PKOBP Konto bez granic za darmo

Data: 2014-07-18 22:56:26
Autor: J.F.
PKOBP Konto bez granic za darmo
Dnia Fri, 18 Jul 2014 08:49:06 +0200, lolekanabolek napisał(a):
Kurka, taką nagonkę mają pracownicy PKOBP by jak najwięcej kont otwierać czy co?

Pracownicy zazwyczaj to maja plan do wykonania.

W końcu i tak PKOBP ma ich najwięcej otwartych na rynku

Moze jednak klienci sie zorientowali i zamykaja masowo.

PKO wlasnie nowe taryfy rozeslal. Z tego co widze to pare pozycji
bulwersujacych zostalo.
Nie wiem po co rozeslal, bo o inteligo tam ani slowa.

J.

Data: 2014-07-19 22:30:55
Autor: lolekanabolek
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:

PKO wlasnie nowe taryfy rozeslal. Z tego co widze to pare pozycji
bulwersujacych zostalo.
Nie wiem po co rozeslal, bo o inteligo tam ani slowa.

a w Inteligo też coś się zmienia?

Marcin "lolekanabolek"

PKOBP Konto bez granic za darmo