PKOBP - nie mój wyciąg z KK

Data: 2012-11-13 12:58:59
Autor: lolekanabolek
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
Witam
Pkobp właśnie uraczył mnie na maila wyciągiem z KK,
imię i nazwisko się zgadza co prawda ;-))
szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam

olać sprawę czy zgłaszać do pkobp??
Marcin

Data: 2012-11-13 13:02:32
Autor: SQLwiel
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-13 12:58, lolekanabolek pisze:
[...]

Na jedno wyjdzie. To w tym banku standard.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-13 13:11:14
Autor: Kamil Jońca
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

[...]

Nie zgodzę się. JA bym zgłosił.
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
There is Jackson standing like a stone wall.  Let us determine to die,

Data: 2012-11-13 13:50:37
Autor: lolekanabolek
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-13 13:11, Kamil Jońca pisze:
SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

Na jedno wyjdzie. To w tym banku standard.

Nie zgodzę się. JA bym zgłosił.
KJ

tylko gdzie?? na infolinię czy osobiście w oddziale??

Marcin

Data: 2012-11-13 13:55:33
Autor: Kamil Jońca
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> writes:

[...]

Ja bym zgłosił na jakiegoś ogólnego maila - w oddziale ktoś mógłby
chcieć zamieść pod dywan.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
You buttered your bread, now lie in it.

Data: 2012-11-13 14:01:43
Autor: lolekanabolek
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-13 13:55, Kamil Jońca pisze:
[...]

a mógłbyś jakiegoś podać, bo tutaj https://www.pkobp.pl/kontakt/ żadnego nie widzę

Marcin

Data: 2012-11-13 14:07:37
Autor: Kamil Jońca
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> writes:

KJ

a mógłbyś jakiegoś podać, bo tutaj https://www.pkobp.pl/kontakt/
żadnego nie widzę

O faktycznie, został tylko formularz :(. To pewnie przez telefon czy ten
formularz bym poprosił o podanie maila, na który bym wysłał zgłoszenie z
krzywym wyciągiem jako załącznikiem. KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Haste makes waste.

Data: 2012-11-13 14:15:00
Autor: lolekanabolek
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-13 14:07, Kamil Jońca pisze:
[...]

poszło, zobaczymy jaki mają czas reakcji

Marcin

Data: 2012-11-15 12:04:00
Autor: lolekanabolek
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-13 14:15, lolekanabolek pisze:
[...]

2 dni i cisza ...

Marcin

Data: 2012-11-15 12:13:28
Autor: Kamil Jońca
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
[...]

No to, tak jak tu radzą, giodo + knf :)
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
To do two things at once is to do neither.

Data: 2012-12-06 10:08:01
Autor: lolekanabolek
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-15 12:13, Kamil Jońca pisze:
lolekanabolek <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> writes:

poszło, zobaczymy jaki mają czas reakcji

2 dni i cisza ...

No to, tak jak tu radzą, giodo + knf :)
KJ

odpisali, trochę im zeszło
stwierdzili, że nie mają mojego maila w bazie i każą mi się upewnić, czy to aby na pewno wyciąg z PKOBP hihi

Marcin

Data: 2012-11-13 16:13:50
Autor: Matt
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
On Tue, 13 Nov 2012 14:01:43 +0100, lolekanabolek  <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> wrote:

Ja bym zgłosił na jakiegoś ogólnego maila - w oddziale ktoś mógłby
chcieć zamieść pod dywan.

a mógłbyś jakiegoś podać, bo tutaj https://www.pkobp.pl/kontakt/ żadnego  nie widzę

A może również na takiego maila:
kancelaria@giodo.gov.pl

Matt

Data: 2012-11-13 17:28:57
Autor: Borys Pogoreło
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
Dnia Tue, 13 Nov 2012 16:13:50 +0100, Matt napisał(a):

a mógłbyś jakiegoś podać, bo tutaj https://www.pkobp.pl/kontakt/ żadnego  nie widzę

A może również na takiego maila:
kancelaria@giodo.gov.pl

 A co ma GIODO do tego przypadku?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-11-13 18:04:38
Autor: Matt
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
On Tue, 13 Nov 2012 17:28:57 +0100, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno>  wrote:

[...]

