PKO BP - podwyzki

Data: 2009-03-30 06:03:01
Autor: JB
PKO BP - podwyzki
Otrzymalem "świetnie skrojona" na moje potrzeby nowa TOiP dot.
prowadzenia konta w PKOBP - nie ukrywam swojego "zadowolenia" wyjściem
BANKU w kierunku do klienta... teraz rzeczywiscie czuje zwiekszona
lukratwnosc podpisanej umowy kredytowej i koniecznosci placenia za tak
wspaniale konto bedace jedynie do obslugi kredytu hipotecznego. juz
wiem jak czyje sie klient PLATYNOWY - place jak ON ...

JB

Data: 2009-03-30 16:33:54
Autor: sunwick
PKO BP - podwyzki
ja teeeż... rocznie zaczyna się to fajna sumka robić

Data: 2009-03-30 17:13:50
Autor: zlotowinfo
PKO BP - podwyzki
Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomości news:g1m1t49pv427mkcuttaa0e871p9djok02f4ax.com...
ja teeeż... rocznie zaczyna się to fajna sumka robić

ing, mbank, volkswagen, getin, bgż, pol "bank"
eurobank (0,8k wpływów), millenium (1,5k wpływów)

Data: 2009-03-30 18:11:29
Autor: TZ
PKO BP - podwyzki
Cześć Sunwicku!

W poniedziałek, 30 marca 2009, o godz. 16:33:54, napisałeś na temat: "PKO BP
- podwyzki"
sunwick sunwoj@WYMAZTO.op.pl, news:g1m1t49pv427mkcuttaa0e871p9djok02f4ax.com

ja teeeż... rocznie zaczyna się to fajna sumka robić

Czyli jaki koszt miesięczny?

--
Hej!
TZ

- Gipsu używamy do leczenia narciarzy. -

Data: 2009-03-31 09:20:06
Autor: JB
PKO BP - podwyzki

Czyli jaki koszt miesięczny?

8,9 pln

Data: 2009-03-30 18:10:57
Autor: TZ
PKO BP - podwyzki
Cześć Jbie!

W poniedziałek, 30 marca 2009, o godz. 15:03:01, napisałeś na temat: "PKO BP
- podwyzki"
JB johnnybravo@o2.pl, news:9bde8c76-48e7-435c-8164-7ab342945697v15g2000yqn.googlegroups.com

[...]
i koniecznosci placenia za tak
wspaniale konto bedace jedynie do obslugi kredytu hipotecznego.

Też mnie proponowano założenie konta u nich, odmówiłem twierdząc, że mam
Inteligo prowadzone przez PKO BP i z tego konta będę spłacał.
Uruchomili konto techniczne, na które wpłacam raty a za te konto nic nie
płacę, nie interesuje mnie ono za bardzo ;)

--
Hej!
TZ

- Dziewczęta wykonywane przez kobiety były bardzo ładne. -

Data: 2009-04-01 21:31:15
Autor: sunwick
PKO BP - podwyzki
[...]
no ja tez mam i mowili mi ze nie moge - musze zalozyc do posrane
superkonto czy cos.....
ciekawe czy teraz moge sie wycofac z tego? twierdzili ze mi dadza za
to nizsze oprocentowanie...

Data: 2009-04-09 13:41:09
Autor: robal
PKO BP - podwyzki
TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> popełnił(a):

[...]

No to jest nas dwóch :). U mnie dodatkowo zaliczyli Inteligo jako "ich produkt" przy negocjacjach marżowych :)

--

PKO BP - podwyzki