PKO dziadostwo cd.

Data: 2011-01-12 17:31:01
Autor: Piotr
PKO dziadostwo cd.
Od tygodnia probuje przelac 40000 do innego banku.Od paru dni czekam na telefon ktory ma potwierdzic ze chce przelac te pieniadze.
Wczoraj dzwonilem z pytaniem dlaczego nie przelano jeszcze i zadnego telefonu nie bylo to umowiono sie zemna na konkretna godzine dzwonienia.Gdzie tam  znowu nikt nie zadzwonil.
Dzisiaj juz trzeba ich opieprzyc telefonistke ktora nic nie moze chyba zrobic.Ale moze wkoncu zrobia to do czego jest bank.
20000 tydzien temu przelano bez potrzeby potwierdzenia.
Kto trzyma pienadze w takim banku jeszcze i jak to ze on funkcjonu jejeszcze ?Chyba tylko starsi ludzie  ktorzy boja sie nowego i wierza w stary bank PKO.
Dzisiaj przelewam wszystkie pieniadze z tego konta.Mam nadzieje ze sie uda i koniec przygody z tym bankiem dla mnie.
Co dziwne jeszczepani telefonistka pytala sie o moj kod z listy kodow!zeby potwierdzic zmiane adresu kontaktowego.tego nie spotkalem w innych bankach,.

Data: 2011-01-12 20:35:42
Autor: RobertS
PKO dziadostwo cd.

[...]

jak 20kzł przelałeś bez potwierdzania to przelew 2x20kzł i po sprawie, nie będziesz musiał na żadne telefony czekać

likwidacja konta to chyba optymalna decyzja, właśnie namówiłem rodziców, aby zrobili to samo, darmowy mBank im wystarczy, żadnych poważnych operacji finansowych nie przeprowadzają, a PKO ich obciąża nawet za korzystanie z bankowości elektronicznej ;-/

RobertS

Data: 2011-01-12 20:58:53
Autor: zlotowinfo
PKO dziadostwo cd.
[...]

może im wystarczy inteligo i wszystkie operacje w tym samym banku
oprócz wypłaty, bo tylko kartą

chyba że macie tam jakiś euronet

Data: 2011-01-12 21:06:43
Autor: RobertS
PKO dziadostwo cd.

może im wystarczy inteligo i wszystkie operacje w tym samym banku
oprócz wypłaty, bo tylko kartą

chyba że macie tam jakiś euronet

mają pod nosem i euronet i bzwbk więc z bezprowizyjnymi bankomatami nie ma problemu, do PKO mieli dalej...

ze zmianą banku noszą się już jakiś czas, kilka miesięcy temu kazałem im założyć eKonto, aby się przyzwyczaili...już opanowali system bankowości elektronicznej więc migracja nie będzie szokiem

PKO oprócz opłat za kartę, konto i internet kasuje jeszcze po 50gr za przelew, razem miesięcznie wychodzi 12-15 zł, bo wszystkie płatności robią przez sieć

po co płacić za to co można mieć gratis ;-)

RobertS

Data: 2011-01-12 22:14:46
Autor: SÅ‚awek
PKO dziadostwo cd.
Użytkownik "RobertS"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

> [...]
> oprócz wypłaty, bo tylko kartą
> chyba że macie tam jakiś euronet

mają pod nosem i euronet i bzwbk więc z bezprowizyjnymi bankomatami nie

Inteligo ma też bezprowizyjne bankomaty BZWBK

PKO oprócz opłat za kartę, konto i internet kasuje jeszcze po 50gr za
przelew, razem miesięcznie wychodzi 12-15 zł, bo wszystkie płatności
robią przez sieć

PKO stacjonarne kasuje, ale Inteligo nie kasuje
Też by mieli darmo.
No bo 100zl/mc obrotu kartÄ… to chyba nie problem?
A na dodatek zawsze można wpłacić/wypłacić w placówce
No i nie zetknęliby się z mBankową dezinfolinią w razie gdyby jednak jakaś nietypowa sytuacja się zdarzyła...

po co płacić za to co można mieć gratis ;-)

No właśnie

pozdrawiam

-- SÅ‚awek

Data: 2011-01-12 22:18:15
Autor: zlotowinfo
PKO dziadostwo cd.
Użytkownik "Sławek" <slavekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igl5l2$370$1inews.gazeta.pl...
> [...]
No i nie zetknęliby się z mBankową dezinfolinią w razie gdyby jednak jakaś nietypowa sytuacja się zdarzyła...

z tego co wiem wypłacić w placówce PKO BP z inteligo się nie da

o ile wogóle płacą kartą, to raczej wyrobią bezproblemowo
jeżeli nie, to chyba jednak mbank wyjdzie lepiej

