PKOBP - z linuxa i jakie wyciągi firmowe

Data: 2018-08-20 08:16:00
Autor: Dawid Rutkowski
PKOBP - z linuxa i jakie wyciągi firmowe
W db daje się zrobić przelew czy utworzyć szablon w FF przy następującej kombinacji:
- należy robić to w "oknie prywatnym",
- daje się to zrobić przez kilka minut od zamknięcia zakładki z ST db i otwarcia nowego "okna prywatnego", w którym na nowo ładujesz ST db.

Mam też szablon, którego nie da się usunąć ani edytować - a db twierdzi, że wszystko jest w porządku, ciekawe, czy wystarczy przeglądarka pod windows czy też musi być np. edge.

"Dużego" PKO nie mam, ale inteligo pod FF+linux działa bez żadnych problemów.

Inne dobrze działające FF+linux:
- credit agricole,
- millenium,
- bz wbk,
- citi,
- ing (ale to wstępna opinia),
- orange i mBąk,
- lion's
- kantor aliora.

Data: 2018-08-21 09:40:01
Autor: marios
[...]

Dziękuję.
Te sposoby z oknami prywatnymi, owszem, dla mnie są do obejścia, ale tam gdzie ja to i żona zazwyczaj jest i raczej karkołomne tłumaczenie będzie.

Ale bank chcę zmienić z innego powodu, zagrożony DB mnie sprzedał do WBK, na jesieni migracja miała być, a nie chcę być w WBK i >=1/2 wymienionych powyżej.

Chodzi o ulokowanie większej kwoty (jak dla kogo jest duża) w miarę bezpiecznym banku, którego znowu gdzieś nie sprzedadzą i nie będę musiał czytać na necie że ma za duży procent zatrutych akcji i może upaść i tam takie.
PKO BP wydaje się stabilnym miejscem, ale może jestem w błędzie.
I chyba Alior, z którego wyszedłem ~3 lata temu bo zaczął mnie wkurzać wysokimi opłatami (wtedy pod linuxem WWW chyba było OK).
Do Pekao czuję awersję.
Ale to w sumie na osobny wątek..

PKOBP - z linuxa i jakie wyciągi firmowe