PKP

Data: 2012-05-29 08:16:16
Autor: matador
PKP
Data: 2012-05-29 18:08:37
Autor: Rafał
PKP
Dnia Tue, 29 May 2012 08:16:16 -0700 (PDT), matador napisał(a):

http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,11811411,Elf_nie_zatrzymal_sie_na_stacji_w_Gliwicach__Prawdopodobnie.html

burdelu na kolei ciąg dalszy. Tak czy owak - Sławek Nowak.

matador.

To Sławek Nowak wykoleił ten pociąg? Przecież maszynistą był zwolennik PiS.
To oni teraz narażając życie pasażerów robią wszystko by sypać piach w
piasty Tuska!

Data: 2012-05-31 07:58:29
Autor: stevep
PKP
Dnia 29-05-2012 o 18:08:37 Rafał <5@kolumna.org> napisał(a):

[...]

Podobnie jak matador walczy z bykiem (w swoim tekście).
--
stevep

Data: 2012-05-29 18:18:40
Autor: Bogdan Idzikowski
PKP

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:e6038094-b9b6-4b1a-bf6d-30303c0e5c55x21g2000vbc.googlegroups.com...
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,11811411,Elf_nie_zatrzymal_sie_na_stacji_w_Gliwicach__Prawdopodobnie.html

burdelu na kolei ciąg dalszy. Tak czy owak - Sławek Nowak.

=============================

To Sławek Nowak prowadził ten pociąg?
Wiem, że jest ministrem, ale nie wiedziałem, że dorabia jako maszynista!

Data: 2012-05-29 18:35:27
Autor: bolek
PKP

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fc4f6e2$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

[...]

On tylko rozmontowuje szyny.
Żeby być maszynistą trzeba mieć minimum inteligencji.
Żeby być ministrem wystarczy umieć gadać.
I to jest jedyne co potrafią.

bolek

Data: 2012-05-29 18:53:27
Autor: Bogdan Idzikowski
PKP

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fc4fad0$0$1314$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To masz wielkie szanse zostać ministrem, bo maszynistą przecież nie jesteś!

PKP