PKOBP wchodzi do Biedronek

Data: 2012-06-28 00:46:27
Autor: BQB
PKOBP wchodzi do Biedronek
Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczęściej Euronet, teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod bankomat.

Data: 2012-06-28 01:32:33
Autor: Marcin Wasilewski
PKOBP wchodzi do Biedronek
Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4feb8d45$1news.home.net.pl...
Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczęściej Euronet, teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod
bankomat.

    Potwierdzam, w Gorzowie Wlkp. teĹĽ siÄ™ bankomaty PKO BP w Biedronce pojawiĹ‚y.

Data: 2012-06-28 01:56:25
Autor: Feromon
PKOBP wchodzi do Biedronek

[...]

Ale co mnie to obchodzi?

Feromon

Data: 2012-06-28 07:04:59
Autor: Michal Tyrala
PKOBP wchodzi do Biedronek
On Thu, 28 Jun 2012 01:56:25 +0200, Feromon wrote:
> Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczę¶ciej Euronet, > teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod bankomat.

 Ale co mnie to obchodzi?

Post o *banku* PKOBP na pl.biznes.banki jest jak nabardziej na temat.
Twoje wahania nastrojów już mniej.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-28 02:06:49
Autor: Kris
PKOBP wchodzi do Biedronek
W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 00:46:27 UTC+2 użytkownik BQB napisał:
Znaczy umieszcza w nich bankomaty, do tej pory to był najczę¶ciej Euronet, teraz PKO. Ciekawe jaki jest koszt dzierżawy miejsca pod bankomat.

U nas w kilku biedronkach jest Euronet a w kilku SKOK24/Ecard

Data: 2012-06-28 07:45:38
Autor:
PKOBP wchodzi do Biedronek
Heh, a ja się dziwiłem że szmalomaszynka PKOBP w polomarkecie, zachęca reklam±
w stylu "z tych banków wypłacasz za free". Tak się ładnie na wprost kas
reklamował, tylko w polomarkecie przyjmuj± karty...
Biedrona by nie robiła z siebie wariata i wstawiła terminale, 1,5% to i
niewiele, a wcale tak bardzo tańsi nie s± niż konkurencja... lec± na reklamie.
A teraz co? Pai Kaziu, bankomat mi 5zł nie wydał, poczeka Pani.. A kolejka
ro¶nie...

Data: 2012-06-28 10:26:49
Autor: T.F.
PKOBP wchodzi do Biedronek
Użytkownik <b1op...

... 1,5% to i
niewiele

tia,
glupie 300 mln zl

--
T.F.

Data: 2012-06-28 10:30:17
Autor: MK
PKOBP wchodzi do Biedronek
W dniu 28.06.2012 o 10:26 T.F. <tom_fed@usunto.wp.pl> pisze:

UÂżytkownik <b1op...

... 1,5% to i
niewiele

tia,
glupie 300 mln zl

To w PL osiagnelismy juz 100% bezgotowkowego regulowania zobowiazan? ;)

MK

PKOBP wchodzi do Biedronek