PKO BP nadyma PKO BP.....

Data: 2009-04-09 12:04:20
Autor: Fidelio
PKO BP nadyma PKO BP.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:grk5kp$mjm$1news.interia.pl...
TYM RAZEM OFE RATUJĄ INDEKSY
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=619

"[ ...] Na GPW euforia. Niespodziewanie na warszawski parkiet napłynęły dziś duże zlecenia koszykowe kupna akcji dużych firm. Niespodziewanie, bo na Zachodzie przeważał kolor czerwony. TO OFE "weszły do gry" - komentują analitycy. Pewnie ZUS przekazał OFE kolejna transzę "składek" emerytalnych. Najbardziej wzrosły notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam pytanie: ile zleceń kupna akcji tych banków pochodziło z  Bankowy OFE i Pekao OFE??? [...]".

Hmm... czyli co, zagranice też nasze OFE wyciągnęły do góry, cały świat w ogóle poszedł do góry wczoraj bo nasze OFE poszły na zakupy? Wiem, że Wielkanoć blisko, ale bez takich jaj ;-)

PKO BP nadyma PKO BP.....