Data: 2011-01-12 23:20:20
Autor: SÅ‚awek
PKO dziadostwo cd.
Użytkownik "zlotowinfo"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:igl5qk$3k2$1@inews.gazeta.pl...

z tego co wiem wypłacić w placówce PKO BP z inteligo się nie da

da siÄ™

-- SÅ‚awek

Data: 2011-01-13 07:57:17
Autor: Slavekk
PKO dziadostwo cd.
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisa³(a):
o ile wogóle płacą kartą, to raczej wyrobią bezproblemowo
jeżeli nie, to chyba jednak mbank wyjdzie lepiej

Co bêdzie lepsze - nikt nie wie...;-)
Choæby czytaj±c to: http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8938698,Prezes_BRE__mBank_i_Multibank_mu
sza_wiecej_zarabiac_.html
http://skocz.pl/dcmar
;-))

Data: 2011-01-12 22:49:57
Autor: Ewkoleg
PKO ... mBank.

Użytkownik "Sławek" <slavekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
No i nie zetknęliby się z mBankową dezinfolinią w razie gdyby jednak jakaś
nietypowa sytuacja się zdarzyła...

    Nie mialem kÅ‚opotow z infoliniÄ… mBank.
Korzystam z mBanku od uruchomienia.
(6 kont, karty, polecenia zaplaty, przelewy, ubezpieczenie).

Data: 2011-01-12 22:22:23
Autor: Grazyna.L
PKO dziadostwo cd.
Kiedys tez bylam  klientka  PKO,ale szybko zorientowalam sie,ze to kiepski bank i w pore sie z niego wynioslam. To o czym tu piszesz rzeczywiscie zakrawa na ironie. Z takiego banku trzeba uciekac jak najszybciej,dziwie sie,ze maja jeszcze tylu klientów, o czym swiadcza spore kolejki do ich bankomatów.

Pozdrawiam
Grazyna

Uzytkownik "Piotr" <Piotr77xy@interia.pl> napisal w wiadomosci news:4d2dd8dc$0$6771$9b4e6d93newsspool3.arcor-online.net...

Data: 2011-01-12 22:31:53
Autor: zlotowinfo
PKO dziadostwo cd.
U¿ytkownik "Grazyna.L" <luszcz1@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2e1b9b$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

bo ludzie s± leniwi, komórki to potrafi± zmieniaæ
a banków to nie wiem, chyba siê boj±

kumpel brata, aktualnie osoba bezrobotna
kiedy jeszcze pracowa³, teksty:
- po co mam zmieniaæ
- a co to za kasa

t³umaczyæ, ale u³omny ma to w d...
muszê go teraz spytaæ...

Data: 2011-01-13 21:54:12
Autor: WAM
PKO dziadostwo cd.
On Wed, 12 Jan 2011 22:31:53 +0100, "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl>
wrote:

bo ludzie s± leniwi, komórki to potrafi± zmieniaæ
a banków to nie wiem, chyba siê boj±
czekaj± na przenaszalno¶æ numerów :)

WAM

Data: 2011-01-13 22:20:52
Autor: XYZ
PKO dziadostwo cd.
wrote:

bo ludzie s± leniwi, komórki to potrafi± zmieniaæ
a banków to nie wiem, chyba siê boj±
czekaj± na przenaszalno¶æ numerów :)

Nic prostszego. Wystarczy zdefiniowaæ specjalny numer rozliczeniowy banku np. 9999 9999, a do tego tworzyæ numery rachunków generowane z NIP-u. Przed wys³aniem takiego przelewu bank bêdzie pobiera³ rzeczywisty numer rachunku z centralnej bazy danych.
Wpisy w bazie danych mo¿na by zmieniæ przez internet przy u¿yciu podpisu elektronicznego w dowodzie osobistym.
My¶lê, ¿e taka implementacja by³aby jedn± z ³atwiejszych do przeprowadzenia.

Data: 2011-01-14 14:52:06
Autor: gri
PKO dziadostwo cd.

U¿ytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisa³ w wiadomo¶ci news:ignqbp$vac$1news.onet.pl...
[...]

Ci co maja mnóstwo rachunków (banki, rory, lokaty,karty) trafialiby losowo? :-)

Data: 2011-01-15 22:49:16
Autor: XYZ
PKO dziadostwo cd.
On 14.01.2011 14:52, gri wrote:

[...]

Nie rozumiem o czym mówisz. Ka¿dy by sam zdefiniowa³ rachunek docelowy.

PKO dziadostwo cd.