PKO BP zamknęło nie te konta co trzeba - jak odkręcić bez wizyty?

Data: 2018-08-19 10:32:55
Autor: kjboss
PKO BP zamknęło nie te konta co trzeba - jak odkręcić bez wizyty?
Wysłałem ponad miesiąc temu list polecony do oddziału PKO BP wniosek o zamknięcie kont Junior. Teraz nie mogę zalogować się do konta, infolinia nie może mnie też zweryfikować telefonicznie (nie mogą udostępnic co i jak). Oczywiście hasła prawidłowe mam.

Karty obciążeniowe do konta przestały działać (nie da się nimi zapłacić).

Jestem pewien, że jakiś idiota nie czytał poprawnie i zamknął wszystkie rachunki.

Nie uśmiecha mi się do odziału PKO BP, bo nie jestem w Polsce i prędko nie będę.

Na kogo skargę pisać i do jakiego urzędu mogę zgłosić na PKO BP, jak by nie chcieli odkrecić tego bez wizyty ?

Data: 2018-08-19 12:12:24
Autor: Kris
W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 19:32:57 UTC+2 użytkownik kjb...@gmail.com napisał:
[...]

A co odpisało PKO na Twoją reklamacje?

Data: 2018-08-19 13:12:18
Autor: Dawid Rutkowski
PKO BP zamknęło nie te konta co trzeba - jak odkręcić bez wizyty?
Rzeczywiście zacznij od reklamacji wysłanej poleconym.
Choć kto wie, czy nagle nie zachcą potwierdzenia notarialnego...
W każdym razie dobrze jest postraszyć Rzecznikiem Finansowym.

PKO BP zamknęło nie te konta co trzeba - jak odkręcić bez wizyty?