym wariantem
mamy do czynienia...

Data: 2011-05-23 07:31:36
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
PKO BP - kto tam pracuje??
On 23 Maj, 15:59, Michal Tyrala <wie...@bdm.com.pl> wrote:
> [...]

Jak zobaczylem oferty tych nowych RORow, to sobie pomyslalem ,,Amra walczy''.
Jak wqr*ny wyszedlem z PKO, to mialem 2 koncepcje:
1. zderzyl si z betonem i nie dal rady
2. zrobil sobie krzywde w glowe.

Wiec skoro si odezwal w tym watku, jestem ciekaw z ktorym wariantem
mamy do czynienia...
--

A to Amra przygotowal oferte nowych kont? Nie wydaje mi sie.

Ta oferta jest calkiem niezla dla nowych klientow, dla starych
niekoniecznie, jesli chce sie zachowac nr konta to trzeba 50 wybulic.
Mnie w koncie za Zero brakuje wszystkich bankomatow w kraju, wtedy ta
oferta bylaby jedna z najlepszych dla kont.
A w pakiecie Aurum jest konto, gdzie wszystko jest za darmo lacznie z
bankomatami na calym swiecie, ale prog zwalniajacy z oplat jest
'nieco' wyzszy - wplywy 9000 netto/m-c. :D

Data: 2011-05-23 14:56:56
Autor: Michal Tyrala
PKO BP - kto tam pracuje??
On Mon, 23 May 2011 07:31:36 -0700 (PDT), "Ja-Gaar" Bestia Miiny wrote:
 A to Amra przygotowal oferte nowych kont? Nie wydaje mi sie.

Mial ich powoli wciagac w XXI wiek, to sobie pomyslalem, ze cos jest na
rzeczy ;-)

 Ta oferta jest calkiem niezla dla nowych klientow, dla starych
 niekoniecznie, jesli chce sie zachowac nr konta to trzeba 50 wybulic.

Te 50zl to pies, obecnie za superkonto Matka placi lekko ponad 10zl/mc,
wiec to by się szybko zwrocilo.

A oferta jest ogolnie (porownujac z rynkiem, nie z superkontem) w uszach
cienka, raz, ze brakuje wszystkich bankomatow za darmo, to jeszcze prog
wplywow zwalniajacy od oplat jest stosunkowo wysoki (musialbym Mamie
pocudowac ze zleceniami stalymi).

Na razie powoli migrujemy do Pocztowego Nestora. :-)

Data: 2011-05-23 23:24:25
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
PKO BP - kto tam pracuje??
On 11-05-23 15:59, Michal Tyrala wrote:
Wiec skoro siÄ™ odezwal w tym watku, jestem ciekaw z ktorym wariantem
mamy do czynienia...

Ja walcze z/o SKO :)

Co do nowy/stary klient - podobnie jest w Pekao SA czy BPH (nie masz mozliwosci zachowania starego numeru nawet jak zaplacisz jak chesz np. z platnego na drmowy przejsc rachunek).
Zawsze warto tez zobaczyc jak jest w BZ WBK czy Millennium :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-24 02:46:55
Autor: Krzysiek
PKO BP - kto tam pracuje??
On 23 Maj, 23:24, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@macierzynski.pl>
wrote:

Zawsze warto tez zobaczyc jak jest w BZ WBK czy Millennium :)
Ja zmieniałem typ rachunku w BZWBK bez żadnych cyrków i problemów.
No ale to była bardziej wyj±tkowa sytuacja
zamiana Konto<30 -> Konto wydajesz & Zarabiasz (wersja bez karty).
Tyle, że wykonana trochę przed czasem (jeszcze nie musiałem zmieniać)

co do oferty PKO BP to może się podczepię bo jestem pogubiony w ich
ofercie.
Moja mama ma tam konto niestety, płaci jakie¶ kosmiczne kwoty typu
6,90 za konto + 2zł za iPKO + opłaty za zlecenia stałe + opłata po
wydaniu nowej karty debetowej itd.
Istnieje możliwo¶ć zamiany tego na inny rachunek z zachowaniem numeru
itp?

Już bym dawno zmusił nawet do zmiany banku, ale mama ma dużo innych
rzeczy na głowie niestety i nie chcę jej tym głowy zawracać. Ma
najniższe dochody w rodzinie a za usługi bankowe płaci najwięcej...
PKO BP tak żeruje na wielu emerytach i rencistach którzy tam maj±
konta, że masakra..biznes to biznes ale to wręcz nieetyczne jest...

Data: 2011-05-24 11:55:03
Autor: Waldek
PKO BP - kto tam pracuje??

Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:092edbe0-6d31-4116-9749-4889eba75d01x3g2000yqj.googlegroups.com...
wrote:

PKO BP tak żeruje na wielu emerytach i rencistach którzy tam maj±
konta, że masakra..biznes to biznes ale to wręcz nieetyczne jest...

Ano tak juz jest na tym swiecie ze zeruje sie na najslabszych :]
Czy to az taki problem zmienic nr rachunku (bank) dla twojej mamy
skoro pkobp wymaga za to wygorowanych oplat ?
Jako dobry syn powinienes jej pomoc ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-05-24 10:08:55
Autor: Michal Tyrala
PKO BP - kto tam pracuje??
On Tue, 24 May 2011 11:55:03 +0200, Waldek wrote:
 Czy to az taki problem zmienic nr rachunku (bank) dla twojej mamy
 skoro pkobp wymaga za to wygorowanych oplat ?

Nie wiem w jakim wieku jest Mama przedpiscy, ale u mnie jest duzy tzw
opor materii. Dla osoby 75+, ktora ,,od zawsze'' miala konto w PKO
zmiana banku od RORa to jest powazna zyciowa decyzja...

Jezeli ponizej 5mcy Mama oswoi się z Nestorem Pocztowego, to i tak
wyjdzie taniej bulic ~10zl/mc PKO, niz placic za zmiane za zerowke :-)

Data: 2011-05-24 09:52:31
Autor: Michal Tyrala
PKO BP - kto tam pracuje??
On Mon, 23 May 2011 23:24:25 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
 Ja walcze z/o SKO :)

A to ja przepraszam :-)

[...]

No wlasnie, rownanie w dol... W Sygmie pewnie jest jeszcze gorzej? ;)
(wszystko powyzej jak dla mnie jest ,,byle z dala od''. W sumie Twoj
chlebodawca tez powoli wskakuje na te liste ;))