Bank podał dane osobowe (np. adres), historię transakcji kartą a może  nawet numer karty osobie nieuprawnionej.

Matt

Data: 2012-11-14 09:41:14
Autor: lolekanabolek
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
wrote:

 A co ma GIODO do tego przypadku?

Bank podał dane osobowe (np. adres), historię transakcji kartą a może
nawet numer karty osobie nieuprawnionej.

Matt
numeru karty co prawda, ale w historii transakcji jest taki kwiatek jak wypłata z bankomatu + ok 25 zeta prowizji za to  lol

Marcin

Data: 2012-11-14 00:52:29
Autor: luc
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu środa, 14 listopada 2012 09:41:14 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]

numeru karty co prawda, ale w historii transakcji jest taki kwiatek jak wypłata z bankomatu + ok 25 zeta prowizji za to  lol

Dobry klient, dla banku.
To mi przypomina sytuacje z Citi. W systemie transakcyjnym popełnili takie coś, jak "Menadżer wydatków kartą". W zakładce "Porównaj z innymi Klientami" można sobie sprawdzić, jak kasę wydają inni użytkownicy KK tegoż banku. I teraz dla bieżącego miesiąca, użytkownicy kart Gold operacji gotówkowych robią średnio na 3.972,64 PLN. Ci z Platynami są ostrożniejsi - 2.054,52 PLN. Ciekawi mnie tylko, czy są to tylko same bankomaty, czy też również pożyczka z limitu karty?

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-14 10:07:48
Autor: assembea
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
[...]

A może to tylko pobożne życzenia Citi? Jakoś ciężko mi uwierzyć w takie dane - chyba że faktycznie "nie znam życia"...

Data: 2012-11-14 14:38:37
Autor: Matt
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
On Wed, 14 Nov 2012 09:52:29 +0100, luc <bananek@gmx.net> wrote:

[...]

Zapewne obejmuje to również przelewy z rachunku karty, w tym bezpłatne  zapłaty za rachunki.

Matt

Data: 2012-11-14 05:51:45
Autor: luc
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu środa, 14 listopada 2012 14:38:38 UTC+1 użytkownik Matt napisał:
On Wed, 14 Nov 2012 09:52:29 +0100, luc <b...@gmx.net> wrote:

> [...]

Zapewne obejmuje to również przelewy z rachunku karty, w tym bezpłatne  zapłaty za rachunki.

Moje wszystkie przelewy za rachunki lecą do kategorii "Gospodarstwo domowe". A tylko takie operacje tą KK robię. Robił ktoś może płatny przelew, gdzie on wpada?

Matt

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-14 01:23:25
Autor: Animka
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-13 14:01, lolekanabolek pisze:
[...]

E-mail: BOK.Zgloszenia@pkobp.pl
Chyba będą wiedzieli komu przekazać.

--
animka

Data: 2012-11-13 14:06:34
Autor: SQLwiel
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
[...]

I tak będą chcieli.
(Pisałem tu już kiedyś) - miałem podobny przypadek, ale gdzieś ok. przełomu wieków... :) Dałem się zbajerować miłej pani, która zaprosiła mnie do pokoju dla VIPów, poczęstowała kawą i poprosiła o zamknięcie tamtego konta i otworzenie nowego.

A trzeba było wziąć tę prośbę na piśmie.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-13 14:12:35
Autor: Kamil Jońca
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

chcieć zamieść pod dywan.

KJ

I tak będą chcieli.
No nie wiem. Ja jeśli chodzi o centralę, to mam dość dobre
doświadczenia.

KJ

It may or may not be worthwhile, but it still has to be done.

Data: 2012-11-13 14:26:47
Autor: MarekZ
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87k3tpzlx8.fsf@alfa.kjonca...

No nie wiem. Ja jeśli chodzi o centralę, to mam dość dobre
doświadczenia.

Ja tam też jestem daleki od uogólnionego krytykowania PKO BP. Pewnie to w dużej mierze kwestia wspomnień:
- moja pierwsza książeczka czekowa - PKO BP
- moja pierwsza karta obciążeniowa Diners - PKO BP
- mój pierwszy "kredyt na podstawie obrotów na rachunku, bez dokumentów dochodowych" - PKO BP
- mój pierwszy "salonik bankowy" - PKO BP.

