PKO mnie uszczesliwilo...

Data: 2011-03-03 13:58:42
Autor: orcio
PKO mnie uszczesliwilo...
W dniu 2011-03-03 12:15, Michal Jankowski pisze:
...kartą zbliżeniową, czy jak to się tam nazywa.

Czy tego nie idzie jakoś wyłączyć/zepsuć?

Średnio mi sie uśmiecha noszenie ekwiwalentu 150 zł w gotówce w
kieszeni z pełnym ryzykiem kradzieży/zgubienia. Po to psiamać były te
wszystkie karty i piny, żeby akurat to ryzyko wyeliminować.

A pomysł może i fajny, ale kwoty zupełnie nieadekwatne. Niechby to był
limit 10 zł dziennie, no, 20, na gazetę, kawę, bilet tramwajowy. No
niech stracę, 30 zł. Ale 150???

   MJ

http://www.youtube.com/watch?v=0qNcQ8doG8Y

orcio

Data: 2011-03-03 14:31:40
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
PKO mnie uszczesliwilo...
orcio pisze:

Czy tego nie idzie jakoś wyłączyć/zepsuć?

http://www.youtube.com/watch?v=0qNcQ8doG8Y

A teraz poprosimy o wersję dla EMV. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-03-03 14:37:53
Autor: J.F.
PKO mnie uszczesliwilo...
Użytkownik "orcio" <orci0@op.pl> napisał w
Czy tego nie idzie jakoś wyłączyć/zepsuć?
http://www.youtube.com/watch?v=0qNcQ8doG8Y

Hardwareowe metody zawsze najlepsze :-)

Ciekaw jestem czy nie wystarczy naciac gdzies na brzegu - tam musi byc antena, prawdopodobnie kilka zwojow na obwodzie karty.

A moze wystarczy metalowy portfel ?

J.

Data: 2011-03-03 15:15:19
Autor: Michal Jankowski
PKO mnie uszczesliwilo...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

A moze wystarczy metalowy portfel ?

I to mnie uchroni przed zgubieniem tej karty?

  MJ

Data: 2011-03-03 14:50:40
Autor: masti
PKO mnie uszczesliwilo...
http://www.youtube.com/watch?v=0qNcQ8doG8Y

po co takie kombinowanie??
Przeciez wystarczy to ustrojstwo zapakować do mikrofiali na 10 sekund i wszelkie obwody elektroniczne chipa giną bezpowrotnie,
prądy wirowe załatwiają wszystko cicho i bez łomu :)

Data: 2011-03-04 05:16:06
Autor: Krzysiek
PKO mnie uszczesliwilo...
On 3 Mar, 14:50, "masti" <poli...@oso.pl> wrote:

Przeciez wystarczy to ustrojstwo zapakowa do mikrofiali na 10 sekund i
wszelkie obwody elektroniczne chipa gin bezpowrotnie,
pr dy wirowe za atwiaj wszystko cicho i bez omu :)
Ale cała sztuka to rozwalić PayPass a zostawić działające transakcje
stykowe (mikroprocesorowe).

Data: 2011-03-03 15:18:44
Autor: Michal Jankowski
PKO mnie uszczesliwilo...
orcio <orci0@op.pl> writes:

http://www.youtube.com/watch?v=0qNcQ8doG8Y

Na ładnie, ale na mojej karcie jedyne zgrubienie jest tam, gdzie styki
od czipu do normalnych transakcji 'stykowych'. W ten czip walić
młotkiem nie zamierzam.

  MJ

PKO mnie uszczesliwilo...