Data: 2010-12-17 20:59:01 | |
Autor: Kaczysta | |
PKP | |
Użytkownik "Marker" <marker@piszgdziechcesz.pl> napisał w wiadomości news:4d0b38c2$0$20996$65785112news.neostrada.pl... Jedyne wyjscie - konsolidacja.A kilkanście lat temu nasi ekonomiczni fachowcy zaklinali się, że jedynym ratunkiem dla PKP jest rozkawałkowanie tej firlmy na spółki. Każdy głos, który ten pomysł krytykował i przetrzegał przed tym, co mamy teraz był naywany oszołomstwem i hamowaniem postępu! AZ |
|
Data: 2010-12-17 21:01:05 | |
Autor: u2 | |
PKP | |
W dniu 2010-12-17 20:59, Kaczysta pisze:
Jedyne wyjscie - konsolidacja.A kilkanście lat temu nasi ekonomiczni fachowcy zaklinali się, że Tyle, że PKP rozwałkowano na kilka firemek-córek, aby uniknąć narastającego długu. Nic nie zrobiono, aby zmodernizować polskie koleje. |
|
Data: 2010-12-19 00:00:08 | |
Autor: Kaczysta | |
PKP | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d0bc182$0$20992$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-12-17 20:59, Kaczysta pisze:Bo polskich kolei tak naprawdę nie ma. W lipcu troche jeździłem kolejami po Polsce. Tabor znajomy - ale we wszyskich wagonach starannie usunięto napisy PKP. Każdy teraz robi na swój strój. Nie ma inwestycji, bo i w co, skoro te wszystkie spółeczki mają to gdzieś: liczy się tylko zysk. AZ |
|
Data: 2010-12-19 00:06:30 | |
Autor: u2 | |
PKP | |
W dniu 2010-12-19 00:00, Kaczysta pisze:
Tyle, że PKP rozwałkowano na kilka firemek-córek, aby uniknąćBo polskich kolei tak naprawdę nie ma. No tak, ale nie da się jeździć starymi trupami. Nawet Intercity to jednak przestarzały tabor. |
|