PKO BP nadyma PKO BP.....

Data: 2009-04-09 09:02:17
Autor: Endriu
PKO BP nadyma PKO BP.....
TYM RAZEM OFE RATUJˇ INDEKSY
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=619

"[ ...] Na GPW euforia. Niespodziewanie na warszawski parkiet napłynęły dzi¶ duże zlecenia koszykowe kupna akcji dużych firm. Niespodziewanie, bo na Zachodzie przeważał kolor czerwony. TO OFE "weszły do gry" - komentuj± analitycy. Pewnie ZUS przekazał OFE kolejna transzę "składek" emerytalnych. Najbardziej wzrosły notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam pytanie: ile zleceń kupna akcji tych banków pochodziło z  Bankowy OFE i Pekao OFE??? [...]".

Data: 2009-04-09 09:15:57
Autor: Loser
PKO BP koryguje niesluszne spadki
Ciao

1/ Ktos tu chyba "popisuje sie" niekompetencja bo o ile pamietam to
OFE z udzialem danego podmiotu nie kupuje akcji swojego "wlasciciela"

Czyli np. Bankowy nie kupuje PKO BP

a Pekao OFE Pekao sa (jak z Unicredit -nie wiem)

2/ PKO BP pod koniec roku bylo warte/wycenione po ok 36 zeta.. Od stycznia zwalono (pewnie "Gwiazdor" napisalby- ze Bankowy zwalil !! :-) ) "przy okazji" drobnej paniki" zwiazanej z INNYMI BANKAMI. Nawet jak sie potem wyjasnilo, ze PKO nie ma problemow z aktywami, ani z zagranicznymi wlascicielami to i tak JESZCZE NIE POWROCIL NAWET NA POZIOM Z KONCA 2008 R.

Jak sie cos pisze (tez cytuje) to czasem warto sprawdzic- chyba, ze chodzi o "burze" a nie o sens

Pogodnych Swiat

Pozdrowko

Loser

+

Data: 2009-04-09 09:24:23
Autor: Loser
PKO BP koryguje niesluszne spadki
Ciao

I jeszcze

Czy to OFE Bankowy i Pekao kupowaly "na potege" wczoraj akcje np w Turcji - wzrosla prawie 5%, Grecji -4,5 %, Rosji, Czechach, na Wegrzech i jeszcze innych krajach regionu ???

I to oczywiscie "swoje "!!!

Oj "gwiazdor, gwiazdor" :-(

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-04-09 11:51:16
Autor: Jan Werbiński
PKO BP koryguje niesluszne spadki
Użytkownik "Loser" <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grkecd$knm$1inews.gazeta.pl...
Ciao

1/ Ktos tu chyba "popisuje sie" niekompetencja bo o ile pamietam to
OFE z udzialem danego podmiotu nie kupuje akcji swojego "wlasciciela"

Może kupić akcje jakiego¶ funduszu lub banku inwestycyjnego, a ten już legalnie PKOBP

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-09 12:06:24
Autor: Fidelio
[...]

Zgoda, ale jednak PKO BP umoczył trochę na Ukrainie co by nie mówić.

Pogodnych.

Data: 2009-04-09 09:17:23
Autor: Jan Werbiński
PKO BP nadyma PKO BP.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grk5kp$mjm$1news.interia.pl...
[...]

Dobre, ale najważniejsze, że mamy hossę!!!
:-D

Data: 2009-04-09 09:27:43
Autor: Andrzej Adam Filip
PKO BP nadyma PKO BP.....
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> pisze:

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
TYM RAZEM OFE RATUJÄ„ INDEKSY
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=619

"[ ...] Na GPW euforia. Niespodziewanie na warszawski parkiet
napłynęły dziś duże zlecenia koszykowe kupna akcji dużych
firm. Niespodziewanie, bo na Zachodzie przeważał kolor czerwony. TO
OFE "weszły do gry" - komentują analitycy. Pewnie ZUS przekazał OFE
kolejna transzę "składek" emerytalnych. Najbardziej wzrosły
notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam pytanie: ile zleceń kupna akcji
tych bankĂłw pochodziĹ‚o z  Bankowy OFE i Pekao OFE??? [...]".

