PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?

Data: 2009-04-27 08:46:17
Autor: Wojtek Paszkowski
PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?

"pbjs" <pbjsNOSPAM@wp.pl> wrote in message news:49f4d45dnews.home.net.pl...

Wybieram się w rejon Puszczy Białowieskiej.

zapewne w okolicy 1 maja he he?

Część podróży pociągiem z Warszawy Wschodniej do Czeremchy.

poczytaj sobie w archiwum coroczne historie o pociągu "Hańcza" do Suwałk w długi majowy weekend i może jednak udaj się na Warszawę Zachodnią ;)

pozdr

Data: 2009-04-27 07:01:42
Autor: Menel
Wojtek Paszkowski <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał(a):
poczytaj sobie w archiwum coroczne historie o pociągu "Hańcza" do Suwałk w długi majowy weekend i może jednak udaj się na Warszawę Zachodnią ;)

może najpierw udaj się na stronę PKP :)
http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/417882/326705/563852/142632/4095/?
q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=1&ident=0e.01473129.1240812056&

Data: 2009-04-27 07:06:38
Autor: Krees
Menel  <menel13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> może najpierw udaj się na stronę PKP :)
http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/417882/326705/563852/142632/4095/?
q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=1&ident=0e.01473129.1240812056&

A o skracaniu linków słyszałeś? Taki tinyurl, na przykład... :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-27 09:28:51
Autor: Wojtek Paszkowski

"Menel " <menel13@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gt3l8m$c2g$1inews.gazeta.pl...

może najpierw udaj się na stronę PKP :)
http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/pn/417882/326705/563852/142632/4095/?
q=pl/node/146&ld=pkp&seqnr=1&ident=0e.01473129.1240812056&

nno tak. Na spędzenie większości dnia na przejechanie pociągiem <200km rzeczywiście może nie być zbyt wielu chętnych.

pozdr

Data: 2009-04-27 07:50:43
Autor: Menel
PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?
Wojtek Paszkowski <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał(a):
nno tak. Na spędzenie większości dnia na przejechanie pociągiem <200km rzeczywiście może nie być zbyt wielu chętnych.

Chodziło mi raczej o to, że ten pociąg nie jedzie przez Zachodnią :)
Bo poza tym jest najlepszym sposobem dotarcia z rowerem do Puszczy Białowieszczańskiej.
do Czeremchy 179km 2:50h 22,40PLN +rower 0PLN
do Białegostoku pośpiech 176km 2:20h 36PLN +rower 9PLN
a jak kupujesz w Mazowieckich powrotny w wekend to masz jeszcze 30% zniżki(w jedną stronę 15%)

Data: 2009-04-27 10:06:11
Autor: Wojtek Paszkowski

"Menel " <menel13@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gt3o4j$pre$1inews.gazeta.pl...

Chodziło mi raczej o to, że ten pociąg nie jedzie przez Zachodnią :)

co nie zmienia faktu, że nie zaczyna biegu ze Wschodniej

Bo poza tym jest najlepszym sposobem dotarcia z rowerem do Puszczy
Białowieszczańskiej.

znacznie lepszym jest poranny Flirt do Siedlec i przesiadka na szynobus. Chyba że ktoś cierpi na nadmiar wolnego czasu i nie przeszkadza mu wyjazd niemal w południe i tracenie dnia na podróż. Ale to już kwestia upodobań...

pozdr

Data: 2009-04-27 09:51:14
Autor: CeZ__134
PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?

nno tak. Na spędzenie większości dnia na przejechanie pociągiem <200km
rzeczywiście może nie być zbyt wielu chętnych.

A co ja mam powiedziec jak w Beskidy mam 700 km ?:))

CeZ__134

PKP Warszawa - Czeremcha, jak z rowerami?