PKO s.a.

Data: 2019-12-30 06:32:23
Autor: Dawid Rutkowski
PKO s.a.
O, a na co Ci to konto w skarbonce?

W celu sprawdzenia i zdziwienia się, czy banki potrzebują klientów, proponuję próbę założenia konta w tzw. "oddziale smart" (znajdują się w tzw. "galeriach handlowych") citi - a szczególnie w GalMok w DC.

Oczywiście należy dołożyć słówko "promocja" (właśnie w jednej fajnej braliśmy udział - premia 500zł+100zł polecający+polecony - więc razem 1200 - a z wymagań jedynie sumaryczne 100k wpływu w ciągu miesiąca - biorąc pod uwagę, że między citkiem a santanderem - ma darmowe express elixir - można obrócić kasą 3 razy w ciągu dnia, wystarczy mieć 1700zł i można ten warunek spełnić - coś im się chyba przy pisaniu warunków promo pozajączkowało i nie sądzę, że pojawi się kolejna edycja tej promo - poprzednie, co się inaczej nazywały, wymagały osiągnięcia 100k salda i utrzymania na marnym procencie przez min. 3 miesiące - i dawały tylko 300zł, co po uwzględnieniu różnicy %, pozostawiało najwyżej połowę jako czysty zysk) - a jak ktoś nic w citku nie ma, to warto jeszcze podskoczyć najpierw do "punktu obsługi klienta GalMoku" po "kartę stałego klienta" - wtedy za założenia konta oraz KK dostaje się dodatkowo voucher na 100zł.

No i wtedy zobaczycie, co też wam zaczną opowiadać - mnie prawie zdołali wq*rwić, zanim minęło mi pierwsze zdumienie i zacząłem sam kierować rozmową, ale żona, jak ją wysłałem samą, to wróciła z płaczem...
Ale "nie z nami te numery, Brunner" - mimo że trzeba było iść tam razem rano oraz po południu (uwaga, teraz będzie coś nie do uwierzenia - w oddziale bowiem tylko "przygotowują dokumenty" i "wysyłają je do centrali do zatwierdzenia, co trochę trwa") to udało się załatwić otwarcie konta dla żony - a ja otworzyłem sobie przez net/telefon (żeby tak się dało, trzeba mieć jakąś inną "aktywną" umowę w citku - nie wystarczy, że np. kiedyś się miało KK).

Gdyby to miało jakiś sens, to zrobiłbym akcję jak mama Brandona i Brendy - czyli poszedł tam niby z zamiarem otwarcia citigold - a może nawet private client - ale potem bym się rozmyślił.
A żeby nie było, żem pieniacz, to siedząc tam przy jednym z biurek, słyszałem od siedzącego obok skośnookiego pana: "Jak mogę złożyć skargę na wasz oddział?" - i - "o nie, nie będę się znów logował, ja sobie w domu porządny list napiszę" ;>

Kurtałka, a sądziłem, że po trwającym 1,5h zakładaniu konta dla teściowej w śp. VW banku gorzej być już nie może...

Ciśnie się na usta pytanie: "po cholerę w ogóle są te oddziały?" - ale warto się tam czasami przejść i posłuchać, z czym ludziska (bo to ciężko ludźmi nazwać) przychodzą, można się naprawdę zadziwić. Hmm, jak się tak zastanowię, to przestaję się dziwić temu skrzywieniu pracowników - jakbym musiał tego codziennie słuchać, to chyba też bym dostał...
Np. babcia przychodząca do oddziału opłacić rachunki na udostępnionym tam komputerze dla klientów - i koleś prowadzi ją "za rączkę" (dobrze, że to było rano i oprócz jej i mnie nie było innych klientów) - a przecież za ten przelew zlecony w oddziale byłoby min. 10zł...