Dobre, ale najwaĹĽniejsze, ĹĽe mamy hossÄ™!!!
:-D

HossÄ™ czy hossinkÄ™?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniÄ…dze. Twoje ryzyko. TwĂłj zysk *albo* strata.
Rybom woda, ludziom zgoda.

Data: 2009-04-09 09:54:25
Autor: Jan Werbiński
PKO BP nadyma PKO BP.....
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:wgnjqaym78sonia.ugly.jumpingcrab.com...
Dobre, ale najwaĹĽniejsze, ĹĽe mamy hossÄ™!!!
:-D

HossÄ™ czy hossinkÄ™?

Nie posiadam akcji, więc nie ma żadnych wątpliwości, że jest prawdziwa Hossa.
NiektĂłrzy mĂłwiÄ…, ĹĽe jestem dobrym antywskaĹşnikiem. :-D

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2009-04-09 10:39:45
Autor: xbartx
PKO BP nadyma PKO BP.....
Dnia Thu, 09 Apr 2009 09:17:23 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Dobre, ale najwaĹĽniejsze, ĹĽe mamy hossÄ™!!! :-D

"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego faktu w słowa" ::: Julian Tuwim :::

--
xbartx

Data: 2009-04-09 13:26:16
Autor: Jan Werbiński
PKO BP nadyma PKO BP.....
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:grkj9h$5q0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Coś chciałeś powiedzieć?

Data: 2009-04-09 22:23:47
Autor: marfi
PKO BP nadyma PKO BP.....
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:grkm4l$jg4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

  Pewnie coĹ› takiego jak link poniĹĽej ale wrodzona delikatność nie pozwoliĹ‚a mu sĹ‚ownie poswawolić :)
  http://www.gugalyrics.com/VIDEO-WE%C5%BA-NIE-PIERDOL-LYRICS/476833/

--
marfi

Data: 2009-04-10 19:31:43
Autor: komunista0
PKO BP nadyma PKO BP.....
> [...]

Dobre, ale najważniejsze, że mamy hossę!!!

Czy na tej grupie pozostali już sami idioci???

Data: 2009-04-11 09:54:05
Autor: Tomasz Gęgu¶
PKO BP nadyma PKO BP.....
> [...]
> emerytalnych. Najbardziej wzrosły notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam
> pytanie: ile zleceń kupna akcji tych banków pochodziło z  Bankowy OFE i

Ale inne gieldy tez poszly w gore. i wegry i czechy. To co? Nasze OFE i tam
inwestuj±?

--
Jaki by nie był powód do łez, i tak w końcu trzeba wytrzeć nos. Heine

Data: 2009-04-11 11:33:08
Autor: Jan Werbiński
PKO BP nadyma PKO BP.....
Użytkownik "Tomasz Gęgu¶" <Tom098zzy7q@pocztaUSUN-TO-ZARAZ.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grpis5$nha$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
> Pekao OFE??? [...]".

Ale inne gieldy tez poszly w gore. i wegry i czechy. To co? Nasze OFE i tam

Skoro ja mogę, to OFE chyba też?

Data: 2009-04-09 12:04:20
Autor: Fidelio
PKO BP nadyma PKO BP.....
[...]

Hmm... czyli co, zagranice też nasze OFE wyci±gnęły do góry, cały ¶wiat w ogóle poszedł do góry wczoraj bo nasze OFE poszły na zakupy? Wiem, że Wielkanoć blisko, ale bez takich jaj ;-)

Data: 2009-04-13 09:45:31
Autor: Jan Strybyszewski
PKO BP nadyma PKO BP.....
Endriu pisze:
[...]

O kolega czytał ustawe i nie wie ze grupy kapitalowe niemoga kupowac akcji spolek z tej samej grupy ? Naganiacz na besse sie nie załapał biedaczek

PKO BP nadyma PKO BP.....