Jedynie w kwestii kart kredytowych PKO BP był zawsze jak dla mnie denny. Natomiast nigdy,przenigdy, nie spotkałem się w PKO BP z tępotą jakiej miałem okazji doświadczać choćby w Millennium czy Banku BPH.

Data: 2012-11-13 17:30:15
Autor: Borys Pogoreło
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
Dnia Tue, 13 Nov 2012 14:26:47 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

 Moja pierwsza kolejka tak długa, że trzeba brać numerki - PKO BP ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-11-14 09:31:29
Autor: m
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 13.11.2012 17:30, Borys Pogoreło pisze:
[...]

Moje pierwsze 'nie wypłacę Ci tak dużych pieniędzy bo chyba za młody na nie jesteś' - PKOBP (a duże pieniądze to było 200zł, które starczało wtedy jeżeli dobrze pamiętam na coś w okolicach lizaka czy loda), chodziło o wypłatę z książeczki oszczędnościowej pko, ja miałem 12 lat i pełne prawo do wypłaty na podstawie rzeczonej książeczki i legitymacji szkolnej.

Także moje pierwsze (i osttnie) "tutaj wpisałam Panu do dowodu numer konta żeby Pan na przyszłość pamiętał" - też PKOBP, po czym mi babsztyl oddał książeczkowy dowód, gdzie na ostatniej stronie *długopisem* mi wpisała numer konta.

p. m.

Data: 2012-11-13 18:05:37
Autor: cef
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
MarekZ wrote:

[...]

Spójrz na to pod kątem istniejącej wtedy konkurencji.
Ja też wiele  tych usług miałem jako pierwsze w PKO BP
z tej prostej przyczyny, że na rynku było banków pięć na krzyż.
(chyba, że takich wyborów dokonywałeś w ostatnich 10 latach - to
wtedy tylko zdziwienie mi pozostanie :-)  )

Data: 2012-11-13 14:09:23
Autor: WAM
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
On Tue, 13 Nov 2012 13:11:14 +0100, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil
Jońca) wrote:

[...]

Nie przyjma zgloszenia od kogos kto nie ma u nich kk ;)

WAM

Data: 2012-11-13 14:55:37
Autor: Michal Jankowski
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
[...]

Zapewne obaj macie konto w gmailu, typu jankowalski@gmail.com i
jankkowalski@gmail.com i ktoś się pomylił wpisując - albo panienka w
banku, albo sam posiadacz karty.

W zasadzie nie powinno się wysyłać ważnych rzeczy na email bez
jakiegoś sprawdzenia, czy osoba odbierająca te maile to ta sama, która
założyła konto, ale mało kto się bawi w takie weryfikacje...

  MJ

Data: 2012-11-13 21:43:50
Autor: RobertS
PKOBP - nie mój wyciąg z KK

[...]

napisz do klienta, którego wyciąg dostałaś, pewnie się "ucieszy" ;-)

RobertS

Data: 2012-11-14 01:28:34
Autor: Animka
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu 2012-11-13 21:43, RobertS pisze:

[...]

Pewnie odszkodowania zażąda.

--
animka

Data: 2012-11-14 01:21:12
Autor: Animka
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
[...]

Jak Cie uraczył ma maila to mu odeślij. Nie przepracujesz się.

--
animka

Data: 2012-11-14 01:25:01
Autor: Animka
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
[...]

Nie możesz odesłać na ten sam adres mailowy z którego wysłali?

--
animka

Data: 2012-11-16 14:39:46
Autor: Piotr Hołda
PKOBP - nie mój wyciąg z KK
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 12:59:04 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
Witam

Pkobp w�a�nie uraczy� mnie na maila wyci�giem z KK,
imiďż˝ i nazwisko siďż˝ zgadza co prawda ;-))

Z innych wątków wiadomo, że w tym banku posiadanie takiego imiennika może być niebezpieczne. Przy wypłacie w okienku imię i nazwisko robią za wystarczającą identyfikację klienta. Niektórzy tutaj nawet uważają, że to jest OK :)

PKOBP - nie mój wyciąg z KK