Ale i tak mam satysfakcję, że citek mimo stwarzania problemów nie tylko dał możliwość kupienia biletów na Stinga w przedsprzedaży, ale również nam je sfinansował - i to takie najlepsze z nie-vip-owskiej puli ;>

Tak że nie będzie nam tu żaden bank pluł w twarz - choć przyznam, że rzucić wyzwania skarbonce jeszcze nie miałem odwagi ;>
Póki co kontakt przez inteligo - i jeszcze kiedyś na komunię dostałem książeczkę z oprocentowaniem 40%, na której było złotówek na sporo dolarów, nawet po oficjalnym kursie - a po kilku latach można było wypłacić co prawda ponad 7,5 razy więcej złotówek - ale dolarów to już było mniej :(

Data: 2019-12-30 06:52:58
Autor: Dawid Rutkowski
PKO s.a.
Chciałem dać link polecający do tej promocji - ale citek już ją schował, choć miała być do końca stycznia, został tylko regulamin:
https://www.online.citibank.pl/files/documents/accounts/regulamin-oferty-polecam-priority-i.pdf
Może już wyczerpali te 150 nagród?

Data: 2019-12-30 16:35:34
Autor: J.F.
PKO s.a.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5889486b-49a8-4ab4-8493-ddc8e7bdf704@googlegroups.com...
[...]

Jaki sens maja promocje dla 150 osob ?
Akurat tyle im zabraklo do wykonania planu ?

J.

Data: 2019-12-30 08:06:21
Autor: Dawid Rutkowski
PKO s.a.
W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2019 16:39:07 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>Może już wyczerpali te 150 nagród?

Jaki sens maja promocje dla 150 osob ?
Akurat tyle im zabraklo do wykonania planu ?

Pytaj citka.
Dla citi gold są jeszcze mniejsze ilości, np. 80 - ale nagroda to 2k. Ale tutaj trzeba wpłacić i utrzymać 400k (dodatkowo promo bezpłatności przy wpływie jedynie 20k/mc ;).
A dla private client to np. tylko 4 nagrody - ale nagroda to 4-osobowy wyjazd do eurodisney z biletami VIP - czyli nie musisz stać w kolejkach. Warte podobno 22050zł - ale tutaj trzeba wpłacić już 4M ;>

Data: 2019-12-30 17:10:09
Autor: J.F.
PKO s.a.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:99dab0b9-ba66-4e0c-9c8b-af900902ee1a@googlegroups.com...
> [...]

Warte podobno 22050zł - ale tutaj trzeba wpłacić już 4M ;>

A dlugo trzeba utrzymac ? I jaki procent daja ?

Bo kazdy miesiac to juz powazna kwota z odsetek :-)

dodatkowo kwestia BFG ... Citi raczej nie padnie ... raczej :-)

J.

Data: 2019-12-30 18:24:06
Autor: ąćęłńóśźż
PKO s.a.
Lehman Brothers, Washington Mutual, Enron i GM też raczej nie padną.

-- -- -
Citi raczej nie padnie

Data: 2019-12-30 23:05:44
Autor: Arek
PKO s.a.
Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5889486b-49a8-4ab4-8493-ddc8e7bdf704googlegroups.com...
[...]

 Czyżby standard w wielu bankach? Wycofanie oferty polega na usunieciu odnośnika
z aktywnej strony ale wszystkie dokumenty, regulaminy etc. pozostają zamiast do
jakiegoś archiwum trafić. Czasem nawet całe strony www z opisem i prawie kompletną grafiką.
A zdarza się, że z interfejsu na czas nie usuną a potem spór.
Niedawno walcząc z interfejsem Idei trafiłem na jakąś promocję z przed prawie roku.

Arek

Data: 2019-12-30 14:56:58
Autor: Jacek Maciejewski
PKO s.a.
W dniu Mon, 30 Dec 2019 06:32:23 -0800, użytkownik Dawid Rutkowski
napisał:

O, a na co Ci to konto w skarbonce?

Wyłudzam 200 zł :) A co mi tam, mam dużo czasu.

--
Jacek
I hate haters<

Data: 2019-12-30 07:27:40
Autor: Dawid Rutkowski
PKO s.a.
napisał:

> O, a na co Ci to konto w skarbonce?

Wyłudzam 200 zł :) A co mi tam, mam dużo czasu.

A, to zbożny cel ;)
Trzeba się będzie i za skarbonkę wziąć, ostatnio sucho z wisienkami, bo karencje - i a banków coraz mniej :(

PKO s.a.