PKOBP - nie mój wyciąg z KK

Data: 2012-11-13 21:43:50
Autor: RobertS
PKOBP - nie mój wyciąg z KK

Pkobp właśnie uraczył mnie na maila wyciągiem z KK,
imię i nazwisko się zgadza co prawda ;-))
szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam

olać sprawę czy zgłaszać do pkobp??

napisz do klienta, którego wyciąg dostałaś, pewnie się "ucieszy" ;-)

RobertS

Data: 2012-11-14 01:28:34
Autor: Animka
PKOBP - nie mój wyciąg z KK

[...]