PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?

Data: 2009-04-26 23:38:31
Autor: pbjs
PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?
Witam,

Wybieram się w rejon Puszczy Białowieskiej.
Część podróży pociągiem z Warszawy Wschodniej do Czeremchy.

Ktoś może podpowiedzieć, ile w tym pociągu jest miejsc dla rowerów?
Będzie nas kilka osób (~7-10)

W rozkładzie jazdy PKP podano, iż jest to autobus szynowy.

Może jakąś fotkę ktoś posiada. Obraz - milion słów ;-)

Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2009-04-26 22:34:03
Autor: wojtek_w_pracy
On 26 Kwi, 23:38, pbjs <pbjsNOS...@wp.pl> wrote:
[...]

Kiedyś było 6 wiszących, później miejsce z pasem na góra trzy, może
cztery rowery, teraz nie wiem. Zawsze można zadzwonić i się dopytać..
Pozdr

Data: 2009-04-27 08:46:17
Autor: Wojtek Paszkowski

"pbjs" <pbjsNOSPAM@wp.pl> wrote in message news:49f4d45dnews.home.net.pl...

Wybieram się w rejon Puszczy Białowieskiej.

zapewne w okolicy 1 maja he he?

Część podróży pociągiem z Warszawy Wschodniej do Czeremchy.

poczytaj sobie w archiwum coroczne historie o pociągu "Hańcza" do Suwałk w długi majowy weekend i może jednak udaj się na Warszawę Zachodnią ;)

pozdr

Data: 2009-04-27 07:01:42
Autor: Menel
Wojtek Paszkowski <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał(a):
poczytaj sobie w archiwum coroczne historie o pociągu "Hańcza" do Suwałk w długi majowy weekend i może jednak udaj się na Warszawę Zachodnią ;)

może najpierw udaj się na stronę PKP :)
http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/417882/326705/563852/142632/4095/?
q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=1&ident=0e.01473129.1240812056&

Data: 2009-04-27 07:06:38
Autor: Krees
Menel  <menel13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> może najpierw udaj się na stronę PKP :)
http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/417882/326705/563852/142632/4095/?
q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=1&ident=0e.01473129.1240812056&

A o skracaniu linków słyszałeś? Taki tinyurl, na przykład... :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-27 09:28:51
Autor: Wojtek Paszkowski

"Menel " <menel13@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gt3l8m$c2g$1inews.gazeta.pl...

może najpierw udaj się na stronę PKP :)
http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/417882/326705/563852/142632/4095/?
q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=1&ident=0e.01473129.1240812056&

nno tak. Na spędzenie większości dnia na przejechanie pociągiem <200km rzeczywiście może nie być zbyt wielu chętnych.

pozdr

Data: 2009-04-27 07:50:43
Autor: Menel
PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?
Wojtek Paszkowski <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał(a):
nno tak. Na spędzenie większości dnia na przejechanie pociągiem <200km rzeczywiście może nie być zbyt wielu chętnych.

Chodziło mi raczej o to, że ten pociąg nie jedzie przez Zachodnią :)
Bo poza tym jest najlepszym sposobem dotarcia z rowerem do Puszczy Białowieszczańskiej.
do Czeremchy 179km 2:50h 22,40PLN +rower 0PLN
do Białegostoku pośpiech 176km 2:20h 36PLN +rower 9PLN
a jak kupujesz w Mazowieckich powrotny w wekend to masz jeszcze 30% zniżki(w jedną stronę 15%)

Data: 2009-04-27 10:06:11
Autor: Wojtek Paszkowski

"Menel " <menel13@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gt3o4j$pre$1inews.gazeta.pl...

Chodziło mi raczej o to, że ten pociąg nie jedzie przez Zachodnią :)

co nie zmienia faktu, że nie zaczyna biegu ze Wschodniej

Bo poza tym jest najlepszym sposobem dotarcia z rowerem do Puszczy
Białowieszczańskiej.

znacznie lepszym jest poranny Flirt do Siedlec i przesiadka na szynobus. Chyba że ktoś cierpi na nadmiar wolnego czasu i nie przeszkadza mu wyjazd niemal w południe i tracenie dnia na podróż. Ale to już kwestia upodobań...

pozdr

Data: 2009-04-27 09:51:14
Autor: CeZ__134
PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?

nno tak. Na spędzenie większości dnia na przejechanie pociągiem <200km
rzeczywiście może nie być zbyt wielu chętnych.

A co ja mam powiedziec jak w Beskidy mam 700 km ?:))

CeZ__134

Data: 2009-04-27 10:19:33
Autor: jarek kordalewskiWYTNIJTO
[...]

Tak, jest to autobus szynowy, ale ma dość obszerny przedział rowerowy. W tamtym roku wracałem nim z Fronołowa, na pokładzie było co najmniej 12 rowerów. Problemem jest wąskie wejście, ale jakoś da się załadować, zwłaszcza jeśli jest to jedna grupa i jeden drugiemu pomaga :)
Pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-04-27 11:08:44
Autor: pbjs
PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?
Może sprecyzuję;

Nie jest to wyjazd majowy, ale dopiero 21.06.2009 (nd.)

wyjeżdżamy z Krakowa o 6:00 Intercity,
w Warszawie Wsch. jesteśmy o 9:07,
a ten szynobus wyjeżdża o 11:00

Niestety, nie znaleźliśmy innego sensownego połączenia.

Stąd pytanie, czy nie będzie problemu z załapaniem się
na tenże szynobus?

Pozdrawiam,
pbjs

Data: 2009-04-27 02:48:00
Autor: Kuba Abuk
On Apr 27, 11:08 am, pbjs <pbjsNOS...@wp.pl> wrote:

wyjeżdżamy z Krakowa o 6:00 Intercity,
w Warszawie Wsch. jesteśmy o 9:07,
a ten szynobus wyjeżdża o 11:00

Stąd pytanie, czy nie będzie problemu z załapaniem się
na tenże szynobus?

Sprawdź jego relację. O 10:52 staje w Rembertowie. Ze Wschodniej
dostać się tam jest bardzo łatwo - to tylko 1 przystanek i każdy
pociąg KM z peronu 7. do Siedlec/Mińska Maz./Mrozów/Tłuszcza. W
Rembertowie będzie większa szansa na wolne miejsca dla rowerów,
zwłaszcza że 21.06 (nd. nie pasuje do tej daty?) to już chyba są
wakacje. Ten pociąg jest bardzo lubiany przez rowerzystów.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-04-27 10:29:26
Autor: Menel
pbjs <pbjsNOSPAM@wp.pl> napisał(a):
Może sprecyzuję;

Nie jest to wyjazd majowy, ale dopiero 21.06.2009 (nd.)

wyjeżdżamy z Krakowa o 6:00 Intercity,

możesz mieć problem z zabraniem 10 rowerów do intercity

--

PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?