PKO zabija klientów opłatami

Data: 2014-07-17 21:52:02
Autor: Krasnal
PKO zabija klientów opłatami
Przelałem z konta karty kredytowej w PKO  1500 zł na konto w PKO, opłata 30 złotych !!!!!! Za co się pytam? wszystko odbyło się w ramach tego samego banku. Jako klienta ta opłatą mnie zabili. Zgroza!!!!! Wypisuję się z tego pazernego banku!!! Czy w innych bankach "polskich" opłaty są podobne? Ktoś wie?

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

-- -

Data: 2014-07-17 12:56:59
Autor: zarząd komplementariusza
PKO zabija klientów opłatami
Czy w innych bankach "polskich" opłaty są podobne? Ktoś wie?

akurat za przelewy z kredytówki: tak, 2% to standard rynkowy

myślę że Ty po prostu nie potrzebujesz karty kredytowej
ale np. kredytu odnawialnego. Wtedy opłaty byłyby niższe

Data: 2014-07-17 22:48:39
Autor: Darek
W dniu 2014-07-17 21:56, zarząd komplementariusza pisze:
[...]

Ewentualnie dobrego psychiatry

Darek

Data: 2014-07-17 22:52:30
Autor: Krasnal
W dniu 2014-07-17 22:48, Darek pisze:
[...]

czekam na adres

Krasnal
______________

Data: 2014-07-17 22:50:39
Autor: Krasnal
PKO zabija klientów opłatami
Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)
Nie stać mnie na taką rozrzutność.

Data: 2014-07-17 22:00:21
Autor: Budzik
PKO zabija klientów opłatami
Użytkownik Krasnal krasnalki2000@poczta.onet.pl ...

Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)
Nie stać mnie na taką rozrzutność.

Jak widac - jednak cię stać :)

Data: 2014-07-17 22:54:13
Autor: RobertS
PKO zabija klientów opłatami

Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)
Nie stać mnie na taką rozrzutność.

pijesz jakieś pomyje i widzisz jaki to daje efekt, kup sobie 2-3 DOBRE piwa po 4-5 zł i od razu poczujesz się lepiej ;-)

RobertS

Data: 2014-07-17 22:55:52
Autor: Krasnal
W dniu 2014-07-17 22:54, RobertS pisze:

[...]

Dziękuje za radę. Idę do sklepu.

Krasnal
______________

Data: 2014-07-17 22:57:21
Autor: RobertS
PKO zabija klientów opłatami

Dziękuje za radę. Idę do sklepu.

i na zdrowie

właśnie dopijam Ciemne Raciborskie, polecam ;-D

RobertS

Data: 2014-07-18 08:54:22
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
PKO zabija klientów opłatami

Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)

W czym?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-18 09:00:30
Autor: Miroo
W dniu 2014-07-18 08:54, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)

W czym?

W tym gdzie są żubry :)

Pozdrawiam

Data: 2014-07-18 09:08:31
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
PKO zabija klientów opłatami

> W czym?

W tym gdzie są żubry :)

Było tak od razu...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-07-18 13:11:21
Autor: WAM
PKO zabija klientów opłatami
On Fri, 18 Jul 2014 08:54:22 +0200, "Henryk \"Plumski\" Plumowski"
<gd@kihltd.eu> wrote:

Pierwszy i ostatni raz zrobiłem taki przelew
30 zł to ok. 10 browarów ( w puszcze)

W czym?
Bierzesz browary i idziesz w puszcze.

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-07-18 07:34:42
Autor: WAM
PKO zabija klientów opłatami
On Thu, 17 Jul 2014 21:52:02 +0200, Krasnal
<krasnalki2000@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
A za miesiąc jeszcze odsetki doliczą od tych 1500 zł.

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-07-18 19:00:06
Autor: xbartx
W dniu 18.07.2014 07:34, WAM pisze:

A za miesiąc jeszcze odsetki doliczą od tych 1500 zł.

Dokładnie. Te 30 zł to nie wszystkie opłaty jakie czekają autora, no chyba że to jak najszybciej spłaci.

Xenocide

Data: 2014-07-18 20:01:39
Autor: Akarm
W dniu 2014-07-18 19:00, xbartx pisze:
W dniu 18.07.2014 07:34, WAM pisze:

A za miesiąc jeszcze odsetki doliczą od tych 1500 zł.

Dokładnie.

Nie pisz bzdur. Na pewno nie naliczą dokładnie, tylko zaokrąglą.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-07-20 09:28:54
Autor: Rafał Grzelak
Krasnal wrote:

[...]

Wlasnie zaplaciles 30pln za kurs korzystania z karty kredytowej. Moglo
byc drozej.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-07-20 08:10:37
Autor: zarząd komplementariusza
PKO zabija klientów opłatami
Wlasnie zaplaciles 30pln za kurs korzystania z karty kredytowej. Moglo byc drozej.

będzie drożej, bo naliczone zostaną odsetki od zadłużenia.

Data: 2014-07-20 21:52:49
Autor: Rafał Grzelak
zarząd komplementariusza wrote:

> Wlasnie zaplaciles 30pln za kurs korzystania z karty kredytowej. > Moglo byc drozej.
> będzie drożej, bo naliczone zostaną odsetki od zadłużenia.

No tak. Ale jeszcze moze splacic wczesniej. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-07-20 15:11:01
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu niedziela, 20 lipca 2014 23:52:49 UTC+2 użytkownik Rafał Grzelak napisał:
zarz�d komplementariusza wrote:

No tak. Ale jeszcze moze splacic wczesniej. :)

tak czy inaczej jakies odsetki będą, bo z wypowiedzi krasnala wynika
że nie wykonał natychmiastowego przelewu zwrotnego. Nawet jeśli błąd
uświadomił sobie następnego dnia - to będą naliczone odsetki za 1 dzień

Data: 2014-07-23 01:55:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PKO zabija klientów opłatami

"zarząd komplementariusza" 887f2f3c-912a-4183-b33d-3bfd83f6c381@googlegroups.com

: tak czy inaczej jakies odsetki będą, bo z wypowiedzi krasnala wynika
: że nie wykonał natychmiastowego przelewu zwrotnego. Nawet jeśli błąd
: uświadomił sobie następnego dnia - to będą naliczone odsetki za 1 dzień

Chyba, że przeterminuje. Wówczas być może PKO naliczy
mu karę, choć chyba tych kar od jakiegoś czasu nie ma.

Data: 2014-07-23 01:57:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PKO zabija klientów opłatami

"Krasnal" 53c82963$0$2228$65785112@news.neostrada.pl

Przelałem z konta karty kredytowej w PKO  1500 zł na konto w PKO, opłata 30 złotych !!!!!! Za co się pytam?

Za pożyczenie pieniędzy od banku.

wszystko odbyło się w ramach tego samego banku.

Niby tak, ale z tego konta możesz przelać pieniądze dalej.
Kredyt kosztuje.

PKO zabija klientów opłatami