PKOBP Konto bez granic za darmo

Data: 2014-07-18 08:49:06
Autor: lolekanabolek
PKOBP Konto bez granic za darmo
Wraz z kontem juniora otworzyłem również konto za zero złotych. Z podwyżki za konto od października zamknąłem je. Wczoraj dostałem telefon z PKOBP dlaczego chce zamknąć konto po 2 miesiącach, więc im wyłuszczyłem sprawę co i jak. Pani jednak była nieugięta i proponuje mi zamianę na konto "Bez granic", które będzie przez rok za darmo + linia kredytowa bez opłat.

Tłumaczę jej, że z tego co widzę to "konto rodzica" mi na razie wystarcza, że nie potrzebuje kolejnego konta, które za rok trzeba będzie zamykać bo promocja się skończy. To usłyszałem, że za rok zostanie ona najprawdopodobniej przedłużona. Cuda wianki ale nie w PKOBP sobie myśle ;-))
Kurka, taką nagonkę mają pracownicy PKOBP by jak najwięcej kont otwierać czy co? W końcu i tak PKOBP ma ich najwięcej otwartych na rynku

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-07-18 22:56:26
Autor: J.F.
PKOBP Konto bez granic za darmo
Dnia Fri, 18 Jul 2014 08:49:06 +0200, lolekanabolek napisał(a):
Kurka, tak± nagonkę maj± pracownicy PKOBP by jak najwięcej kont otwierać czy co?

Pracownicy zazwyczaj to maja plan do wykonania.

W końcu i tak PKOBP ma ich najwięcej otwartych na rynku

Moze jednak klienci sie zorientowali i zamykaja masowo.

PKO wlasnie nowe taryfy rozeslal. Z tego co widze to pare pozycji
bulwersujacych zostalo.
Nie wiem po co rozeslal, bo o inteligo tam ani slowa.

J.

Data: 2014-07-19 22:30:55
Autor: lolekanabolek
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:

PKO wlasnie nowe taryfy rozeslal. Z tego co widze to pare pozycji
bulwersujacych zostalo.
Nie wiem po co rozeslal, bo o inteligo tam ani slowa.

a w Inteligo też co¶ się zmienia?

Marcin "lolekanabolek"

PKOBP Konto bez granic za darmo